Kraamzorg Ik heb 39 uur gehad. Een iets oudere vrouw maar wel super lief en heeft heel veel gedaan. Zelf met Justin spelletjes gespeeld. Vakantie Wij gaan in de zomervakantie weer lekker naar de camping voor 3 weken. Heb er nu al zin in. Uk Ik hoop het zo dat jullie Ferry binnen kort naar huis mag. Darmkrampjes Hier tot nu toe niet. Hebben het veel bij Justin gehad. Inderdaad de tummy tup werkt super. Wij geven Zoey friso dat is lichter verteerbaar dus ook kans op minder krampjes. Tip van mijn kraamhulp die ik bij Justin had. Als de kleine al een paar dagen niet heeft gepoep Kan je de termometer (met zalf eraan) rond het anusje van de kleine rondjes draaien. Om de anus heen. Meestal stimuleerd dat de drang om te poepen. Ik mocht dat alleen bij nood doen. En niet te vaak. Maka Van harte met je neefje. Vanaf vandaag krijgt Zoey 6 keer een flesje van 100ml gaat echt super goed. Mag eigenlijk morgen pas. Maarja als ze er niet om vraagt en makkelijk dat op kan waarom niet. Merk wel dat we bij haar makkelijker zijn dan bij Justin. Diegene die nu een 2e heeft gekregen zijn jullie ook makkelijker dan bij de 1e? Mirella Vervelend dat je zo'n moeite met het herstellen heb. Gelukkig dat Daniel weer thuis is. Tirlilisko Zal haar straks nog even een sms sturen.
Hoi meiden, Als eerste iedereen bedankt voor de lieve berichtjes van vorige week tijdens en net na de bevalling. Ik heb deze week nog niet veel achter de computer gezeten, het gaat wel erg goed maar probeer zoveel mogelijk met de kraamhulp mee te kijken, te leren en s'avonds was het allemaal erg rommelig. Borstvoeding moest op gang komen en onze meid had erg veel honger! Nu gaat het al wat beter dus heb net iniedergeval bijgelezen. Kom volgende week wel wat meer kletsen maar wilde even paar dingen reageren. En dan ga ik ons meissie weer voeden. Heerlijk om haar nu zo voldaan te zien na zo'n voeding! En ze is zoooo leuk, lief, mooi, ben helemaal verliefd. @ Wennepenny, gefeliciteerd met je dochter! Eindelijk kan je ook gaan genieten. @ meiden die nog moeten bevallen, succes, hou nog even vol! Ben heel blij dat ik precies met 40 weken ging bevallen want overtijd lijkt me nog erger. Vond het de laatste dagen al zo lang duren. Maar kan nu bij jullie ook echt niet lang meer duren en ga dan maar extra genieten! Het is in 1 woord geweldig. Echt waar. Tot snel, dan kom ik weer bijkletsen, zal vast ook wel wat vragen hebben volgende week na de kraamweek. Ik las trouwens wel net iets over pitjes in de ontlasting. Volgens mijn kraamhulp zijn dat vettige cellen ofzoiets een teken dat je goede vette moedermelk heb. Bevallingsverhaal kan ik trouwens ook nog wel even hierbij zetten. Zaterdagochtend 21 februari werd ik om 4 uur wakker van erge pijn/steken in mijn buik. Heel anders dan de voorweeën die ik had gehad. Kon het niet houden in bed dus ben naar beneden gegaan. Daar nog even op de bank kunnen zitten met een boek maar al gauw kon ik niet lekker meer zitten. Dus wat gelopen en ben op een gegeven moment in bad gegaan. Ook dat vond ik niet prettig maar toch even gezeten in de hoop dat het door ging zetten. Uiteindelijk om 7 uur al flink wat gelopen door huis om de weeën weg te werken mijn mannetje wakker gemaakt omdat ik toch het idee had dat het door ging zetten. Vervolgens ontbeten en weer veel gelopen en ben de tijden gaan opschrijven van de weeën. Ze kwamen wel om de 3, 4 of 5 minuten maar nog niet allemaal zo lang. Wilde toch graag weten hoe en wat dus de verloskundige gebeld. Zij was hier om 9.30 en toen was mijn baarmoedermond verweekt en had ik 1 cm ontsluiting. In principe kan het dan nog stoppen en alleen voorwerk zijn geweest. Mocht haar pas bellen als ik echt een uur lang weeën had om de 3 minuten die 60 seconden aanhouden. Om 2 uur s'middags was dat zover. Toen was zij om 2.30 bij mij en had ik 3 cm ontsluiting. Voor hun officieel het begin van mijn bevalling. Om 5.30 was ze er weer en toen had ik 5/6 cm ontsluiting. Door wisseling van de wacht kwam om 19.30 een nieuwe verloskundige. Zij vond het toen ook 6 cm ontsluiting dus dat viel even erg tegen. Zij heeft toen mijn vliezen gebroken en wilde in eerste instantie na 2 uur terug komen maar naar overleg en omdat ik eigenlijk al best uitgeput was. Was toen al 16 uur op en bezig met mijn weeën. De verloskundige is toen gebleven en heeft mij er echt doorheen geholpen. Soms duurde het 2 uur voor ik een cm verder was en het laatste stuk heeft ze door inwendig mee te wroeten geholpen om op de 10 cm ontsluiting te komen. Uiteindelijk om 23.50 mocht ik mee gaan persen en bijna anderhalf uur later is onze dochter geboren om 1.18 uur. En dus net op de uitgerekende datum. Ook het persen was dus maar net binnen de tijd die je daarvoor krijgt. Maar het was het zeker waard. Zat er zaterdag helemaal doorheen maar toen ze er eenmaal was vond ik het meteen super. Had wel een paar kleine scheurtjes inwendig dus ze hebben 5 hechtingen gezet. Maar valt erg mee gelukkig. Volgens mij is het nu toch een heel verhaal geworden en mijn ukkie slaapt nog steeds. Ga zo toch maar voeden want mijn borsten ontploffen bijna. Lijken wel meloenen....pfff.... Oh, zie nu dat mijn onderschrift niet klopt, zo nog even aanpassen.
ik heb heel even mijn buddy Anne een sms gestuurd, aangezien ze zo'n 100 pagina's terug voor het laatst een berichtje had geschreven.. dit stuurde ze terug: Sinds vandaag gaat het een stuk beter. Thomas huilde erg veel en ik was hierdoor erg moe en had nergens zin in. Nu heeft Edwin ook een week vrij en kan ik een beetje bijtanken. ik kom binnenkort weer kletsen hoor! en zal dan wel meer vertellen. groetjes Anne. Nou, gelukkig, begon me al zorgen te maken, maar alles is goed dus!
Ha dames, Even weer een berichtje van mij. Alle moeders van nieuwe baby's: van harte! Ik kan het allemaal niet echt meer bijhouden wie ik gemist heb, maar ik lees wel mee hoor! Married, ik moet wel even kwijt dat ik Thije een superleuke naam vind! Tir, heel veel sterkte. Het is niet niks om een kind in het ziekenhuis te hebben. De adviezen die Uk je heeft gegeven zou ik je ook willen geven. Denk ook aan jezelf, want je loopt jezelf heel snel voorbij. Neem je rust, eet, drink. Voel je niet schuldig als je een moment aan jezelf besteed. Je zoon heeft jou heel hard nodig, dus je moet ook goed voor jezelf zorgen. Mirella, wat jammer dat Daniel naar het ziekenhuis moest. Ik herken wel wat je zegt over rust nemen na de keizersnede. Ik had twee kindjes in het ziekenhuis liggen en wilde daar ook graag zo veel mogelijk heen. Ik heb me trouwens wel zo veel mogelijk met een rolstoel laten rijden in het ziekenhuis. dat scheelde mij al heel veel. Uk, wat zou het super zijn als Ferry naar huis zou mogen! Voor ons was het zo'n triomf om met z'n viertjes het ziekenhuis uit te lopen! Ik gun het je echt van harte en het zou zo goed zijn voor Ferry. Een kindje is nergens zo goed op zijn plek als thuis bij zijn ouders. Ik kan me zo goed voorstellen dat je je erop verheugd om lekker met hem te gaan wandelen en normale dingen te doen. Dat had ik ook heel sterk en ik moet zeggen, het is alles wat ik ervan verwacht had en meer. Zo leuk! En lekker normaal, niks ziekenhuisachtigs... Drinkt Ferry alles al zelf of heeft hij nog een sonde? Anita, heel veel sterkte met Martijn. Klinkt best heftig die hartafwijking. Seyla, hoe gaat het met je dochter? Zwangere dames, heel veel succes met de laatste loodjes. Ik hoop voor jullie op een snelle bevalling! Bij ons gaat alles heel goed. Lex is 1 februari ontslagen uit het ziekenhuis. Midas moest toen nog blijven. We werden behoorlijk in het diepe gegooid. Kraamzorg regelen werd erg moeilijk en dan heb je opeens een kleintje thuis en eentje in het ziekenhuis. Gelukkig konden we in het ziekenhuis onze vragen stellen over Lex. Midas ging als een speer. Hij heeft alle records gebroken. Hij was het lichtste kindje ooit wat in een wiegje mocht op de afdeling en na drie dagen, op 15 februari, naar huis mocht. Hij is wel met een sonde naar huis gegaan maar na een week mocht deze eruit. Zelfs toen Midas thuis kwam konden we geen uitgestelde kraamzorg krijgen. Gelukkig kregen we begeleiding vanuit het ziekenhuis voor de sonde van Midas en zijn we nu ook bekend bij het consultatiebureau. Het kraambureau liet alle net bevallen vrouwen voorgaan. Dan zou er iemand komen en dan werd ik weer gebeld dat het niet doorging omdat er iemand was bevallen. Ik ben hier nog steeds erg boos over. Het gaat nu erg goed, gelukkig. Ik ben zo dankbaar als ik mijn twee kleine frummeltjes in de box zie liggen. Het had allemaal ook heel anders kunnen lopen. De drukte valt me reuze mee. Ik heb dan ook een gouden kerel die ook zijn gewicht trekt wbt de verzorging van de kinderen. Ik doe twee nachtvoedingen, hij de vroege ochtend, zodat we allebei zo'n 7 uur per nacht kunnen slapen! Ik wilde jullie natuurlijk ook even een fotootje laten zien van onze kanjers. Normaal ben ik niet zo van foto's op het internet zetten, maar in dit geval wil ik ze graag even showen. Ben zo trots op ze! Groetjes, Ellen
@ Patriessie: Mijn kraamverzorgster kwam 's ochtends om 8 uur en bleef tot een uur of (ik geloof) half 4. Ze was er in de eerste plaats om voor mij en voor Dyon te zorgen; ze deed onze controles en leerde ons alles over de verzorging van Dyon. Verder deed ze huishoudelijke taken, zorgde ze voor ontbijt, lunch en zorgde ze dat alles klaar stond voor het avondeten. En als er visite kwam, zorgde zij dat de visite drinken kreeg en beschuit met muisjes. Wij hadden echt een hele lieve kraamverzorgster en we hebben echt heel veel aan haar gehad. Op de laatste dag heb ik haar een bos bloemen gegeven, een doos chocolaatjes en een kaart. @ Deesje: Wat fijn dat Naomi het zo goed doet! @ Tirtilisko: Jee meis, wat een tegenvaller dat ze in het zh Batuhans armen zo slap vinden. Ik hoop maar dat er niets mis is en dat hij er snel weer bovenop komt! Wel fijn dat jij vanaf nu ook in het ziekenhuis blijft! Dan kun je naar hem toe wanneer je dat wilt, maar zorg ook dat je zelf wat rust krijgt daar. Ik heb er wel veel aan gehad dat ik zelf ook in het zh verbleef toen Dyon daar lag. Ik hoop dat jij dat ook hebt! Ik duim voor jullie dat alles goed gaat! Dikke knuffel voor jou en je zoontje! @ Famveenstra: Gelukkig maar dat Martijns longetjes schoon waren, dat is een hele opluchting lijkt me. Best eng als zo'n kleintje zo benauwd is omdat zijn neus en keel vol zitten... Ik hoop dat het snel beter met hem gaat, met de pufjes! @ Iggy: Leuk, Italië! Wij gaan dit jaar maar gewoon een weekje naar CenterParcs met Dyon. Dat wordt onze vakantie. Maar dat vind ik ook niet erg, want volgend jaar in januari gaan we op wintersport met mijn schoonouders en ergens in mei of juni naar Mexico, ook met mijn schoonouders. En ja, Dyon gaat gewoon mee, dus dit jaar maar gewoon Nederland voor ons. Maar als je om de 2 uur een pauze neemt voor je kleintje, zodat hij niet te lang in de MaxiCosi zit, en inderdaad in Zwitserland overnachten, dan moet het wel te doen zijn denk ik. @ Caro: Ik zie in je banner dat je Jorts voetjes hebt geschilderd om te stempelen? Wat leuk! Dat heb ik ook bij Dyon gedaan. Ik heb zijn voetjes in zijn geboorteboek gestempeld, echt heel schattig. @ Uk: Wat fijn dat het zo goed gaat met Ferry en dat hij zelfs al langzaam wat graden omhoog mag! Ik hoop dat dat goed blijft gaan, en hopelijk mag je hem dan binnenkort eindelijk mee naar huis nemen! Ik duim heeeeeeeeeeel hard voor jullie! Dikke knuffel voor Ferry, sterk kereltje! @ Mieke: Wat fijn dat je lichaam zo goed herstelt en dat je je goed voelt! Ik heb dat ook wel eens, dat Dyon zo stil is dat ik denk dat er iets is of dat ik dacht dat de babyfoon niet meer werkte ofzo. Hij heeft ook 1 nacht doorgeslapen en toen schrok ik zelf om 6 uur wakker en besefte dat ik Dyon de hele nacht niet gevoed had, vanaf 11 uur! Ik heb toen Jorik wakker gemaakt en we waren allebei gewoon bang dat er iets goed mis was, dus ik ben voorzichtig gaan kijken maar Dyon lag gewoon heerlijk te slapen (tot ik het licht aan deed, haha ). Hier is de huisarts ook op felicitatiebezoek geweest. En ja, ik kon natuurlijk niet achter blijven met zo'n mooie banner! @ Mirella: Fijn dat jullie Daniel weer mee naar huis mochten nemen! Ik hoop dat het nu goed blijft gaan! Vervelend dat je zo'n moeite hebt met rust nemen, dat is wel belangrijk na zo'n ingreep als een keizersnee. @ Golfola: Heerlijk he, voor het eerst weer buiten?! Ik vond dat zo fijn toen! En wat een schatje is Julian! Echt hele mooie foto's! @ Maka: Gefeliciteerd met jullie neefje! Is alles goed gegaan? Hoe heet hij? @ Miireii: Heerlijk he, als je kindje zo lekker op je buik ligt te slapen? Vind ik ook zo fijn als Dyon lekker bij me ligt. Ik verwen hem ook te veel. Wel raar zeg, dat ze je vroegen hoe lang je zwanger bent... Ze ziet die kinderwagen toch?! (Lijkt me).
Thanks voor de berichtjes over kraamzorg.. leuk om te weten! Mieke hier ook de kraamvogel maar krijg ze wel enorm moeilijk telefonisch te pakken (voor verandering van zorgverzekering had ik ze nodig) ben benieuwd hoe snel dat gaat na de bevalling. HJ wat een Dotjes die mannetjes van jullie Wie schreef er nu op dat ze zo tegen de bevalling op zag? had ik vorige week ook zo erg van jeetje ik wil geen pijn , kan ik dat wel aan etc. etc.. maar door jullie enthousiaste verhallen over de beebs is de gedachte van angst al een beetje afgenomen en ook omdat ik er nu denk ik meer klaar voor ben dan vorige week.. wel komt nu alle vermoeidheid bij mij eruit en wordt met de dag beperkter in mijn doen en laten...
@Maka: wij noemen het het Constipatie Bureau! Trek me er niks van aan hoor. Doe toch gewoon zoals het goed voelt voor mij! Je mag idd 6 weken niet in bad of zwemmen, omdat er toch via je vagina nog een open verbinding is met je baarmoeder en dat moet eerst weer dicht zijn. @Mijn mannetje: heb niks te klagen hoor. Hij neemt me ook dingen uit handen! @Sofie: is je mannetje jaloers op het BV geven? Ik kook iedere dag mijn tepelhoedje 2 minuten uit. Vind ik toch wat hygiënischer! @Noppie: niet echt tof dat je weer kiespijn hebt! Wat eenheerlijk meisje heb jij toch? Zie dat ze ook zo aan het vervellen is? Ons Yannique namelijk ook! @Axioma: heel jammer dat je geen leuke kraamhulp hebt! Ow meid wat heb je een zware bevalling gehad. Zeker omdat je niet de gewenste houding aan kon nemen voor het opvangen van de weeën. Wat een mooi meisje en wat een bos met haar heeft ze! @Miireii: mannen en sex?! @Poep Yannique: mosterd kleur en lijkt wel of er soms 'pitjes' inzitten! @Iggy: succes meis, kan me voorstellen dat je het helemaal gehad hebt! @Suske: ik vind het ook soms moeilijk om haar wakker te maken voor een voeding, maar ja, anders krijgt ze niet genoeg binnen op een dag. Behalve 's nachts dan maak ik haar niet wakker, maar meestal komt ze dan toch wel een keertje om te eten. @Tirtilisko: sterkte met je zoontje. Hopelijk mag hij snel weer naar huis. @Kraamzorg: wij hadden echt een hele leuke kraamhulp. Ze zijn 7 dagen geweest van 8:30 tot 15:30. Ze hebben volgens mij iedere dag het hele huis gepoetst, gewassen, gestreken en natuurlijk goed voor mij en Yannique gezorgd. Ik schrijf ze omdat ik een leerling en begeleidster had. Moet zo mijn meisje gaan voeden, dus heb niet helemaal de tijd om alles bij te lezen. Vandaag zijn we voor het eerst gaan shoppen, maar daar heeft ze weinig van mee gekregen, want mevrouw lag lekker te slapen. Heb dat wel 's avonds het idee dat mijn onderkantje meer opgezet is! Hebben jullie het nu ook sneller koud dan tijdens je zwangerschap? Zit hier 's avonds met mijn fleecetrui aan en nog heb ik het dan soms koud! Nou we zijn toch alvast maar met het tutje begonnen hoor. En ze eet nog steeds goed, dus dat zal wel goed zitten denk ik. X Esther
HJ, wat een fantastische foto van je mannetjes idd echt om trots op te zijn! Heb ze ook even aan mijn vriend laten zien omdat hij hun namen (vooral Midas) zo geweldig vindt. Hij wist zich ook meteen te herinneren dat Midas de kleinste is, hihihi. Patries, probeer vanaf nu zoveel mogelijk te rusten, je hebt je krachten straks echt nodig hoor! En we hebben allemaal zo een verschillende bevalling gehad, bij jou zal het ook weer anders zijn. Je kunt je er gewoon niet op voorbereiden, alleen dan wat je geleerd hebt op gym, of was je daar niet naar toe geweest? Genieten jullie lekker in het nieuwe huis? Iloiza, hihi dat je zo wakker schrok. Wel lekker lang geslapen dus. Zie het al helemaal voor me. Maka, gefeliciteerd met je neefje, ik ben ook benieuwd naar de naam. Miireii, thanks voor de update van Anne. Dinkie, hihihi we zijn allemaal o zo verliefd op ons ukje Ik vind het ook zo heerlijk om hem op mijn borst te hebben en dat hij dan lekker slaapt. Die ademhaling te horen en het gevoel te hebben dat hij zich veilig bij mij voelt. Toch wel een lange bevalling gehad. Bij mij duurde het persen ook een uur. Dan ben je toch wel uitgeput. Vakantie: geen idee wat wij doen dit jaar. Vorig jaar 3x geweest dus centjes zijn een beetje op. Goh een wonder, Boaz ligt heerlijk te slapen en het is avond, meestal is hij dan klaar wakker. Nu maar hopen dat dit niet vannacht gebeurd.
@HJ, wow wat een mooie jongens! Geweldige foto hoor! Fijn dat jullie de verzorging zo samen kunnen delen! @kraamzorg, hier kwam ze om 8 uur tot 4 uur s middags. Ze deed de wc en douche, de was (maar niet strijken) woonkamer stofzuigen, en de leerdingen over de baby, en de controle's. Verder heeft ze 1 keer boodschappen gedaan. En 1 keer gekookt.. En vanmiddag om 4 uur ging ze heerlijk de deur uit Elke dag kreeg ze een afstandbegeleider hier voor een uur of 3, en vandaag kreeg zelfs de afstandbegeleider een begeleider om te controleren of ze het allemaal wel correct deed... fijn ineens 3 mensen in huis! @Patriessie, goed zo dat je angst afgenomen is! Stap er gewoon blanco in, ik wist totaal niet wat ik kon verwachten... en stond daardoor er heel open in. @Eppie, tja de bevalling was geen pretje, wat betreft de laatste paar uurtjes. maar het cliche klopt, ik kan me niet meer herinneren hoe de pijn was... Ja geweldig he dat haar Hier ook sneller koud hoor! @Tirt, he meid het zit jou ook totaal niet mee he, heel veel sterkte voor jullie! Hopenlijk gaat het snel weer beter! ff ego Vandaag was Josanne niet aangekomen, volgens de kraamzorg was ze 10 gram afgevallen maar daar was ik het niet mee eens. Maar goed, paniek alom. Er moest geherindiceerd worden en dan kreeg ik nog 2 dagen kraamhulp, maar dat wilden we helemaal niet! We waren juistg blij eindelijk rust te krijgen. En dat vonden ze goed... pfieuw! vannacht lag Josanne met t voeden bijna 1 uur aan de borst en wilde na de bijvoeding niet gaan slapen en bleef piepen. Dus werd er weer naar de vk gebeld, wordt er een beetje moe van de ene dag moet ik bijvoeden, de andere dag weer afbouwen, dan meer kolven dan weer niet... zucht. Maar goed ik moet nu alle borstvoeding afkolven, we hebben een medela dubbele electrische kolf gehuurd ( voel me nu helemaal een koe ) en dan elke voeding 40cc geven, en als ik niet genoeg gekolfd heb mag ik flesvoeding erbij geven. maar ik dacht dat beebs per dag 10 cc extra mochten dan zou ze nu eigenlijk al 70cc moeten hebben!? Morgen komt de verloskundige weer langs dus dan zal ik het eens vragen. eigenlijk hoop ik gewoon dat mn borstvoeding goed op gang komt, en ik gewoon weer de borst kan gaan geven. Kolf nu ongeveer om de 1,5 uur en krijg dan 20 a 30 cc eruit... beetje te weinig dus! ik ga hier even een kruik maken... en dan hopenlijk een goede nacht tegemoed... wil eindelijk wel eens meer dan 4 uur per nacht slapen!
Tirtilisko, meid heel veel sterkte, ik hoop dat je mannetje snel weer beter is en naar huis mag! Uk, ik hoop dat Ferry niet hoeft te spugen! Dan hebben jullie hem over een paar dagen eindelijk thuis! Ellen, wat eenheerlijke mannetjes om te zien en wat geweldig dat ze nu allebei thuis zijn! Geniet er van! Kraamzorg, ik heb thuis nog 73 (!) uur gehad. Dit ivm de bekkenklachten en omdat de bv moeizaam liep. En dan hadden we ook nog eens een stagiaire die bijna klaar was met de studie. Ze zijn dus echt 8 dagen van 8 uur 's morgens tot een uur of 4, 5 's middags geweest. Ik was dan op een gegeven moment ook wel erg blij dat ze weg waren en wij ons eigen leventje weer op konden pakken. Wipstoeltje, vanaf hoeveel weken mogen ze daar in dan? Ik vind Dani nog erg klein om al in een wipstoeltje te zetten...
Maka ; leuk een neefje ! En ik hoop zooo dat je gelijk hebt en we snel ons meideke in onze armen mogen sluiten .. Patriessie ; hier nog 1 die bang had van de bevalling maar nu heb ik zoiets van ; we moeten erdoor en wat een ander kan kan ik ook , toch ? Tir ; we duimen voor je kleine mannetje ! Hopelijk komt alles goed ! Las op een ander forum dat Kaylee van Scoobje naar het ziekenhuis is maar weet niet juist hoe of wat ..
Wie schreef er nu op dat ze zo tegen de bevalling op zag? had ik vorige week ook zo erg van jeetje ik wil geen pijn , kan ik dat wel aan etc. etc.. maar door jullie enthousiaste verhallen over de beebs is de gedachte van angst al een beetje afgenomen en ook omdat ik er nu denk ik meer klaar voor ben dan vorige week.. wel komt nu alle vermoeidheid bij mij eruit en wordt met de dag beperkter in mijn doen en laten...[/quote] ja dat was ik patries
@Axioma paniek om 10 gram? Naomi was op de laatste kraamdag 70 gram afgevallen, en nog was er geen paniek. Mijn kraamverzorgster zei ook: als de kleine het nog goed lijkt te doen, is er geen reden tot paniek. Heerlijk, ze was zo lekker nuchter en relax. We zijn vanavond heerlijk naar de stad geweest. Gewoon met Naomi op de arm. Echt heerlijk. Ze heeft de hele tijd geslapen. Morgen met z'n 3tjes boodschappen doen. Kijk er nu al naar uit. Fijna avond nog!
hihi dat hebben wij laatst ook gedaan, waren we net een half uurtje te laat voor de voeding.. ze heeft de hele winkel bij elkaar geschreeuwd
Daar ben ik dus zó bang voor he...Durfde tot vandaag ook echt niet naar buiten uit angst dat ze honger krijgt. Ik durf echt niet in het openbaar te voeden hoor .
ja.. kan ik me voorstellen. dat is idd wel een nadeel als je borstvoeding geeft.. ik neem nu gewoon standaard een flesje mee, gewoon voor de zekerheid. ook al is het nog lang geen voedingstijd..
Ja das inderdaad wel slim. Misschien moet ik maar kolven voor ik wegga. Maarja dan gaat mijn productie weer helemaal in de war. Is nu precies ingesteld op wat Naomi nodig heeft. Vind BV geweldig maar dit is echt een nadeel ja.
hmm.. als je voor die tijd gaat kolven, is het dan niet net of Naomi een keertje extra komt? ik weet niet hoe het zit hoor, want ik heb maar heel kort BV gegeven.. heb nu ook al helemaal geen melk meer.
*inbraak jan. mama 2009* Voordat jullie het stokje over gaan geven aan de mrt mamas wil ik iedereen nog feliciteren met hun kindjes. Diegene die nog moeten bevallen, succes met de laatste loodjes *uitbraak*