Owww...kijk Iggy... zijn we toch nog niet zo alleen als we dachten... Ow ja, married.... Wat een lekkere hollandse glorie ligt er bij jullie in de wieg! Prachtige zoon hoor! Ik hoop dat het met jou ook goed gaat, gezien your speed delivery... en dat je niet teveel last hebt van je hechtingen @febr21 Klinkt toch ook wel spannend jouw bevalling. En ze zeggen niet voor niets hè, 6 weken rusten (niet tillen en stofzuigen e.d) na een keizersnede. @golfola: als ik zo'n bevalling als jouw mag hebben dan teken ik ervoor!
nee karina maar tis wel beetje frustrerend dat wachten, moet eerlijk zeggen heb niets te klagen want voel me super goed maar ik wil mn kleine ventje zo graag zien en vasthouden... vandaag hele keuken gesopt en kastjes opnieuw ingedeeld
Hebben jullie ook enkele keren per dag slijmverlies ? Daar heb ik de laatste 2 weken vrij veel last van ..
Ik leef met jullie mee... dat wachten is maar niks, hè!? Ik check wel zo vaak mogelijk of één van jullie al bezig is met bevallen! Hoe is het eigenlijk met Dinkie? Die was toch ook bezig? Mieke: Jeetje zeg wat een heftig bevallingsverhaal! Ik heb hem ook maar even terug opgezocht, want er kwamen zoveel reacties op jouw verhaal! Het was echt ontroerend, de tranen sprongen in mijn ogen toen ik het las!
@meiden op wachtbankje: nog even geduld meiden! We weten (bijna) allemaal hoe het is om erop te moeten wachten ... maar als jullie eenmaal jullie beebje in jullie armen hebben, ben je dat zoweer kwijt hoor! Ik lees ook helemaal mee hoe jullie de laatste loodjes nog afleggen ... Ik heb nog nix gehoord van buddy dinkie, ben benieuwd! Denk toch wel dat ze nu bezig is of misschien haar poppetje wel vast heeft, hoop het voor haar! @alle mama's: slapen jullie kleintjes al echt door? Dat nachtbraken is toch wel heftig ... gelukkig nu twee nachten gehad dat ze vanaf 1 tot half 7 sliep, heeeeeeeeeerlijk! Kan je zelf ook een beetje bijtanken ... En over de BV, hebben jullie soms ook last dat als ze/hij de eerste hap neemt dat ff minder fijn gevoel is ...? Daarna nergens last meer van, maar die eerste aanzet!
@loeka: ik ben maandag ook het één en ander verloren. Maar het is hier nog erg rustig... @Iggy: Ik vind het ook frustrerend hoor. Ik wil ook erg graag met ons meisje kennismaken. Maar ze voelt zich nog goed in mijn buik... En ua schoonmaken... Ik heb hier zelfs de filter van de wasmachine schoongemaakt! Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met Dinkie is... Het heeft vast doorgezet anders had ze zich vast wel weer gemeld. Ik hoop het in ieder geval voor haar!
Julian slaapt overdag heel goed door! Maar 's avonds en 'snachts is hij vaker wakker. Overdag moet ik hem soms even een beetje wakker maken zodat hij even kan drinken (anders barsten mijn borsten uit elkaar! ) Maar 'snachts komt hij ongeveer om de twee uur. Soms vaker. Hij slaapt dan meestal wel meteen weer verder en ik ook. Maar de afgelopen twee nachten was hij rond 4:30 uur klaar wakker dus toen ben ik even beneden gaan zitten met hem, gelukkig sliep hij beide keren na een half uurtje weer. Alleen dan vind ik het moeilijker om weer in slaap te vallen.... Ik heb er de afgelopen dus maar goed gebruik van gemaakt dat de kraamhulp er was en 's middags echt even gerust (ongeveer 1 uurtje geslapen), anders hou ik het niet vol!
@golfola: Om de 2 uur! wauw meid, dat zal zeker opbreken. Daan is nog erg onregelmatig, maar 's nachts slaapt hij meestal vanaf 21:30 uur tot rond 04:00 uur. In principe zou hij om 00:30 moeten komen, maar hij slaapt lekker door en de kraamhulp vond het geen probleem. @Mieke: heb net pas even je verhaal gelezen, heftig meid! Maar hoe is het nu met je? @Uk: hoop zo dat je Ferry zo snel mogelijk naar huis mee mag gaan nemen en dat jullie lekker daar kunnen gaan genieten. Voor diegene die ondertussen weer bevallen zijn....(het gaat namelijk wel erg snel allemaal nu he!) VAN HARTE GEFELICITEERD! Sorry dat ik zo weinig online ben, maar nu merk ik pas hoe druk het is met mijn Daantje . Gelukkig gaat het voeden steeds beter en duurt het iets korter en slaapt hij ook wat beter, dus het begint een beetje te wennen. @Dinkie: en...en...en....
Oh ja, Deesje, dat van de eerste aanzet bij de bv, dat dat soms een beetje gevoelig/pijnlijk is, heb ik ook wel. Ik check dan wel even of ik hem goed heb aangelegd. Het is wel snel weer over en zeker als het toeschietreflex komt.
Vaam: Ja, om de 2 uur klinkt heftig, maar hij ligt naast me in bed, dus als ik hem aanleg dan kan ik zelf ook nog een beetje soezen, ik slaap dan niet vast, maar wel lekker ontspannen. Dus het is nog te doen. Maar ik moet de komende tijd overdag wel echt mijn rustmomenten inlassen. En zijn ritme zal vast ook nog wel veranderen naar overdag meer wakker en 'snachts meer slapen. Hoe is het eigenlijk met het huis, gaat dat nog door?
Al nieuws over tirtilisko of Dinkie1982? @Golfola: Mooi bevallingsverhaal, en fijn dat alle borstvoedingstrucjes weer terugkomen! Sterkte met de stuwing en de kraamtranen! @seyla: Fijn dat jullie er zelf zo positief in staan, Bénine boft ontzettend met jullie als ouders! @marriedgirl: Sterkte met het herstel en succes met de borstvoeding! Mooie foto van jullie kleine prinsje! @daffie76: Sterkte met het nachtbrakertje en slaap lekker! @maatje: Fijn dat Justin blij is met zijn kleine zusje en dat het goed lukt de aandacht een beetje te verdelen! Ben benieuwd hoe dat bij ons zal gaan. Sterkte met het herstel en met de stuwing! @mobielfreak: Het is wel eens erger geweest met het kletsen hoor, ik vind het hier nu redelijk rustig t.o.v. een tijdje geleden. Fijn dat je lekker hebt geslapen vannacht. Beterschap met het griepje en veel plezier in de dierentuin morgen! @febr21: Na mijn ks heb ik ook veel last gehad van een beurse buik en vooral van de lucht in mijn buik. Verkijk je niet op de herstelperiode. Ik voelde me een hele piet toen ik naar huis mocht, maar eenmaal thuisgekomen voelde ik pas hoe slap en moe ik nog was. Dus vooral lekker uit. En hopelijk mag je morgen inderdaad naar huis! @Iggylover: Hier nog een lotgenote die iedereen eerder dan zij ziet bevallen. Misschien worden we wel maartmama's (wil ik helemaal niet). @Loeka: Ik ben me niet bewust van dat ik slijm verlies. Hier intussen toch weer wat krampen, maar ik durf er intussen niet meer van uit te gaan dat dat ook betekent dat de kleine zich nu meldt. Afwachten, afwachten, afwachten.... zucht... Groetjes, Wendy
Hoi Meiden Bbelly: gefeliciteerd met je zoon Axioma: fijn dat je weer thuis bent en wat een schatje is Josanna Seyla: fijn dat jullie meisje het zo goed doet, hopelijk blijft ze zich zo goed ontwikkelen, knap van je dat je het zo snel geacepteerd hebt. Dinkie: succes, hopelijk zet het door. Golfa: wat een mooi verhaal, fijn dat alles zo naar wens is verlopen, lijkt me inderdaad heel ontspannen in bad. maried: wat een schattig ventje. Maatje: mooie foto, met haar trotse broer. Mobiel: fijn dat je die duo wagen hebt kunnen kopen, is inderdaad wel handig. deesje: Mijn man voed Fuad om 23:30 en dan voed ik hem om 3:30 en dan is hij om 7:30 weer wakker, kan dus redelijk slapen s nachts. ik lig er zelf vaak om een uur of 9 in 's avonds. Vandaag voor het eerst sinds zeer lange tijd (oktober) weer de stad in geweest, de heren zijn thuis gebleven, gezellig met Jasmin gegaan, heerlijk even iets voor je zelf doen, al had ik na 1 1/2 wel zo iets van ga maar weer richting huis mis mijn keereltje tog wel. Leuke banners hebben sommigen van jullie, ga ook eens even kijken hoe je die maakt. Martine
@ Wennypennie: Ja ik weet wel dat het wel drukker is geweest, maar voor mijn gevoel is het nog steeds wel druk hier, maar dat komt voornamelijk omdat ik zelf weinig tijd heb. Tim is een echte handenbinder en zeker als ik Lisa aan het voedden ben, dan gaat hij staan gillen/krijsen en vanalles uitvreten wat niet mag Jaloezie ten top zeg maar Vind het ook nog best een heel geregel hoor 2 kleine kinderen. en dan nog een grote van 8 jaar erbij. Mijn schoonouders kan ik gelukkig ook wel hier en daar om wat hulp vragen, dat zij bv Tim troosten als ik Lisa voed of dat zij Lisa troosten als ik even met Tim bezig ben. Maar zou ook wel blij zijn als hun een eigen huis hebben weer, merk toch wel, dat ik niet helemaal mezelf kan zijn zo..
Married, wat een schattige foto! Maatje, wat een leuke foto! Geweldig als de grote broer zo trots is he! (oh, trouwens, klopt je banner wel? ) Golfola, klinkt heel erg prettig zo in bad!
Kindjes die al doorslapen Nou, die van mij komt elke nacht hoor hahaha. Meestal tussen 3 en 4 uur. Ze heeft ook maximaal 4,5 uur tussen de voedingen door zowel overdag als 's nachts. Ben vanmiddag nog even heerlijk gaan wandelen met mijn moeder en Myrthe. We wonen aan het park en het was prachtig weer, dus de wagen gepakt en gegaan.....heerlijk Daffie
@Loeka: nog even volhouden meid (makkelijk gezegd als iedereen hier aan het bevallen is) @Caro: wat een mooi mannetje is Jort! @Uk: heb natuurlijk een hoop gemist de afgelopen week, maar lees net dat Ferry geopereerd is! Waar aan ? Hoop dat hij snel weer opknapt! @Seyla: van mooi dat Bénine het zo goed doet. Kan me voorstellen dat je er af en toe verdrietig om bent dat ze down heeft en ook dat je natuurlijk nog niet weet in welke maten! @Wenniepenny: heel irri he als mensen blijven vragen of er al iets aan de gang is! Sterkte meid en ik hoop dat het snel door mag zetten! @Dinkie: spannend meis! @Iloiza: wat leuk dat Jorik een dagje voor Dyon heeft gezorgd zodat jij er even op uit kon. Lijkt me ook wel spannend idd. @Golfola: jou bevalling heeft ook niet lang geduurd dan? Bij mij werden de weeën ook erger toen ik in bad zat! ik lag op een gegeven moment persweeën weg te zuchten. Niet echt prettig! Witte kool bladeren geven echt verkoeling! Bij mij is de stuwing nu ver weg. @Married: niet zo mooi dat je ingescheurd bent! En wat een mooi mannetje is Thije! @Deesje: ons meisje is de afgelopen nachten om 3:30 gekomen om te eten en daarna pas weer rond 7 uur! Dus we hebben toch wel een aantal uurtjes slaap achter elkaar! Ja als ze goed hapt in de borst dan voel ik dat de eerste hap goed, maar daarna wordt het weer minder. Nou vanaf komende nacht liggen mijn man en ik weer op gelijke hoogte in bed. Vandaag hadden we de laatste dag kraamhulp en nu meteen de extra matrassen weg gehaald. Ons meisje slaapt op haar aankleedkussen, onder haar eigen dekentje tussen ons in. Ze heeft na het eten soms nog een enorme zuigbehoefte en dan heeft ze van 1 van ons de pink nodig om op te zuigen (want tutje mag nog niet nu)! Is ook wel erg knus hoor zo met zijn drietjes in bed. En de planning is om morgen eens even een klein ommetje te gaan maken buiten. Daar heb ik wel even behoefte aan, aan frisse lucht! X Esther
BUDDY NIEUWS TIRTILISKO Vanmiddag om half 5 is Tirlilisko bevallen van een zoon Batihan. Het was erg heftig. Heb er net even kort gesproken en zo te horen heeft ze het erg zwaar gehad. We bellen van de week nog even als ze zich wat beter voelt. Gewicht en lengte heb ik niet gevraagt omdat ze erg vermoeid klonk. Zodra ik het weet laat ik het jullie ook weer weten.