Hihi, bedankt allemaal! Ik verwacht gewoon dat het goed gaat hoor Luiers: Hier gewoon pampers. Ik vraag me af of de eigenmerk luiers echt zoveel goedkoper zijn..? Als je pampers altijd 3 halen 2 betalen koopt dan zal het toch niet veel schelen? Ferry zit nu nog in newborn 1 en ik heb nog 1 pak van nr. 1 en nog een hoop losse. Ik heb ook al 3 pakken maat 2, want ik denk dat maat 1 niet lang meer past. (als hij zo doergroeit) Hij krijgt nu ook gewoon Nutrilon 1 ipv Nenatal (prematurenvoeding). Ben benieuwd hoe het blijft gaan en wanneer ik hem meer moet geven enzo.
zou het? pffff nou ja heb zoiets van eerst vond ik dat niet leuk maar nu heb ik zoiets van ach mooier wonderbaarlijk kado kun je je niet wensen toch? ik voel me verder op de nieuwsgierigheid naar ons mannetje na wel goed... alleen merk ik dat het wel wat zwaarder allemaal word had vandaag voor eerst echt moeite met de honden uitlaten... dat ga ik nu dus toch maar even aan roy overlaten...
Ja laat de honden maar aan Roy over, lijkt me een goed plan Hou jij het maar bij knuffelen En zeker een mooi cadeau! Die kleine komt wanneer hij komt Wat denk je zelf?
denk nu dat het sowiezo een maart kindje word... hoop voor donderdag 5 maart dan gaan ze me strippen en daar zie ik zo tegen op
Heb ook pampers newborn 2 liggen, maar die is toch nog wat te groot en dat terwijl er 3-6 kg op staat en Boaz is toch al 4,5 kg. Ja ga die KV luiers wel voor tussendoor gebruiken, toch zonde.
UK, die kruidvat luiers kosten 3,99 en de pampers 4,30 dus zoveel scheelt het niet. Weet even niet uit mijn hoofd de hoeveelheid die er in zit. Iggy, hij komt wel hoor. Blijven zitten zal ie zeker niet
nee dat denk ik ook niet... pffffff tis gewoon alles beetje te gelijk.... voel me af en toe super blij en zo af en toe zo giga verdrietig iedere keer weer dat geneuzel.... nou mijn zusje weer alle spulletjes die ze voor mijn kindje haar neefje heeft gekocht heeft ze op MP gezet omdat ik gewoon de situatie met mn moeder echt niet meer trek op dit moment..... ze bleef gisteren contact zoeken en toen heb ik echt vriendelijk gevraagd me ff tot na de bevalling me met rust te laten... lijkt wel of dat zo moeilijk is.... want ik was meteen alles en nog wat en gunde haar het niet oma te zijn... zit helemaaL niet op hun spullen of speelgoed te wachten maar tis ieder keer weer een steek onder de gordel en voor mij ff een moment dat ik in tranen uit barst... stom want ik wil zo graag hard zijn en dat het me niets doet... maar dan lees ik weer op hyves of msn wegens omstandigheden baby-speelgoed te koop blalalala gister was echt een moeilijke dag doordat mn ma eerst zo vriendelijk me benaderde en daarna me weer echt de les probeerde te lezen toen ik zei dat ik echt ff rust nodig had sorry hoor voor mijn gejammer jullie kunnen er ook helemaal niets mee
Oh, dat is dan helemaal niet veel verschil! Ik kijk normaal ook niet op 30 cent... Ik blijf dus lekker bij pampers Hij is daarmee ook nog nooit doorgelekt dus dat scheelt. Ik verwacht wel dat hij langer gaat slapen achter elkaar binnenkort dus ik denk dat ik dan babydry voor de nacht koop.
@ Dayenne: goed dat je moeder nu eindelijk urgentie heeft gekregen. Ook goed dat ze nu in opvang is, dus niet meer bij je vader zit als ik het goed begrijp? Jouw broertje mocht zelf 'kiezen' bij wie hij ging wonen toch? Ik hoop dat als je moeder een plekje voor zichzelf heeft dat je broertje dan in staat is voor je moeder te kiezen. Ik heb toch erg met hem te doen hoor. Wat een ouder ook doet, een kind van die leeftijd blijft meestal loyaal. Heb je er weleens over gedacht om jouw broertje in huis te nemen? Zitten natuurlijk allerlei haken en ogen aan, dat snap ik hoor. Ik kan me goed indenken dat gezien de voorgeschiedenis met jouw vader, je Naomi niet aan hem wil blootstellen. Wat raar trouwens dat je nog niks hebt gehoord over die aangifte? Is het soms ergens op een stapel beland ? Jezus, lees net over de nieuwe zm-poging van je moeder. Ongelofelijk wat jij allemaal moet meemaken meid... Tjee, dat jouw buik alweer helemaal strak is! Probeerde vanmorgen mijn oude spijkerbroek aan te doen, maar niks hoor, knoopsgat is nog ver buiten bereik...... Kon wel mijn gewone winterjas weer aan, yes! @ Anne: wat fijn dat het nu beter gaat met Thomas en jou nu je op flesvoeding over bent gegaan! @ Married: tjee, onze bevallingsverhalen, m.u.v. de persfase en jou ruptuur, lijken echt heel erg op elkaar. Als het me nog lukt voordat Ebbie weer wakker is zal ik mijn verhaal ook eens gaan opschrijven! @ Loeka: kom je hier ook nog ff schoonmaken ? @ Lot22: van harte gefeliciteerd met je ZOON!!! @ Tir: jemig meid, wat een nieuws nu weer over jouw Batuhan. Ik had nog niet eens in de gaten dat ie weer bij je thuis was, maar hij is dus met superspoed weer afgevoerd richting IC?!? Heel veel sterkte hoor! @ Waxientje: sterkte met herstellen, heftig verhaal! @ Mieke: als je alleen borstvoeding geeft kan de ontlasting ook tot maximaal 1 week uitblijven en dan hoef je niet ongerust te zijn hoor. Met flesvoeding moeten ze wel iedere dag 1x poepen! @ Uk: yeah, gelukkig ook goed nieuws vandaag! Vanmiddag ons eerste wandelingetjes gedaan: met vriend en Ebbie Gail in de wandelwagen een blokje om gedaan. Van tevoren wat benauwd: zou ze gaan huilen?! Maar nee hoor, Ebbie lag lekker te maffen. Alleen aangekomen bij het eerste de beste pleintje moest ik zelf toch poepen zeg! Ik naar huis gesprint... Ga nu Ebbie de tweede tiet geven, misschien later nog even mijn bevallingsverhaal! Ik hoop dat we vanaaf/vannacht de laatste 4 februari-beebjes kunnen verwelkomen! Zet um op dames!
@Uk, wow super! onze duimen draaien hier! @luier, ik gebruik zowel kruitvat als pampers. Ik vind de kruidvat wat stugger dan de pampers, maar voor tussendoor kan het wel. En het lijkt alsof ze de dunne poep wat beter opnemen. @voeding, ik heb vanmiddag de Nutrilon Omneo gekocht. En ik denk dat het geen kwaad kan om er nu al mee te beginnen.Als het helpt is het mooi meegenomen, toch? @Uk, hoeveel voeding krijgt Ferry nu? Groeit hij ook zoveel per week?
enna: Ferry weegt nu ruim 4000 gram en hij krijgt 7 x 90 cc. Ik denk dat het nog steeds niet helemaal genoeg is op bepaalde momenten
En hij groeit inderdaad erg veel per week! Afgelopen week ietsjes minder door de operatie, maar binnen 2 dagen 160 gram hahaha
Uk, Ferry is al helemaal op gewicht zeg, wat goed van hem! Zie dat de banner gelukt is! hihi dat visje zo op dat gezichtje staat wel grappig. Enne deze link is misschien ook handig: http://www.watkostenluiers.nl/ http://www.voordeelmuis.nl/ Noppie, Boaz heeft tig x per dag een poepluier (met BV) en hij heeft het echt heel moeilijk als hij dus niet kan poepen, heb dan liever tig x die poepluiers hoor. Haha dat komt van het wandelingetje natuurlijk dat je zo moest poepen. Iggy, jemig je zus doet ook al zo raar joh je krijgt straks genoeg cadeautjes dus die van je zus laat ze er maar lekker in stikken hoor!
Mieke: ik heb de banner eerst zelf gemaakt in Paint Shop pro en de pixels aangepast. Anders lukte het niet Maar het is gelukt, ben nog niet helemaal tevreden, maar dat komt later wel Dat visje is grappig he?! Jij hebt je banner ook weer veranderd zie ik?
Hier blijf ik ook gewoon bij de pampers hoor! Uk; wat fijn dat Ferry wrs morgen naar huis mag en wat spannend voor jullie! Heeft hij nog steeds niet gespuugd vandaag? Ik ga een meisje eten geven.... xxx Daffie
meiden ik ben op heb echt geen kracht meer wil iedereen snel bedanken. Ben vandaag iets eerder naar huis gekomen ben net thuis. Hij ligt nu aan een ntp ? ofzo soort beademing maar de gas? waardes ofzo van zuurstof zijn te hoog. ze hebbn net weer bloed geprikt voor die waardes over een uur krijg ik de uitslag dan gaan ze kijken als hij nog erg hoog is moet hij aan de beademing ik heb echt geen kract huil dag en nach slaap met zijn laatst aangetrokken rompertje en truitje. Als hij aan de beademing moet gaat dat slangetje tot zijn longen langs zijn stembanden en dan kan hij dus geen eluid meer maken dus als hij dan huilt gaan wij dat niet horen. Ik voel me zo leeg ik kan er niet tegen om hem zo te zien overal slangetjes infuusjes zijn voeten zijn bond en blauw van het prikken. hij is ook op. maandag of dinsdag maken ze een mri en een uitgebreid bloedonderzoek. Nu weten ze hebben ze niks te zeggen. ze zei ze kunnen niet zeggen o het een paar dagen paar weken of paar maanden gaat duren. Wil iemand dit stuk voor mij bij de feb mama's kopieren en plakken en bij thee met baklavas ik heb geen kracht echt ben op ga morgen vroeg weer naar hem toe wil alleen bij hem zij. Ze zeiden dat ze merken dat hij rustig als ik er ben tijdens het prikken dus ik moest een spuugdoekje de hele dag bij me houden in mijn bh en die hebben ze nu onder zijn hoofd gelegt voor mijn geur. sorry als er tikfouten ziijn ow ja alle meiden die mij hebben gesmst allemaal heel erg bedankt maar mijn tel slaat op hol als ik een sms typ valt steeds het scherm weg dus kan niet goed typen en heb er eigenlijk niet heel veel tijd voor gehad omdat je op de ic je tel niet aan mag hebben hij staat wel aan maar ver van ons ben bang dat iets gebeurd met de apparaten