ik werk als filiaalmanager bij kruidvat dus is zwaar werk, moet leidinggeven aan een man of 13 en moet zelf nog super veel doen omdat we een nieuw team hebben die nog niet alles weet
Mirella, misschien kun je het even aan Rox vragen, bij net gestopt met de pil. Zij werkt ook bij het kruidvat en misschien heeft zij bruikbare en goede tips voor je. Naar mijn weten is het idd wel zwaar werk. Tja en verder, misschien kun je per dag voor jezelf opschrijven wat te doen en misschien wat klussen anders indelen/verdelen. Ik probeer ook maar wat hoor
hier ook zoeen lange wachttijd voor de kinderopvang..ik heb me de vorige keer opgegeven toen ik 8 weken zwanger was..ik vond dat zelf erg vroeg maar de kinderopvang reageerde erop dat het helemaal niet vroeg is..ik moest ruim 13 maanden w8t voor dat er plek was.... dus ik zou me gewoon aanmelden dat kun je altijd nog kosteloos intrekken maar dan heb je wel alvast een plekje gereserveerd
Goeie morguh zwangeremutsen Wat hebben jullie weer wat afgeklets Hier net zo met ksz, halfjaar wachttijd, belde van de week er heen, ik vroeg of daar nog plek was ooh zegt ze zo niet maken we wel plek vrij. Heb meteen afspraak gemaakt om volgende dag tekomen met de kleine. Komen we daar en ben ik ingesprek met een van die leidsters, kom ik erachter dat ze half jaar wachtlijst hebben . Tja heb de kleine al wel ingeschreven, rond de kerst hebben ze misschien plek. Bah bah heb net voor het eerst wc pot geknuffelt... pfff en ben ook nog is snik verkouden... Wou dat al 4 juli was pffff wil zo graag hartje horen! Gr Knorretjuh
Goedemorgen allemaal ! Nam zonet een goede slok van mijn chocomel maar denk dat deze me niet goed gaat bekomen ..
Ik pakte vanmorgen choco uit de koelkast en ik moest hoesten ging zo over me nek Heb choco gauw weer terug gezet en water gepakt, vindt normaal wel lekker smorgens choco maar durfde het nu niet aan. Heb net paar bladzijdes gelezen hier, en dat liedje van marco zo leuk! Wordt helemaal emo van. Dromen jullie ook veel, laatste dagen droom ik zo veel, leuke dromen maar ook minder.
Ja Knorretjeuh echte nachtmerries heb ik de laatste nachten ! Niet omtrent zwanger zijn , gewoon heel erg gekke dingen .. Ik word 's nachts ook dikwijls wakker en ben blij om op te staan , terwijl ik altijd een langslaper ben geweest ..
goede morgen dames @ alle nieuwe mama's: welkom hier en gefeliciteerd. Ik ben hier het hele weekend niet geweest. Te veel om bij te lezen zoveel kletsen jullie. Heeft er iemand een korte samenvatting? Ik ben net bij de huisarts geweest. Hij was zo blij! Echt heel leuk. Nu mijn ouders nog, maar die komen pas vrijdag terug van vakantie! Groetjes ANne
Golfola: Welkom Je bent gelijk toegevoegd aan de lijst We gaan als een speer dames Ik ga zo weer even een lijst maken van mensen die de lijst nog aan moeten vullen
Goedemorgen meiden, Hier begint de spanning in te slaan. Probeer vandaag dus weer zo ver mogelijk van de pc vandaan te blijven. Nog 1 nachtje slapen
Zouden de volgende dames even willen controleren op de lijst welke gegevens zij nog moeten melden voor de lijst? Het kan je leeftijd zijn, het hoeveelste kindje, de kalender of je uitgerekende datum zijn die nog niet bekend is, het kan ook een combinatie zijn van allen.. Als jullie dat AUB even doorgeven, kan ik de lijst weer updaten Lisa 88 Pebbles1979 Manon25 Flower27 Ilse1973 Mickey06 Angeliq Babs75 familieveenstra Suske13 Marijke76 Duam Sonya one love Tirtilisko Caro73 Siegie Marea Heij Mirella25 Mink TamaraP Dushi1980 Axioma Kimmie29 Sucre Enna Waxientje Evelieveling Eppie25 Anne1982 Loesje Daantje07 Adnil Flodderke Noppie Kelly1980 Karina82 Fampje Golfola Nicole Meisje1984 Patty20 Ilona85 Lot22 Shy
Mobielfreak, wil je mij verzetten naar 22 feb (sta nu op 25)? Denk op de een of andere manier dat ik dan uitgerekend ben namelijk, met een cyclus van 35 klopt dat ook... denk trouwens toch dat het een meisje wordt, dus ook dat mag je veranderen, haha Thanx! ben heel niet lastig he )