Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    Karina hihi jij de koelkast helemaal schoongemaakt ik uit frustratie helemaal leeg gegeten hihi

Iggy rustig blijven laat je niet opnaaien door je moeder...

2. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Tir, jeetje een ct scan... Ik duim voor jullie dat alles goed is en t alleen door de lever komt. *Knuf*
    2 minuten persen? :confused:.

Patriessie,
    Ik had ook 49 uur kraamzorg over 8 dagen. De eerste dag is ze 2 uur geweest, daarna 5 dagen 7 uur en nog 2 dagen 6 uur ongeveer. Ze begon tussen half 9 en 9. Vonden wij wel prettig, want we zijn niet van die vroege vogels!
    Toen ze voor t eerst binnenkwam dacht ik 'ojee, dat is helemaal niet mijn type'. Heel direct, meteen hup hup jij gaat dit doen, en een flinke roker. Maar ze bleek echt super goed. Ze heeft me door de moeilijke beginperiode van de BV gesleept, en heeft ons ontzettend veel geleerd, ook door een goed schema te hanteren. Ze wist echt heel veel, goede uitleg, deed alles duidelijk voor en stimuleerde ons dan om t na te doen.
    Verder verschoonde ze om de dag t bed en de wieg, maakte iedere dag de wc's schoon, deed de was, stofzuigde en poetste. Ideaal! Heerlijk om continu zo'n lekker schoon huis te hebben.
    We hebben dus enorm veel aan haar gehad en hebben dr als cadeautje een dinerbon gegeven van 50 euro (ze was ook nog jarig geweest).

Net weer een wandelingetje gemaakt naar de supermarkt. Ben dik een uur weggeweest en Vera heeft heerlijk de hele tijd geslapen.
    Tot nu toe lijkt mijn nieuwe BV-strategie te werken. Ze heeft nog niet heel veel gespuugd -paar x een beetje - en slaapt toch lekker door :D

3. Iggy, ik duim voor je dat het echt niet meer te lang gaat duren. Niet de bedoeling dat je straks tegen de bevalling opziet.
    En inderdaad, laat je niet gek maken door je moeder! Sterkte.

Tirtilisko, wat erg van je baby dat je hem nu zo moet missen en dat hij niet direct vooruit is gegaan in het ziekenhuis. Een hele dikke knuf voor jou en je zoontje.

Karina, oef jij ook sterkte. Ga je ook ingeleid worden als het te lang duurt?

Martine en Maatje, jullie beebs slapen ook al zo lekker door 'snachts. Hier slaapt Jort ook goed 's nachts. Ik voed niet volgens een vast schema, maar er zit altijd wel een slaapje tussen van 6 en soms wel 7 uur! Wat ik wel lastig vind is dat je met bv nooit precies weet wat erin gaat. Maar hij is sinds vandaag op zijn geboortegewicht. Dus het zit volgens mij wel goed.

Jort mocht sinds maandag op zijn rug slapen. Op een dag na 2 weken oud.

Ik hoor alweer wat gesmak en gekreun naast mij. Mijn borsten zitten ook wel weer vol. Dat wordt weer voeden zodadelijk.

4. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hey meiden,

zo ik heb weer een beetje fut en zin om te schrijven ;)

Tirtilisko: Dank je meis ;) Ferry heeft ook een bloedinkje gehad en dat hoeft helemaal niet te betekenen dat het gelijk mis is hoor. Probeer je niet gek te laten maken, ook al is dat erg moeilijk. Fijn dat je de hele dag bij hem kunt zijn, dat is voor hem erg prettig. Probeer tussendoor toch even een uurtje te gaan slapen en vergeet niet om te eten en te drinken. Wanneer krijgt hij de scan?
    In ieder geval heel veel sterkte met Batuhan, ik duim voor jullie!

Maka: ahh daar kijk ik ook zo naar uit! Om te wandelen met Ferry. Het is ook lekker weer vandaag en komend weekend wordt heerlijk!
    Wel op letten dat ze niet te vaak spuugt he? Gelukkig lijkt het nu te werken en het kan idd goed zijn omdat ze te veel krijgt. Anders kun je (om het even te checken) een paar keer kolven en dat in een flesje geven. Als ze dan niet spuugt ligt het aan de hoeveelheid (of snelheid), als ze wel spuugt zou het nog iets anders kunnen zijn ;)

Iggy: Niet naar je telefoon kijken! Laat je moeder maar, jij bent de sterkste hoor. Enneuh, naar Italië kan volgens mij prima, maar ik zou er 2 dagen over doen en dus bv in Zwitserland overnachten. Is wel lastig, want ik neem aan dat je de honden meeneemt?
    Kindjes mogen niet veel langer dan 2 uur aaneengesloten in de maxicosi liggen, maar als je dan steeds een pauze neemt kan het volgens mij geen kwaad hoor. Heerlijk toch? Lekker met je beeb op vakantie!
    Oh, hier moet nog veel geschilderd worden dus als je nog meer frustratie kwijt moet :( :)

Karina, Loeki, Iggy, Patriessie: nog eventjes volhouden meiden! Ze komen er echt snel aan! Succes!

Anita: gelukkig was het alleen slijm en was het verder goed. Ik zal eens op je website lezen. Ben wel benieuwd hoe het verder met Martijn gaat.

Seyla: Hoe is het nu met Bénine?

Deesje: wat lekker dat Naomi het zo goed doet en zo lekker groeit! Lekker naar buiten, veel plezier! En 6 uur geslapen vannacht :confused: Dat is echt doorslapen, knap hoor!

5. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    nee niet met hondjes hoor die gaan altijd naar hondenhotel

6. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ferry-update:

Het gaat goed met hem. Er is nog geen sprake van een nieuwe operatie, omdat hij het zo goed doet. Hij mocht gisteren voor het eerst na het voeden 30 graden omhoog. Hij mag dan niet spugen anders moet hij direct weer plat. Dat ging goed en vandaag mocht hij naar 45 graden. Tot nu toe is dat volgens mij goed gegaan. Als dat allemaal goed blijft gaan, mag hij morgen naar 60 graden, overmorgen 75 en daarna gewoon rechtop. Als hij dan 2 dagen rechtop kan zonder te spugen, mag hij naar huis.
    Ik durf het nog niet echt te hopen, maar het klinkt toch wel heel aantrekkelijk :D
    Als hij wel weer gaat spugen, moeten we het 2 dagen weer een stapje terug doen en kijken hoe het gaat.
    Er worden nu geen echo's meer gemaakt totdat hij erge last krijgt of tot hij naar huis gaat. Ze weten namelijk wel hoe het eruit ziet. Het vocht wordt niet meer, maar als hij lekker kan leven met weinig vocht willen ze hem niet opereren. Gelukkig maar.
    Dus dat wordt weer heel hard duimen!

7. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Nou dan zou ik het gewoon doen Iggy. En dan in Zwitserland lekker overnachten en de volgende dag de rest rijden en om de 2 uur even stoppen voor de kleine en natuurlijk ook voor de bestuurder ;) . Noord-Italië is erg leuk hoor!

8. hummelke sofie

hummelke sofie Actief lid

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Professeur / Animatrice de langue
    Péronnes, België
    @Deesje: ik heb hier ook de mini-pil, die krijg je standaard in België. Inderdaad wel elke dag wekkertje zetten om hem op dezelfde tijd in te nemen! Zo licht is hij dus.. Maar vind het wel een prettig idee toch een beetje "beschermd" te zijn tegen een 2e zw-schap, want dat hoeft van mij niet meteen! Ik heb hem voor 6 weken, daarna kijk ik wel verder.

9. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Uk wauw dat klinkt geweldig! Ik duim heel hard voor je ;).

@Kraamzorg wij hadden recht op 49 uur maar kregen maar 32 uur :(. Dit kwam door de intake-mevrouw. Die was ervan overtuigd dat de kraamverzorgster alles kon in 4 uur per dag (+hulp bij BV). We hadden een geweldig mens, maar meer uur was prettig geweest. Ze deed alles in die 4 uur, badkamer+wc elke dag, bed+wieg om de dag verschonen, hulp met finger-feeding en aanleggen (door de kloven), kraamvisite verzorgen, Alex en mij verzorgen, Naomi verschonen en in bad doen enz....Was echt heel erg blij met haar! Alleen jammer dat we haar maar 4u per dag hadden, want ze moest wel erg haasten zo....
    Anyways...ik ga nog wel een klacht indienen bij dat bureau..Vind het achteraf schandalig hoe die intake-mevrouw ons die 32 uur aanpraatte.

10. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Jup... :rolleyes:
    Maandag moet ik weer voor controle (mocht ik nog niet bevallen zijn). Dan maken ze gelijk een afspraak voor dinsdag bij de gynaecoloog, krijg dan een ctg van een half uur en een uitgebreide echo. Tevens gaan ze gel inbrengen. Dat gebeurd dan donderdag nog een keer (mocht ik nog steeds niet bevallen zijn) en als alles goed gaat met ons meisje en mij dan gaan ze me na het weekend inleiden. Waarschijnlijk de maandag. Maar dat is nog afwachten.... Ik heb dus in feite nog meer dan een week om "zelf" te bevallen... Dus in de week van 9 maart hebben we altijd ons meisje bij ons...:)

@Tir: Jeetje zeg... Het zit je ook niet mee hè?! Sterkte meis!

@Patriessie: Ik zou wel heel graag de koelkast leeg willen eten alleen past er niet meer zoveel in... Er zit namelijk nog een kind in de weg...haha...;)

@Iggy: Ik zou ook gewoon gaan. En dat je iedere 2 uur eruit moet voor je beebje is ook niet slecht voor jullie. Blijf je lekker alert bij. Toen ik nog bij mijn ouders woonde in Groningen deden we ook altijd 2 dagen over de reis naar Italië. En ook iedere 2 uur even eruit. Soms alleen even de benen strekken en plassen en soms om iets te gaan eten. Dus ik zou zeggen...doen! En wat betreft je moeder... Niet teveel van aantrekken (hoe makkelijk dat ook uit mijn mond klinkt) stress is niet goed hoor. Zeker niet nu je ook nog eens druk maakt over het feit dat je de 40 weken, waarschijnlijk, passeert.

11. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Heb de badkamer , woonkamer , hal , voordeur , .. gepoetst maar ons meid zit er precies nog rustig vanbinnen . :cry:
    Iggy , Karina , patrissie ; hopelijk duurt het voor ons ook niet meer lang he .. :cry:

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Tirtilisko, heel veel sterkte meid. Gelukkig kunnen meerdere meiden je hier geruststellen met hun ervaring met de lamp en hun beepjes!
    Hopelijk zal de ct goed zijn en is er niets aan de hand.
    Goed dat je lekker bij hem blijft.

Patriessie, doordat ik natuurlijk pas op de 6e dag uit het ziekenhuis kwam had ik nog maar recht op een paar uurtjes kraamzorg.
    Als ik voor 14.00 uur had gebeld had er die dag nog iemand voor de middag gekomen, maar helaas belde ik net na 14.00 uur.
    Ik toen nog 2 dagen standaard kraamhulp gekregen en 2 dagen extra op medische indicatie van de vk.
    de eerste 2 dagen een aardige en rustige dame met stagiaire en de andere 2 dagen een pittige tante die de oren van je kop kletste met tips etc.
    Ook bij mij deden ze de was, bed verschonen, voor mij zorgen qua ontbijt/lunch en voorzien van drinken etc.
    Ik zat overigens bij de Kraamvogel.

Cadeautje. hmmm hier helemaal niet aangedacht, maar ja heb dan ook niet 1 dame voor 8 dagen gehad, dan is het wel anders denk ik.

Meiden die nog moeten bevallen, kop op!

Karina, ik hoop voor je dat jullie kleintje zich eerder aandient hoor!

Iggy, niet tegen de bevalling op zien hoor meid.
    Voor iedereen is het anders en als je eenmaal bezig bent weet je niet beter dan dat het er echt uitkomt.

Dayenne, wat belachelijk zeg van die 32 uur. Zo zie je maar weer dat je voet bij stuk moet houden waar je recht op hebt.
    Groot gelijk dat je een klacht gaat indienen.

Iloiza, jemig dat jullie al sex hebben gehad zeg, hihihihi.
    Ook al zo'n mooie banner!

UK, wat een ontzettend mooi vooruitzicht zeg, ik hoop heel erg dat Ferry het echt heel goed gaat doen de komende dagen.
    Jij rijdt zeker steeds langs dat gecrashte vliegtuig?

Caro, wat goed dat Jort weer op zijn geboorte gewicht zit zeg!

Sommige van jullie kleintjes slapen echt al lang door 's nachts, daar verlang ik ook wel naar hoor!

Daffie, ow dat is vervelend zeg zo'n nacht.
    Wij hebben dat 's avonds... dan is Boaz echt klaar wakker.
    De dame van het CB zei dat het geen kwaad kon en ik maar in paniek en huilen dat hij niet wilde slapen en bang dat ik iets niet goed deed en mezelf een slechte moeder vond omdat ik boos op hem werd, hihi.

Maka, ze leggen de beepjes in eerste instantie op hun zij te slapen.
    Afwisselend links en rechts, daarna dus op de rug.

Deesje, netjes hoor dat Naomi nu ruim boven haar geboorte gewicht zit.

Vanmorgen is hier dus de dame van het CB geweest. Een leuk mens dus dat zit wel goed voor straks.
    Ze vertelde dat beepjes gemiddeld zo'n 150 gram per week moeten aankomen, Boaz is de afgelopen week 400 gram aangekomen, de vreetzak.
    Ze vond hem er goed uitzien met nog een klein vleugje geel.
    Verder konden we al onze vragen kwijt.

Vanmiddag naar de vk geweest, bloed laten checken op hb.
    Na de bevalling en door bloedverlies was deze dus 4,6 en nu na 2 weken gelukkig goed gestegen naar 6,2. Voel me daar ook naar gelukkig.
    Ben blij dat mijn lichaam zo snel goed hersteld hoor.
    Zit ook te popelen om lekker meer te kunnen doen, winkelen bijvoorbeeld of eens op visite bij mijn ouders of opa en oma.

De huisarts kwam net ook even op felicitatiebezoek, leuk hoor.

13. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    Wat raar, volgens mij heb je gewoon recht op 49 uur. Gek dat ze je dan aagepraat heeft om minder uren te nemen. Zeker omdat het je eerste kindje is, dan is het helemaal nodig vind ik.
    Alhoewel het zelfs bij een tweede prettig is als ze veel uren helpen.

Vandaag ben ik voor het eerst weer buiten geweest! Ik had een goede nacht gehad, en wat lekker fit toen ik opstond. Julian kwam om 23:30, 3 uur en toen weer om 6:30 uur, dus dat was al beter dan om het uur, zoals dat vorige week was!
    Ik heb vanmorgen mijn zoontje naar de peuterspeelzaal gebracht en Julian voor het eerst in de maxicosi gedaan. En daarna even langs het werk van mijn man gegaan om te koffieleuten en daarna weer mijn zoontje opgehaald en ook nog boodschappen gedaan! Drukke ochtend dus, maar het ging gelukkig goed, Julian heeft eigenlijk de hele tijd geslapen en ik heb hem op het werk van mijn man nog even gevoed en ook nog in de suopermarkt, want hij werd toen wakker. daar stond een bankje waar ik even rustig kon voeden.
    Echt lekker weer een frisse neus!

De laatste pagina's moet ik nog lezen, maar voor zover kon zien zijn er nog geen baby's bij!

Succes voor alle wachters.....ik hoop dat jullie heeeeeel snel je kleine wondertjes kunnen knuffelen!

14. mirella25

mirella25 Actief lid

15 okt 2007
    403
    0
    0
    filiaalmanagster
    's hertogenbosch
    heey dames,

er zijn alweer een hoop nieuwe baby's geboren zo te zijn op de lijst,
    het is me helaas nog niet gelukt om alles terug te lezen.
    daniel is maandag weer opgenomen geweest in het ziekenhuis omdat hij zijn flesjes niet goed dronk en teveel was afgevallen.
    gelukkig hebben we hem vandaag weer mee naar huis toe mogen nemen.
    hopelijk gaat het nu thuis ook goed met onze knul.
    vandaar dat ik ook lange tijd hier niet ben geweest.
    voor de rest gaat het wel redelijk. vind het moeilijk om de rust die ik moet pakken na de keizersnede te accepeteren. hebben hier meerdere van jullie last van?

groetjes mirella en daniel

15. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    Darmkrampjes: Julian heeft zowat elke avond last van zijn darmpjes; echt zielig. De eerste keer moest ik er zelfs van huilen. Ik geef dan Cinababy druppeltjes; weet niet zeker of dat echt helpt, maar misschien zou het zonder de druppeltjes erger zijn. Gisteravond had mijn man Julian even terwijl hij last had van zijn darmpjes en toen heeft hij de tummytub gepakt en Julian gebadderd, hij ging er helemaal van ontspannen en hij liet winden en poepte in het badje.... Ik heb toen en schone emmers water gepakt en toen hebben we hem schoongebadderd. Daarna was hij wel van zijn krampjes af, dus misschien een tip voor anderen, wie weet helpt het bij je baby!

Verder heb ik een wipstoeltje van Fisher Price (zie foto) die kan trillen en Julian vindt dat volgens mij heerlijk. Soms is hij wat onrustig (maar geen honger of krampjes) en dan wordt hij helemaal rustig van dat trillende stoeltje. Ik weet niet hoelang hij in zó'n stoeltje mag zitten dus ik doe dat maar max. 10 minuten. Weet iemand dat, hoelang dat max. mag?

Ik heb twee foto's van Julian in het album geplaatst.

16. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Mieke: Ja klopt, ik rij er steeds langs ;) Maar ze hebben het wel afgeschermd hoor, want er staan rijen dik van ramptoeristen :(
    Verder zie je wel veel hulpdiensten er nog bij.

Golfola: wat een knapperd is Julian! En mooie naam ook hoor! En badjes helpen heel goed, na het badje even tempen desnoods en dan komt er vaak wel wat op gang ;)

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Golfo, lekker ventje is Julian hoor!
    Mogen ze al in een wipstoeltje, wij hebben er ook eentje maar dacht dat ie daar misschien nog te klein voor zou zijn?
    Fijn dat dat trillen dan helpt en ook een badje.
    Wij geven ook cinababy druppels, tja of het echt werkt.... dat kan hij ons nog niet vertellen.

Ik ben trouwens door de dame van het CB gelukkig gerust gesteld mbt het overstrekken.
    Ze zei dat het idd heel normaal was.

Mirella, vervelend dat je zo'n moeite hebt met het herstellen van de ks.
    Tja dan kun je idd maar beter op de gewone manier bevallen.
    Zo'n buikoperatie is toch niet niks.
    En wat vervelend dat Daniel niet goed dronk en dus opgenomen moest worden.
    Gelukkig is hij nu weer lekker bij zijn papa en mama thuis.
    Sterkte met alles.

UK, tja die ramptoeristen, het is natuurlijk ook niet zomaar iets wat gebeurt is, niet alledaags zeg maar.
    Zoiets wil je toch wel even zien, ook al is het verschrikkelijk wat er is gebeurt en geeft vast ook veel file op de weg.

Married, heb jij nog je geboortekaartje ingestuurd naar Wij Jonge Ouders?
    Ik heb het wel gedaan, ben benieuwd ;)

Hebben jullie dat ook wel eens, dat je beepje zo stil is dat je bijna gaat denken dat er iets mis is?
    Boaz ligt nu al 4 uur heerlijk te knorren en ik hoor niks.
    Meestal hoor ik wel een klein kreetje dat hij in zijn slaap doet.
    Of dat je denkt dat de babyfoon stuk is of zo, hihi.

18. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Jippie, Vera heeft vandaag een neefje gekregen! Mijn schoonzusje is vanmiddag bevallen, ze was a.s. zaterdag uitgerekend!
    We gaan zaterdag kijken, eerste grote trip met Vera (uurtje met de auto)!

Darmkrampjes, weet ik eigenlijk niet zo goed wanneer ze die heeft. Af en toe lijken het wel krampjes als ze zit te kreunen en dr armpjes en beentjes optrekt (en ze een beetje moeilijk kijkt), maar ze hoeft er meestal niet om te huilen.

Mieke, de eerste dag in het zkh was Vera ook zo stil. We zaten steeds tegen haar aan te duwen om te kijken of ze 't nog deed'. Die dag (en de tweede ook nog wel) was ze heel erg rustig, zo rustig is ze tot nu toe niet meer geweest. Ik hoor nu idd altijd wel een kreuntje, als ik eventjes wacht..

Golfola, lekker dat Julian al wat beter doorslaapt 's nachts. Lijkt me heel zwaar, als ie om t uur komt. En leuk koppie heeft ie!

Loeka, goed bezig zeg. Duurt vast niet lang meer met die nesteldrang van jou ;).

Iggy, leuk op vakantie met de beeb! Ik denk ook dat t best kan, met de auto, als je maar genoeg stopt tussendoor.
    Wij willen in t voorjaar/begin zomer eerst een weekendje binnen Nederland gaan proberen en dan in september/oktober hopelijk een weekje weg. Met de auto of misschien al vliegen. Lijkt me super leuk!

19. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    @kraamzorg: normaal gesproken had ik ook recht op 49 uur, maar aangezien ik ook in ziekenhuis moest blijven heb ik ook minder uur gehad. wel heeft de vk nog een medische indicatie gegeven en ik kreeg nog een paar uur couveusehulp. ik heb geloof ik nog 16 uur in totaal gehad. ik had ook een geweldig mens. ze deed hier ook alles in huis, dus het was lekker schoon hier. helaas kreeg ik de laatste dag een ander meisje die ook niet zo heel veel wist. het enige waar ze het over had was dat ze al 7 dagen achter elkaar had gewerkt, dus het leek net of ze niet hier wou zijn.. naja gelukkig moest ik die dag naar het ziekenhuis dus ze was al vrij optijd weer weg :)

@Maka: gefeliciteerd met je schoonzusje!

@darmkrampjes: ik heb vanmiddag infacol druppels gehaald. schijnt ook heel goed te zijn.. er zit een sinaasappel smaakje aan, je had Soraya's gezicht moeten zien toen ze die druppels kreeg, hahaa ik had het niet meer, zo zuur kijken! ben benieuwd of het helpt.

@mirella: ik had er ook heel erg moeite mee hoor. het is ook helemaal niet gek... je hebt daar wel met je buik open op een tafel gelegen! maar ik zou er wel aan toegeven qua rusten 's middags.. het is niet niks hoor zo'n operatie en je lichaam heeft echt veel tijd nodig om te herstellen.. hoe moeilijk dat ook is!

@golfola: wat lekker is dat he dat je weer gewoon naar buiten kan.. je hebt er wel een drukke middag van gemaakt!

Dames die nog moeten bevallen, succes! ik heb echt met jullie te doen!

@Uk: ik hoop dat Ferry snel naar huis mag! het komt nu wel dichtbij he.. :D

Ik heb mijn laptop op schoot en Soraya ligt heerlijk op mijn buik te slapen.. wel lastig zo hahaha, maar ze wil zoals gewoonlijk alleen maar bij mij slapen.. volgens mij verwen ik haar teveel hahah :rolleyes:
    vanmiddag ook maar weer lekker naar het winkelcentrum geweest met de kinderwagen. vind het ook echt fijn om even een frisse neus te halen.
    raakte ik met iemand aan de praat daar, vroeg ze op een gegeven moment hoelang ik zwanger was! SORRY?! ben net van me buik af! beetje vreemd hoor, want ik heb toch bijna tot helemaal geen buik meer.. ben juist heel tevreden!

heb trouwens ook nog geslapen van half 12 tot half 2! had het kennelijk wel nodig. was alleen maar van plan om even te gaan liggen en ik viel me toch diep in slaap! is ook niet erg, want ik voel me 10x beter dan dat ik het niet doe.. moet ik er toch maar inhouden dan...

mannetje is trainen dus ik ben de hele avond alleen! de hele dag al eigenlijk. jammer maargoed.. had wel zin om even tegen iemand aan te kletsen!

20. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    Miireii: had die vrouw niet door dat je een baby bij je had dan?
    heerlijk tog even een middag dutje.

Mieke; heb ik ook wel eens, hou ik mijn vinger voor zijn neusje dan voel je dat hij warme lucht uit ademt.
    Wat is je bloed dan weer snel op pijl.

mirella: gelukkig ben je nu weer thuis.

UK: ik duim voor je dat Ferry binnen kort naar huis mag, het is jullie gegund.

Tirtilisko: wat vervelend allemaal, hopelijk valt de uitslag van de scan mee, wel fijn dat je nu bij hem mag blijven.

Meiden die nog niet bevallen zijn, sterkte nog even met de laatste loodjes.

Vanmiddag ben ik op kraamvisite geweest bij mijn vriendin, haar kleintje is 7 januari geboren (kon er niet eerder heen omdat ik in het ziekenhuis lag) De kleine was al wel een keer zo groot als Fuad, wat een verschil zeg, het is een somalisch vrouwtje zo snel de kleine een kik geeft legt ze hem weer aan de borst, lijkt me erg vermoeiend.

Groetjes Martine

Deel Deze Pagina