Trouwens Nop, we hebben ook een site waar onze gegevens op staan, zodat we weten wie wanneer een afspraak heeft etc. Dan kun je gewoon hier neerzetten wanneer je uitgerekend bent, hoe oud je bent en wat je volgens de Chinese kalender zou krijgen en wat je zelf denkt dat het wordt. http://blogs.baby-wens.nl/februari2009/
Okay , maar durf het nu niet zo goed ivm met eerste 3 maanden maar als de eerste echo geweest is en alles goed is denk ik idd dat ik het toch ga vertellen ja anders hoort hij het misschien perongeluk van iemand anders en dat zou ik erg jammer vinden. dank je voor je reactie mobielfreak!
Goedemorgen! Hey Noppie, wat leuk! Nog een bekende van het NOD-forum Van harte welkom hier! Wat een k-wedstrijd gister zeg, heb alle oranjezooi weggehaald, ik ben er klaar mee. Vanochtend nog 2 tests gedaan, een cb digi en een -jawel- predictor. Allebei positief. Nou, nu zelfs predictor positief is kan ik er echt niet meer omheen he, haha... Gaan het straks aan mijn ouders vertellen, het kaartje ligt al klaar! Spannend! Verder nog weinig tot geen kwaaltjes.. voel 's avonds mijn borsten een beetje, doet geen pijn, maar ik voel dat ik ze heb zeg maar. En ben nog steeds erg moe, heb de nabeschouwing gister niet meer gehaald, toen lag ik al te ronken. Er werd trouwens ook niet gevraagd waarom ik sinas dronk en geen rosé, mooi zo!
Marriedgirl wat spannend vandaag! Heel veel plezier Laat je nog even weten hoe ze reageren? 's avonds zijn mijn tepels gevoeliger. En ik heb een beetje last van mijn onderrug. Nu voel ik ook iets in mijn baarmoeder, er is iets bezig, maar ik heb geen idee wat... Mijn buik is ook opgezet, maar daar had hiervoor ook al last van
He meiden, Noppie: Gefeliciteerd! leuk om je hier ook weer tegen te komen! Lekker gaan genieten en inderdaad morgen even een vk bij jullie in de buurt bellen en eventueel de ha even inlichten. Er was nog een nieuwe zwangere; sorry ben je naam even kwijt, maar ook jij natuurlijk van harte GEFELICITEERD! Hier heb ik het idee dat mijn buik echt opgezet is, en mijn (.)(.) zijn aan het groeien......ik heb nog maar 2 bh's die passen....... Dat had ik bij de eerste echt niet! Nu weer lekker verder genieten van het mooie weer. Groetjes, Angela
Heej meiden Iedereen een beetje bijgekomen van de nederlaag van gister? Pff pokkezooi haha. Vanochtend ben ik onder de douche bijna flauwgevallen . Gelukkig stond vriendlief erbij, die heeft me opgevangen en op de grond gelegd. Na veel wapperen met een tijdschrift en een deken over me heen gegooid (ik lag helemaal te trillen) voelde ik me ietsje beter. Ik vond het zó eng, echt heel raar. Lag de huilen als een klein kind. Wat wel mooi was, was dat ik als instinct (terwijl ik tegen mijn vriend aan viel) gelijk mijn handen voor mijn buik deed. Voel me nu wel iets beter. Was wel echt schrikken! Ik heb het een jaar geleden ook gehad, en toen ging ik echt onderuit (vriendlief kon me niet opvangen omdat ik onder de cremespoeling zat) en toen knalde ik met mijn hoofd op de tegels. Was toen zo'n 10 minuten weg, hij kreeg me met geen mogelijkheid weer bij. De dokter zei dat het niks te maken had met flauwvallen (zo voelde het ook niet) maar met epilepsie. Onderzoeken gehad, maar gelukkig geen epilepsie. Maar wat dan? Dit keer voelde het ook niet als flauwvallen. Mijn maag keerde helemaal om en ik voelde me hondsberoerd. Het ging ook heel snel, ik had wat last van mijn maag en zei dit tegen mijn vriend. Nog voordat ik was uitgesproken viel ik al tegen hem aan. Ik voelde het helemaal niet aankomen. Herkent iemand dit? Ik zal dit wel melden bij de verloskundige. Het vervelende is wel dat ik het dus niet voel aankomen, zoals met flauwvallen. Vind het nu wel eng, vooral als ik weg moet morgen. Dan zit ik in de trein en de bus. Nouja, ik zal het wel goed in de gaten houden. Sorry voor het lange verhaal haha. Liefs
Dank voor alle felicitaties! @ Uk: ik ben naar 'onze' site gegaan, maar het lukt me niet om daar in te loggen. Moet ik me dan ergens weer apart registreren ofzo? En waar dan, want ik zie het niet . Onze autoruit is trouwens ingegooid .
Heb net ook al die toestand van 'Cookies accepteren' gedaan, maar ook dat helpt niet....... Ben trouwens 23 februari uitgerekend.... @ Dayenne: wat een nare ervaring zeg van dat 'flauwvallen'. Ik ben ook wel af en toe licht in mijn hoofd, maar dit heb ik nog nooit gehad. Goed plan om het even met de vk te bespreken!
@Noppie, volgens mij kan alleen Mobielfreek de lijst aanpassen. Vervelend van de autoruit. Irritant zelfs! @Dayenne, wat eng! Ik zou het inderdaad melden bij de VK. Was het trouwens heel benauwd in de douche? Ik voel me ook heel vaak licht in mijn hoofd en kan het me wel voorstellen dat zoiets gebeurd. Hopenlijk blijft het bij 1 keer.
@Caro, nee het was helemaal niet benauwd. Ik had de douche juist kouder gezet omdat vriendlief eronder stond (ik douche altijd gloeiendwarm, en hij lauw). Ik hoop ook dat het niet meer gebeurd!
@ Dayenne, wat erg meid, nog een geluk dat je vriend erbij was en je op kon vangen! Inderdaad maar melden bij de vk... is jouw ijzergehalte al getest? Ik merk zelf ook dat t zwart voor mn ogen wordt als ik bv van de bank opsta, dus ben ik nu maar aan de roosvicee ferro.... erg vies maar goed.....
@Axioma; thanks meid. Mijn ijzergehalte is nog niet getest, ik kan de dokter maar niet bereiken . Ik probeer het al 2 weken (ook nog voor de uitslag van de 1e bloedtest) maar ze zijn constant in gesprek. Ik vraag het wel aan vk, zij kunnen dat toch ook wel testen toch?
Hallo Karina, Ik herken dat gevoel wel, ik had dat vorige week woensdag ook echt heel erg. Inderdaad aan dezelfde kant waar ik de eisprong en de innesteling heb gevoeld. Ik was altijd heel erg ongesteld met hele heftige krampen en dit deed toen nog meer pijn dan die ongi-krmapen zo erg zelfs dat ik even een black-out heb gehad (ben flauwgevallen en even van de wereld geweest). Toen ik bij kwam ben ik maar snel mijn bedje weer ingekropen en heb middags de huisarts gebeld. Gelukkig had ik geen bloedverlies en volgens de HA was dit de bandenpijn. Wel gaf hij mij aan dat als je normaliter ook heftig ongesteld bent je de bandenpijn ook veel heftiger voelt. Helaas hoor ik dus ook bij die categorie dames. Ook ik was bang voor een MK daar ik een dag eerder te horen had gekregen dat mijn schoonzus (een anderhalve week verder dan mij) inmiddels ook een MK had gekregen. Zo sneu, we hadden het toevallig op dezelfde dag tegen mijn ouders verteld dat ze voor het eerst en dus gelijk de tweede keer opa en oma werden (niet wetende van elkaar) en twee dagen later moesten mijn broer en schoonzus hun berichten dat het einde verhaal was ... Daar dit mijn eerste zwangerschap is, weet ik niet wat je behoort te voelen en is alles eng. Gelukkig kon de huisarts mij geruststellen en maandag jl. hebben wij het hartje zien kloppen op onze eerste echo! Dus kom op, geen bloed (gepaard met heftige krampen) geeft moed! En ook na de dertien weken is niets zeker, dus heb gewoon vertrouwen in je eigen lichaam! Knuffels, Gepie78
Ik vind het geen gek idee, de baby is te jong om e.e.a. te begrijpen in tegenstelling tot je dochtertje van twee jaar die meer begrijpt dan jij en ik denken ... Vooral wat extra aandacht voor haar van haar oma lijkt mij niet verkeerd het eerste jaar, omdat ze dan toch al zoveel moeten inleveren aan aandacht als er een tweede kindje bijkomt. Als je het zo kan oplossen zonder dat dit problemen gaat opleveren zou ik dat ook zeker doen! Succes met je besluit en als je dit goed doorspreekt begrijpt je vriend(?) dit ook wel. Een beebje (tot 12 mnd oud.) kan zich niet achtergesteld voelen, want die heeft naar mijn gevoel dat besef nog niet! Dikke knuf, Gepie78
Hey Dayenne, Dit is heel herkenbaar hoor. Ik verwens soms mijn lichaam ook wel eens dat het mij nu zo in de "steek" laat. Ik ben al twee weken verkouden en het wil (ondanks hoestdrankjes e.d.) maar niet over gaan terwijl toen ik niet zwanger was het na een paar dagen al over was. Ook ben ik ontzettend moe en lusteloos. Ook het eten smaakt mij op het moment niet zo goed en ondanks dat ik momenteel halve dagen werk (werk normaal 40 uur per week) heb ik zelfs met die halve dagen het gevoel dat ik dan echt aan het einde van mijn latijn ben ... Gelukkig nog maar een paar halve daagjes werken en dan hebben vriendlief en ik twee weekjes vakantie waarvan we in ieder geval een lang weekendje geboekt hebben in een hotel in Hochsauerland - Duitsland. Heb er echt zin in! Hopen dat het na die eerste dertien weken wat anders wordt en het buikje dan ook echt doorkomt, maakt het dan idd wat echter ... Groet, Gepie78
Hey meid, Dus tochhhhh..... Wij zaten bij elkaar op het MEI forum en volgens mij had je toen begin MEI je NOD en ik eind mei. Van harte met je zws!!!! ROZE, ROZE, ROZE ook voor jou!!!! Ook andere nieuwe Febr.mamma's WELKOM ! Knuffels, Gepie78
Dayenne, Ja ik herken dit. Heb een heel stukje geschreven hierover n.a.v. je vraag over steken in dezelfde zijde als waar je de eisprong hebt gevoelt. Waarschijnlijk heb je onderbewust zo'n pijn gehad dat je lichaam zich uit zelfbescherming heeft uitgeschakeld. Dit kan tijdens de zw een gevolg zijn van heftige bandenpijn. Niets om je ongerust over te maken. Probeer als je het aan voelt komen rustig en gecontroleerd adem te halen en dan kun je het misschien wat tegen gaan ... Succes en sterkte! Liefs, Gepie78
Goh zeg ... heb ik in m'n uppie bijna een halve pagina vol geschreven ... Maar ik ben inmiddels weer helemaal bijgelezen, dus kom maar weer op dames! Liefs, dikke knuf, Gepie78
Hoi allemaal, Jeetje wat gaat het hard met die pagina's hahaha! Ik heb vandaag beetje een baal dag, voel me helemaal niet zwanger en heb helemaal geen symptonen, niet moe, misselijk of wat dan ook, voel me gewoon hetzelfde als altijd, mooi zoi je zeggen maar ben bang dat het niet goed zit daarom...... Pfff nog 4 weken tot 1e echo! Dushi