Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

tir alsnog veel sterkte gewenst met dit alles.

anita

2. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Tirti: Dit alles hebben we ook met Ferry meegemaakt. Dat spuugdoekje helpt echt, want dan ruikt hij zijn mama ook als jij er niet bent. Dat is erg fijn voor Batuhan. Beademing is zeker niet leuk, je hoort hem inderdaad niet, maar je ziet het wel hoor. En dan hoeft hij niet zo hard meer te werken om te ademen, maar kan hij zijn krachten voor de andere dingen gebruiken.
    Heel veel sterkte en probeer wel een beetje te slapen hoor, zo kun je er beter voor hem zijn.
    Dikke knuffel!

3. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Iggy: ik heb met je te doen meid! Ik hoop voor je dat de kleine in elk geval niet meer zo lang op zich laat wachten.

@ Tirtilisko: heel veel sterkte joh, klinkt erg zwaar allemaal!

@ Mieke: zo dat vind ik een heel eind! Zover kom ik nog niet! De winkels waar ik heen ben geweest is op iets van 5 minuten loopafstand, ben 2 winkels in geweest en krijg dan op de terugweg meteen last van mijn baarmoeder (menstruatiepijn van het loshalen van de placenta) en idd ook een zere onderkant en wat licht in het hoofd.

4. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Mieke: hihihi, Ebbie Gail heeft ook errug vaak zo'n spuitpoepluier en doet het dan nog eens 'dunnetjes over' als we haar verschonen. Het mooie behang heeft ze ook al een keer 'gehaald'. Alleen mijn kraamhulp zei me dat ik er niet van moest schrikken als ze een keer een paar dagen niet zou poepen. Vanmiddag 1x een luier zonder poep gehad, wat een feest!
    Hihihi, ja, door dat wandelingetje kwamen de bakstenen er bij mij ook uit ja. Maar vanaaf had ik dan na het eten weer diarree, dus mijn eigen darmen zijn echt nog totaal van slag. Zal wel door de hormonen komen I guess...

@ Tirtilisko: heb erg met Batuhan en jou te doen. Heel veel sterkte en ik hoop dat het gauw beter met hem gaat. Mag jij niet bij hem slapen in het ziekenhuis? Ik meen dat Uk op een gegeven moment ook bij Ferry mocht slapen als ze wilde? Check het even. Ik vind het erg naar voor jullie.

5. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Noppie ; met plezier ! :) Zeg maar wat er gedaan moet worden en ik kom !
    Ale meiden die ons een hart onder de riem steken thanks !
    Iggy ; jammer voor je dat je moeder zo doet !

6. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Noppie: Ik mocht niet bij Ferry slapen helaas. Dat was pas toen hij op de kinderafdeling lag, op de IC kan dat niet ;)
    En wat een leuk geboortekaartje hebben jullie voor Ebbie uitgekozen zeg!

7. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Mieke: tis eindelijk gelukt om ons geboortekaartje te uploaden! Dit is de e-mailversie. In het echt zijn de grijze vlakken dus de buitenkant en de gekleurde vlakken de binnenkant. Het is een 10x10 cm-kaartje geworden. We hebben nu alleen voor t internet eventjes onze echte namen en adres verwijderd, maar dat zou dus onder Ebbie Gail Buckmann, dochter van ... en ... komen te staan. Wat vind je ervan?

8. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Ow, dat had ik dus niet helemaal goed meer in mijn geheugen zitten. Dank voor het compliment, wij zijn ook erg tevreden met het kaartje. De concepten hebben we zelf bedacht, maar het zusje van mijn vriend heeft het definitieve ontwerp gemaakt. Zij is ook grafisch ontwerper, net als Mieke en Caro.

9. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ja, echt leuk hoor! Ik hou wel van kersenbloesem :D Dat wil ik ook als tattoo en dan onder 1 tak Ferry's naam ;)
    Ook leuk detail dat jullie de uitleg van de bloesem erbij hebben gezet! Erg leuk :D
    Zal kijken of ik Ferry's geboortekaartje ook kan uploaden binnenkort. Helemaal geen grafisch hoogstandje, maar wel persoonlijk. ;)
    Wij hebben voorop het kaartje een foto van Ferry's hand op de vinger van mijn man. En daaronder staat :
    te klein om vast te houden
    te groot voor woorden

10. HJ1977

HJ1977 Actief lid

6 jun 2007
    447
    1
    0
    Tir, veel sterkte. Lex heeft bij ons ook aan de beademing gelegen. Ook om zijn krachten te sparen om goed te kunnen groeien. Geef je zoon maar een extra dikke knuffel.

11. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hj: Ben steeds helemaal vergeten te zeggen wat een leuke foto ik het vind van Lex en Midas! En wat super dat ze allebei thuis zijn :D

12. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    @ uk, wat super dat ferry misschien morgen naar huis mag! Vanaf hier duimen we dat hij niet spuugt. Geniet er maar heerlijk van als jullie je gezinnetje compleet hebben thuis!

@ tirtilisko, wat vreselijk meid, krijg er tranen in mijn ogen van. Ons ukkie is over een paar uurtjes ook een week oud en ik voel gewoon de pijn vanuit je verhaal. Sterkte meid en een extra dikke knuffel voor je ventje.

13. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    @Tirtilisko, ojee dat is schrikken zeg... arm mannetje van je. Heel veel sterkte, hopelijk gaat t snel beter met hem.

@Waxientje, 3/4 maanden herstel, gatsie zit je ook niet op te wachten :( Ik heb ook wel een flinke knip gehad, mijn bekkenbodemspier was kennelijk erg sterk, maar het gaat nu gelukkig wel erg goed al daarmee. Die pijn, niet kunnen zitten/lopen, is idd behoorlijk vervelend en vermoeiend.
    En wat slecht dat ze je zo hebben laten aanklooien met de BV in het zkh! Het is in het begin zo zwaar en daar heb je goede begeleiding bij nodig om te laten slagen.

Hier niet veel problemen met krampjes en ontlasting hoor! De nieuwe BV stratergie doet t nog steeds heel erg goed. Ik ben veel minder tijd kwijt met voeden - laat haar nu maar 12-15 minuten drinken en maar aan een borst, niet meer stimuleren - ze spuugt minder en vannacht heeft ze voor t eerst doorgeslapen! Applausje voor Vera! 000u laatste voeding, daarna pas om 645u weer! Vervolgens hebben we nog lekker tot 1030u in bed gelegen. Heeeeerlijk geslapen dus ;)
    Alleen 's avonds vraagt ze wel nog steeds veel en spuugt dan ook wat meer.

Vandaag zijn we bij ons nieuwe neefje wezen kijken. Echt een mannetje zeg! Lijkt sprekend op zijn zus als baby, maar dan wat mannelijker.
    De autoreis ging heel erg goed (dik een uur rijden). Vera heeft vrijwel de hele weg lekker geslapen in de maxi cosi, super.

Uk, wat een fantastisch nieuws! Ik hoop dat Ferry niet gespuugd heeft vandaag?!

Noppie, erg mooi geboortekaartje!
    Ons kaartje is (ongeveer) zoals mijn banner.

14. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Nog op hun beebs wachtende feb-mama's: jullie hebben nog een uurtje de tijd he! Misschien is er wel iemand bezig?!

Btw, die paaseitjes van de AH zijn echt verslavend! Gelukkig is t zakje nu op ;)

15. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Nope ik word helaas geen februari mama .. voel me een beetje verdrietig maar het is niet anders i guess .. :cry:

16. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

INBRAAK

@ Loeka- Niet getreurt meid! Ik durf te wedden dat je een heel mooi en lief Maart babytje krijgt!
    Ik had ook gedacht dat ik misschien nog in februari zou bevallen maar dat is iets anders gelopen.
    Ik word nu morgen ingeleid :)

UITBRAAK

17. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    het is maart :(

18. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    zijn nou de meeste hier van de meiden ingescheurd of ingeknipt bij de bevalling? hoor nou echt van iedereen bijna dat ze zijn gescheurd of geknipt?
    en ik maak me daar het meeste druk om :oops:

19. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Iggy: Ik ben niet geknipt, en ook niet echt gescheurd. Misschien een millimeter op een vreemde plaats (de verpleegkundige zei dat het een hele vreemde plaats was) namelijk bij mijn urinebuis. Ik denk dat het komt door de snelheid waarmee ze de katheter hebben geplaatst. Het deed wel heel erg zeer met plassen, ik moest steeds op een washandje bijten tijdens het plassen. Maarrr... na een paar dagen was het helemaal over.
    Wees niet bang hoor, als je kleintje er is maakt het je niets meer uit ;)

20. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    thnx uk en hoe is het vandaag met ferry?

ik trek ff mijn joggingsbroek aan en ga met de drie woeffies naar het park, voel me erg goed en roy ligt nog ff lekker in bed die was zo laat gisteravond uit zijn werk de arme schat...
    laat maar ff liggen wij gaan met zijn allen naar park van voorjaarszonnetje genieten en lekker ff aan de wandel

oh appeltaart nummer 1 staat al in de oven ruikt het huis zo lekker

Deel Deze Pagina