Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Tir, gelukkig dat de mri goed was. Maar waar komt dat bloed dan vandaan?
    :cry: Lijkt me heel eng zo'n saturatiedaling bij je kindje... Heel veel sterkte.
    Ennuh, hup naar de tandarts jij! Hoe langer je daarmee door loopt hoe erger t wordt ws...

Wennen aan naam: nee, dat heb ik niet eigenlijk. Wij noemden haar ook al maanden zo. Het enige wat ik wel irri vind, is als mijn schoonmoeder haar Veertje noemt! Ze heet Vera! Alleen wij mogen haar Veertje noemen :evil:!

Haha Sofie, wat grappig dat die 2 oudjes weer kids wilden!
    Ehh, je gaat profiteren...?

Uk, veel plezier met christmas shopping! Hihi

Married, balen dat je nog flink wat kilootjes moet. Maar hier gaat t nog steeds langzaam door hoor, dat vanzelf afvallen, dus heb geduld!
    Ik vind ook dat ik vooral 's nachts veel meer zweet dan normaal, gatsie. Ik dacht eerst dat het lag aan die waterdichte molton die er nog onder lag. Maar ik heb t nu nog steeds. Overdag gelukkig geen last van. Maar ik had er idd wel over gelezen dat t voorkomt.

Iggy, krampen?! Komen ze regelmatig?
    Ennuh, Roy pakt wel een taxi hoor als t menens wordt!

Wachtende meiden... tis nu al best wat dagen verdacht stil hier met de bevallingen. Volgens mij gaat er vandaag een komen... ;)
    Oooow, kan me helemaal voorstellen dat jullie er nu echt helemaal klaar mee zijn :(:(:(

Eetlust. Hahaaa, nee helemaal geen problemen mee hier! Ik stop me helemaal vol met alle lekkers dat ik tegenkom. Wel heb ik vaak moeite te verzinnen wat we 's avonds gaan eten. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nog vol zit van de chips, koekjes en/of paaseitjes van die middag, haha!

Gisteravond begonnen met max 15 minuten BV geven. Ze had wel één keer na 2 uur alweer honger, maar t spugen was echt beduidend minder. Beter zo hoor. Want door laten zuipen, dan de helft uitspugen en na een uur weer honger hebben schiet nog minder op.

Krampjes: het kan ook helpen om ze op hun buikje op je armen te dragen, dat zeg maar armpjes en beentjes lekker hangen.

Ik ga Vera nu lekker badderen! Tot vanmiddag!

2. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Tietvolgorde: ik doe mijn ring om de hand die aan de beurt is. Soms vergeet ik t nog wel en dan voel ik idd ook welke aan de beurt is!

Oogjes open, jaaah! Ach, zo schattig. Vera deed dat de tweede dag al, maar nu steeds meer en langer. Vaak vroeg in de avond een hele periode. En soms kan ze ook echt ontzettend scheel kijken, hahaha!

3. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    wat ik trouwens echt heel erg vervelend vind is dat mensen zich gaan bemoeien! hebben jullie daar ook last van?

laatst waren we bij mijn schoonouders en daar was ook een vriendin van mijn schoonmoeder. wij waren met de auto gegaan, (we kwamen net uit de stad dus Soraya zat al dik 3 kwartier in de maxi-cosy) komen we daar binnen, wil ik haar uit de maxi-cosy halen zegt die vriendin opeens (in het marokkaans tegen issam) NEEEEEE! LAAT HAAR LIGGEN, ZE SLAAPT NU TOCH! dus issam vertaalde dat en zei er gelijk achteraan, laat haar maar liggen. dus ik vroeg aan hem, hoelang mag ze erin liggen? hij zo 1,5 uur max? ik: hoelang ligt ze er nu in? hij: bijna een uur? ik: dus gaat ze eruit of niet? hij: ja, oke, je hebt gelijk. hij dat uitleggen aan die vriendin.. en die legde zich er godzijdank ook bij neer.

maar.... Soraya had een jasje aan, en aangezien wij ook niet met de jas aan in huis gaan zitten, wou ik haar het jasje uit doen. Op het moment dat ik bezig was met de 1e knoop, kwam er weer een schreeuw vanuit de andere kant van de kamer...

NEEE! LAAT HAAR JAS AAN! ANDERS KRIJGT ZE HET KOUD!^

!@#$#%$$#$@!@@@#!

ooh ik kan me hier zo ongelooflijk dood aan irriteren he!

mijn schoonmoeder heeft haar van mij overgenomen.. ze heeft haar jasje aangelaten én ze heeft nog een extra deken over Soraya heen gelegd. issam zei tegen mij, laat maar, gaat wel goed zo. maar op het moment dat ik haar later ging temperaturen (doe ik bijna nooit meer maar nu was ik echt wel benieuwd) bleek dat ze een temperatuur van 37.8 had! en dan zegt die vriendin van mijn schoonmoeder ook nog heel droog, ja ze kunnen het beter te warm hebben dan te koud!

ooh wat was ik kwaad zeg.. onvoorstelbaar. ik weet toch zelf donders goed wanneer mijn kleintje het te warm of te koud heeft? gelukkig geeft issam mij nu wel gelijk, en laat mij ook haar jas enzo uitdoen wanneer ik dat wil. als mensen dan gaan zeuren verteld hij iig dat wij het zo willen.

zoooo vervelend!

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi Miireii, kan me voorstellen dat je je daar aan irriteert, ook al is het goed bedoelt.

Zondag waren wij op kraamvisite, Boaz zat ook in de maxicosi en ik was gewoon helemaar vergeten zijn jasje uit te doen.
    Dus 20 min. later pak ik hem er uit is ie toch een potje rood van de warmte :oops: en ik ook van schaamte.
    Aan dat soort dingen moet ik dus gewoon nog heel erg wennen.

5. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Mireii: wat irritant zeg! Zou er ook flink pissig van worden :(

Heb de wijkverpleegkundige gebeld m.b.t. de voeding. Hij mag 20 cc per keer meer en dan kijken of hij tevreden is. Zolang er in ieder geval 2 uur tussen zit is het goed zei ze. Ze zei ook dat wij hem heel veel moesten vasthouden en knuffelen, omdat hij dat heel erg nodig heeft vanuit het ziekenhuis. Dat komt wel goed ;) Het was echt een heel aardige vrouw zeg!

6. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Iggy; wij hadden eerst de avent flessen, maar nu de difrax. Die spenen pakt ze beter. Ik heb er 3 in huis!
    Hoop dat de krampen snel regelmatig zullen komen, houdt mijn mobiel in de gaten hoor ;)

Alle andere meiden, even geen tijd om te reageren, er roept er weer ééntje. Ze heeft vannacht van 23:30-5:30 doorgehaald met slapen goed he.....das voor het eerst hihi.

xxx Daffie

7. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Deesje: ow, dus bij jou ook geen gebroken nachten, maar wel 'gebroken avonden'. Lastig he, ook dat je denkt, nu wil ik ook weleens gewoon rustig mijn avondeten opeten of naar het nieuws kijken ofzo. Ja, bv schijnt savonds inderdaad minder van kwaliteit te zijn, ook omdat we dan zelf moe zijn ofzo. Vanmiddag ga ik dus ECHT mijn middagslaapje pakken. Over die krampjes: ik ga nu elke dag 1 kop venkelthee drinken, want dat schijnt gunstig effect op krampjes te hebben. Verder probeer ik haar dan maar zoveel mogelijk te troosten. Tsja, die indrukken van overdag die ze moet verwerken: vraag me af welke indrukken dat zijn want ze ligt de hele dag te maffen in haar mandje...?!

@ Iggy: ow lekker n gebakje. Heel goed, zorg jij maar goed voor jezelf. Hier net n kopje koffie en beschuit met muisjes achter de kiezen, mjam!

@ Married: goed zeg dat Thije zo goed groeit! Hihihihi, jammer he, dat ie nog geen boodschap heeft aan '8 uur mogen doorslapen'. Ben benieuwd hoeveel Ebbie zal zijn aangekomen. Bij ons komt donderdag de CB-mevrouw, dus dan weten we weer meer!

@ broeien en schimmelinfecties: net de huisarts even gesproken. Mag geen vaginale bommen en ook die orale medicatie niet voor de schimmelinfectie, ivm de borstvoeding :( . Nu heeft ie een of andere zalf voor geschreven, dus hopelijk gaat dat ook werken....

@ Hummel: ik houd de voedingen sinds dag 10 niet meer bij nee. Maar ze komt vaak zat, vooral savonds, dus ik maak niet echt druk om of ze genoeg binnenkrijgt. Wat leuk dat je dit weekend naar NL gaat met je Lili! Schattige foto's hoor van Lili. Hier vind ik het ook zo mooi als Ebbie haar oogjes open heeft, dan kijkt ze zo prachtig serieus!

@ Mieke: ow jee, groeit Boaz al uit zijn wiegje, ongelofelijk hoe snel dat gaat he? Ebbie groeit al wel uit 1 luierpakje, d'r teentjes staan er te strak in, dus vandaag heeft ze die voor t laatst aan. De wieg past haar voorlopig nog wel goed. Dat had ik nooit gedacht, want het is een antieke vrij smalle wieg en ik dacht dat onze beeb heel groot zou zijn. Niet dus....

Hihihihi, over die voedingsbh. Ik loop nu rond in n oudje van een vriendin, een 80D, maar die is echt te klein. Mijn gewone cupmaat was 85B. Ik vrees dat ik echt zsm moet gaan shoppen en dan even de handel laat opmeten, want ik snap nooit iets van bh-maten. Ben er alleen nog niet aan toe om echt de stad in te gaan....

@ Maka: hihihihi, Ebbie kijkt ook regelmatig nog een beetje scheel ja.

@ Mireii: tjesis wat irritant dat gebemoei met je kind. Je had er echt direct wat van moeten zeggen: 'ik bepaal wat goed is voor mijn kind!'. Hier gelukkig nog geen last van, maar gaat onherroepelijk een keer gebeuren.

@ Uk: wat fijn dat je zo'n aardige mevrouw sprak van het CB.

Ik ga ff n uiltje knappen dames, pff, ben errug moe hoor.

8. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @noppie, idd, dat denk ik dus ook! Een hele dag ligt ze lekker te slapen, zelfs door de visite heen?! Maar goed, ze zal er dan toch wel iets van meekrijgen denk ik. Ik heb ook de venkelthee in huis gehaald, ga strax ook maar es een kopje drinken.

@Iggy, mjammie, klinkt erg lekker ...! Hoe is het met de krampjes nu? Hoop echt dat het doorzet voor je! We verlangen hier wel weer naar babynieuws!

@voedingen: ik houd het nu ook niet meer bij. In het begin toen de kraamhulp weg was wel, schreef ik de tijden op en welke boob eerst. Nu onthoud ik het meestal wel, of voel het sowieso welke er weer aan de beurt is.

@Miireii: vervelend he ... ken het, hier ook al van die bemoeials met opmerkingen als: maar ik zou het zo doen ... zucht. Doodvermoeiend soms!

@voedingsbh: hier nog eentje waarvan de boobs zijn geexplodeerd :) Twee cupmaten groter :confused: Vind manlief totaal niet erg. Hopelijk worden het strax geen theezakjes na de BV ...!

@Mieke, jeetje, groeit Boaz nu al uit het wiegje! Jammer hoor! Gaat toch eigenlijk allemaal best snel he ...

@naam, wij zijn er wel aan gewend om haar naam te zeggen. Maar we noemen haar ook vaak poppetje :)

@Maka, Naomi kijkt ook soms scheel, zoooooooooooooo lief! Dat kan tot zes weken begreep ik.

@Daffie, wat heerlijk dat ze heeft doorgeslapen! Hopelijk houdt ze dat zo!

@Uk, wat fijn dat het een aardige mevrouw was! Je hoort soms ook hele andere verhalen van de CB ...

Hier strax voor het eerst echt samen weg met de auto, spannend! Hebben een afspraak bij de notaris. Naomi natuurlijk mee! Wel ff opletten dat ik haar jasje dan uit doe, hihihi.

9. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Meiden thanks voor de reacties , het duurt idd wel lang nu , gisteren redelijk wat oud bloed verloren maar dat is nu ook gestopt . Hoop dat het alsnog vanzelf gaat beginnen , ben benieuwd !

10. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    succes meid! ik wacht op je sms!

11. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Tirtilisko, wat een opluchting dat de MRI goed was! Sterkte!

Gewicht, Dani weegt nu 4360, en was 4025 bij de geboorte, dus ook hier geen klagen!

Eigen kilo's, hier nog steeds aan het afvallen volgens mij.... Heb niet meer gewogen, maar ik kan mijn eigen broeken dus niet aan omdat ze gewoon veel te groot zijn.... Zal vanavond weer eens wegen.

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Uk, vervelend dat je zoveel moet knuffelen met Ferry ;)
    Fijn dat de wijk vpk zo vriendelijk is.

Noppie, voedings BH's.
    Ik heb ze van Noppies en eentje van Medela (van de kolven).
    Die van Noppies online gekocht. Maat XL-XXL heb ik en die zit goed strak, moet geloof ik ook ivm stuwing en hangen van je zware boops.
    Heb ook van Noppies de voedingstop.

Houden jullie ook je BH in bed aan 's nachts.
    Zo vervelend vind ik dat.

Oh Boaz is zo braaf, hij ligt al vanaf 10.00 uur te slapen.
    Heb net heel snel boodschappen gedaan, vriendlief is nog thuis deze ochtend.
    Het is niet echt wandel weer, dus dacht daar maak ik even vlug gebruik van.

Ik drink ook iedere dag een flinke kop venkelthee, best lekker ook.

Ik lust ook wel een gebakje, helaas zit er geen bakker hier op het pleintje.

Ik hou niet iedere dag de tijden van het voeden bij, maar gister en vandaag weer wel, even checken hoeveel voedingen hij krijgt.
    Enne ik voel wel welke tiet aan de beurt is, mijn linker is knoert hard en wil graag leeg gedronken worden nu.

Deesje, ik denk dat Boaz nog wel een paar weekjes in het wiegje kan hoor.
    Maar we vinden hem echt al zo gegroeit.

Wij noemen Boaz ook nog steeds 'het kleintje', zo noemden we hem toen ie nog in de buik zat.

13. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    heerlijk meiden genieten jullie maar lekker van die kleine dreummesjes...

mijn schoonmoeder belde net hoe het ermee stond hahaha en ze bood aan of ze donderdag mee zou gaan met strippen
    vind ik wel een fijn idee... roy gaat ook wel mee maar toch wel fijn als zij er ook bij is

14. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Hoi meiden,

Daar ben ik weer. Heb een paar dagen niet meegelezen omdat ik een beetje andere dingen aan m'n hoofd had.
    Dyon is soms nog steeds heel onregelmatig in zijn voedingen. Meestal zit er wel 3 à 4 uur tussen, heel soms zit er meer tijd tussen maar ook regelmatig zit er minder dan 3 uur tussen. Toen kreeg ik dus allerlei vragen en opmerkingen over BV naar mijn hoofd geslingerd van mijn schoonmoeder. Die heeft zelf haar kinderen met de fles grootgebracht en is volgens mij nogal sceptisch over BV. Ze vroeg hoe ik nou zeker wist dat er wel genoeg voeding in mijn melk zit. En er werden dingen gezegd als "Je kunt wel graag BV wíllen geven, maar het moet ook lúkken."
    Ik heb tijdens mijn zwangerschap al gezegd dat ik graag BV zou willen geven mits het lúkt en het niet teveel pijn doet. Maar tot nu toe gaat het juist heel goed, en dat wil ik zo volhouden. Ik kon al die vragen en opmerkingen gewoon even niet aanhoren. Ik werd er helemaal onzeker van omdat ik ze ook niet allemaal kon beantwoorden, ik bedoel... zoveel weet ik immers ook niet van BV, ik ben geen expert.

Gisteren ben ik voor het eerst bij het consultatiebureau geweest en Dyon woog al 4136 gram! :D (Bij zijn geboorte op 27 januari was dat 2750 gram, en zijn laagste gewicht was 2500 gram).
    Ik heb mijn onzekerheden ook bij de arts van het consultatiebureau besproken, en zij heeft me wel heel erg gerust gesteld. Dyon had minimaal 100 à 200 gram aan moeten komen, maar is dus véél meer aangekomen. Kortom, hij doet het dus ontzettend goed op mijn moedermelk, en er is geen reden om de kwaliteit van mijn melk in twijfel te trekken. Gelukkig ziet mijn schoonmoeder dat nu ook in. Ze had blijkbaar Dyons nieuwe gewicht nodig als bevestiging...

Vanaf nu wil ik toch proberen weer wat vaker mee te lezen en te schrijven. Ik heb een heleboel gemist de afgelopen dagen, dat ga ik de komende tijd wel bijlezen.

@ Vloeien: Hier ook al bijna niet meer. Het was een tijdje opgehouden met vloeien, dus ik besloot het zonder maandverbandje te doen, maar de volgende dag was m'n onderbroek rood, dus toch maar weer verbandjes gaan gebruiken. Het was ook helderrood, en ik dacht ook eerst aan menstruatie, maar ik weet niet of dat al echt kan...?! Nu weer bijna opgehouden met vloeien, doe het nu op inlegkruisjes.

@ Luieruitslag: Hier gelukkig nog geen tekenen van. Als ik vind dat Dyons billetjes ook maar een beetje rood zijn, doe ik er al een beetje zalf op, en de volgende keer bij het verschonen is het al weer over, gelukkig.
    Wel zielig voor alle beebjes die er wél last van hebben. Lijkt me zo pijnlijk voor zo'n kleintje... :(

@ Voedingen: Hier zo'n 6 à 7 voedingen per dag. Meestal 7, maar soms slaapt Dyon al een nacht door, en zijn het 6 voedingen.
    Ik houd de voedingen inmiddels niet meer bij, maar deed dat de eerste 3 weken nog wel. Ook hield ik de luiers bij. Nu onthoud ik het gewoon en dat lukt aardig. Welke borst er aan de beurt is, dat voel ik wel. ;)

@ Wennen aan de naam: Daar is bij ons geen sprake van. Wij noemden onze kleine man al vanaf september bij zijn naam. Toen stond die al vast, en er is echt geen enkele naam die beter bij hem past dan Dyon.
    Ik kan me voorstellen dat het soms lastig is, bij de namen die verschillend kunnen worden uitgesproken, zoals Sofie en Miireii al schrijven.
    Hier hebben we dat 'probleem' zelf veroorzaakt. Meestal wordt Dyon uitgesproken met de klemtoon op de O, maar bij onze Dyon ligt de klemtoon op de Y (het is DIE-jon, ipv Die-JON). ;) De eerste dagen werd het door familieleden weleens 'verkeerd' uitgesproken, maar we hebben ze een paar keer verbeterd, en nu zegt iedereen het goed. :D
    Voor een ieder die zich afvraagt waarom we het onszelf zo moeilijk gemaakt hebben, en waarom we niet gewoon Die-JON zeggen... Dyon stond al voor ik zwanger was op mijn lijstje met favoriete jongensnamen. Jorik vond het ook meteen een leuke naam, maar sprak het eigenlijk vanaf het begin al uit als DIE-jon. En eigenlijk vond ik dat wel nét zo leuk! (En als Jorik Die-JON zegt, lijkt het net of het om een Fransman gaat. Dan meet hij zich opeens een Frans-achtig accent aan, niet met opzet, maar het klinkt nergens naar, haha). ;)

@ Uk: Wat fijn, Ferry is eindelijk thuis! GEFELICITEERD! Geniet er lekker van! :D

@ Tirtilisko: Wat fijn dat de MRI goed was! Wat een geruststelling. Sterkte! Ik hoop dat Batuhan er snel bovenop komt!

@ Sofie: Ik kreeg van de week een geboortekaartje van iemand van zwangerschapsgym. Ze heeft haar dochter Lilian Rose genoemd. Ik moest gelijk aan jou denken, er zijn maar 2 letters verschil! :D
    En heel veel plezier in NL! :D

@ Mieke: Wat grappig, een eigen deuntje voor Boaz. :D
    Ik zing soms dat liedje van de gebroeders Ko (Schatje, mag ik je foto) voor Dyon, maar dan als: Dyon, mag ik een kusje. ;)

@ Miireii: Wat vervelend, dat bemoeien van die vriendin van je schoonmoeder. Alsof jij als moeder niet weet wat het beste is voor JOUW kindje...
    Ik kan me er ook vreselijk aan ergeren als mensen zich bemoeien met hoe ik Dyon voedt/opvoedt/kleed/etc.
    Laatst bij mijn schoonouders dachten ze ook dat hij het te koud zou krijgen. Hij is toen ingepakt in een deken, maar daar heb ik hem na een tijdje weer uit gehaald, want zijn nekje voelde helemaal warm aan. Toen wist ik dat ik inderdaad op mijn eigen gevoel moet afgaan, dat is blijkbaar tóch het beste! ;)

@ Daffie: Wat knap dat Myrthe zo lang heeft doorgeslapen. Dyon doet het ook soms... maar nog niet dat ik kan zeggen dat hij écht al doorslaapt 's nachts. Sommige nachten meldt hij zich toch nog behoorlijk vroeg.

@ Iggy, Patriessie, Loeka en Karina: Ik kan me zo goed voorstellen dat jullie het een beetje zat zijn... Bijna alle meiden hier hebben hun kleintjes al in de armen, en er wordt zo veel over de kleintjes gepraat hier... Ik duim heel hard dat jullie ook heel snel jullie beebjes mogen vasthouden! Het zal nu niet lang meer duren.
    Iggy, wat fijn dat je schoonmoeder ook mee gaat wanneer ze je gaan strippen. Lijkt me inderdaad ook wel fijn.
    Heel veel succes allemaal! Ik ben benieuwd naar jullie beebjes! :D

15. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    Hoi meiden:

Vanochtend gezellig met Fuad de stad in geweest (jasmin was naar de crech) heb nog een erg leuk pakje bij de H&M gekocht voor de zomer.

Spugen: Heb zo'n telefoon nummer gebeld waar je met vragen terecht kan, ik doe nu 1 schepje johannesbroodpitmeel (koop je bij drogist is van nutrilon) door de fles, hierdoor word het dikker en spuugd hij minder. Je kunt het ook gebruiken als je BV geeft dan moet je het geloof ik na die tijd geven, staat wel op het pak.

Tir: goed nieuws dat de scan goed was, wel eng dat zijn ademhalig onregelmatig is.

Pukkeltjes: Dit zijn andere pukkeltjes als die je van borstvoeding krijgt hij heeft er echt wel honderd als het niet meer is.

Miireii: mijn man is ook buitenlands ik weet uit ervaring dat ze altijd denken dat kinderen het koud hebben, ze hebben niet door dat de kinderen haast stikken, gelukkig is mijn man er aan gewend en kleed die ze niet te warm aan.

Groetjes Martine

16. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Deesje: en? Hoe ging het tripje naar de notaris? Spannend hoor, zo echt op pad met je poppetje!

@ Mieke: nee, doe snachts geen bh aan, dat ding zit echt waardeloos strak, dus dat zit echt niet lekker.

@ Iloiza: tjee, wat flauw zeg van je schoonmoeder. Tis waarschijnlijk gewoon jaloezie hoor, omdat ze het zelf niet kon/aankon. Niks van aantrekken, als Dyon genoeg groeit gaat het dus goed zou ik zo zeggen.

@ martine: laat je even weten of dat Johannespitmeel werkt?

17. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

hallo allemaal,

ik hoop voor de laatst lopende zwangere meiden dat ze snel emt hun kindjes in de armen mogen liggen/zitten.

hier gaat het de betere kant op met martijn, hij heeft sinds gisteren nog een ander pufje erbij, en dat gaat volgens ons echt beter. het is nog neit over, we meoten eht zo 2 dagen aanzien en anders gaan we door naar de kinderarts, en wordt ie dan misschien in eht ziekenhuis verneveld, we wachten het af.

hier vloei ik ook nog, niet veel te noemen, de ene keer bij het plassen zit er niks in het inlegkruisje en de andere keer een beetje, en weer een andere keer wat meer. maar allemaal oud bloed.
    heb bij de eerste echt 6 weken lang gevloeid. hoop dat het nu minder lang duurt, maar ja we lopen al tegen de 4 weken aan straks.

wat vliegt de tijd, martijn al weer 3,5 week oud. en we geneiten volop.

nou zal me klaarmaken om op verjaardagsvisite te gaan, mijn schoonzusje is jarig, martijn blijft lekker met zijn papa thuis, want daar wordt zoveel gerookt, wil ik hem neit bij hebben.

tot vanavond allemaal.

anita

18. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

hallo allemaal,

ik hoop voor de laatst lopende zwangere meiden dat ze snel emt hun kindjes in de armen mogen liggen/zitten.

hier gaat het de betere kant op met martijn, hij heeft sinds gisteren nog een ander pufje erbij, en dat gaat volgens ons echt beter. het is nog neit over, we meoten eht zo 2 dagen aanzien en anders gaan we door naar de kinderarts, en wordt ie dan misschien in eht ziekenhuis verneveld, we wachten het af.

hier vloei ik ook nog, niet veel te noemen, de ene keer bij het plassen zit er niks in het inlegkruisje en de andere keer een beetje, en weer een andere keer wat meer. maar allemaal oud bloed.
    heb bij de eerste echt 6 weken lang gevloeid. hoop dat het nu minder lang duurt, maar ja we lopen al tegen de 4 weken aan straks.

wat vliegt de tijd, martijn al weer 3,5 week oud. en we geneiten volop.

nou zal me klaarmaken om op verjaardagsvisite te gaan, mijn schoonzusje is jarig, martijn blijft lekker met zijn papa thuis, want daar wordt zoveel gerookt, wil ik hem neit bij hebben.

tot vanavond allemaal.

anita

19. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Bh 's nachts, ik doe 's nachts alleen die Lilypadz op mn borsten, even plakken en klaar! Geen lekkages en knellende bh's, ideaal!
    Vind die dingen sowieso best ideaal, zoogcompressen zie je soms door je kleding heen, die Lilypadz zie je niet.
    Voor wie niet weet wat Lilypadz zijn: http://www.prettymumtrading.nl/pages/lilypadz.asp

20. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    ff een vraagje tussendoor... Mobiel heeft voor een aantal van jullie zitten pendelen, is dit nog uitgekomen?

Deel Deze Pagina