Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Thanx mobielfreak!

2. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Even wat anders ;)

Voor de meiden die zelf eventueel ook een blog bij willen houden over hun zwangerschap of hun kindje, kunnen er bij mij ook 1 aanvragen ;) Voor een voorbeeldje kun je kijken op die van mij ;)
    http://blogs.baby-wens.nl/mobielfreak

Staat nu nog niets op van 2e uk, omdat het nog geheim is zeg maar, maar dat komt straks wel natuurlijk ;)

Wat ik nodig heb als je een eigen blog bij wil houden, is je e-mailadres en de inlognaam die je wilt gebruiken ;) Beste is om het via pb aan te vragen, omdat anders iedereen je e-mail gelijk heeft ;)

3. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
  4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik heb wel een wondertjuh site zoals jullie misschien al gezien hebben. Daar hou ik alles bij hoe het gaat. En ook op mijn eigen forum natuurlijk :)

5. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Pff die heel verhalen van MK's .. :cry: Hoe voelt dat ? Begin je dan te bloeden ? :cry:

6. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Loeka, lieverd, maak jezelf niet zo gek. Ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is hoor...

@Mobielfreak, ik wil misschien over een tijdje wel zo'n blog bijhouden, ga ook een beebiesite maken namelijk, dus die berichten kan ik dan wel naar die blog kopieren toch?

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen allemaal :D
    Zo wat heb ik heerlijk geslapen zeg en kon nog wel langer slapen.
    Ben weer helemaal uitgerust, maar voor hoe lang ;)

Loeka ik denk dat je dat maar beter niets kunt weten anders ga je daar alleen maar op letten meid.

Mup, alvast heel veel plezier morgen bij de echo (voor ik het vergeet)!

Ik ga even het aanmeldingsformulier voor het KVD invullen en posten, is dat ook weer gebeurt.

8. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
  9. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    goeiemorgen... zo voel me vandaag weer een stukje fitter, heb gisteren bijna alleen maar op de bank gehangen. Vandaag lekker boodschappen doen, en ff naar de stad. Nog wat dingen halen voor de vakantie. Zaterdag gaan we lekker 2 weken naar limburg :D

@mobielfreak mijn kalender zegt dat ik een meisje krijg (heb zelf nog geen idee) bedankt trouwens he voor t bijhouden!

10. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Ongeveer ja , vind het wel leuk , heb via deze site al vele vrienden van vroeger op school teruggevonden . ;)

11. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    @Mobielfreak

Hey mobielfreak!
    Ik heb even naar de lijst gekeken en je mist de volgende gegevens nog van mij:
    * eerste kindje
    * volgens de kalender wordt het een meisje
    * Ik denk zelf een jongen

Liefs
    Karina

12. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Loeka,ik sluit me helemaal aan bij marriedgirl. Je moet je niet druk gaan maken. Het is hetzelfde als bij de NOD: Geen bloed geeft moed! Geniet er maar gewoon van! Dat mag.....hihi.... ;)

Liefs
    Karina

13. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik heb vandaag weer een echo ik hoop dat we het hartje zien kloppen. Duimen jullie mee? Helaas kan ik niet gelijk na de echo laten weten hoe die is gegaan omdat mijn oom vandaag samen met mijn broer naar tr vertrekt met de auto dus ben de hele dag bij hun. Dikke knuf allemaal

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Tirtilisko, ik hoop ook voor jullie dat je nu wel duidelijk wat kunt zien.
    Maar hou er rekening mee dat het nog niet zo hoeft te zijn, anders valt het zo tegen.
    Veel plezier.

15. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Veel plezier bij de echo en ik hoop dat je een heel mooi hartje ziet kloppen!

Ik wil ook een echo, maar zal die pas over een week of 6 krijgen denk ik?

16. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ marriedgirl ja dat kan ;)

17. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Mieke, heb je nu al KDV geregeld? :eek:

Of ben ik gewoon heel laat met alles. Ik heb nog niet eens de vk gebeld. De huisarts weet wel dat ik zwanger ben. Zijn er meer zaken die ik nu al moet regelen?

18. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Sorry, ben nog niet zo veel geweest hier, maar waar kan ik de lijst vinden? Ik moest mezelf checken, maar heb geen idee waar :D :oops: .

19. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    zie mijn onderschrift sucre ;)

20. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Heb de huisarts vanochtend toch maar even gebeld om door te geven dat ik zwanger ben. Ben je er wel blij mee? vroeg de assistente. Ik klonk niet erg blij blijkbaar, haha.. maar ja zit op mn werk, dus had ff de deur dichtgedaan en moest fluisteren, dus dan kan je moeilijk heel blij gaan blèren ;). De assistente gaf aan dat ze er een notitie van maakt, maar dat de vk verder alles doet, bloedprikken, controles etc.

Ff een andere vraag. Ik draag vaak strakke (skinny) spijkerbroeken. Ik krijg ze nog wel dicht, maar ze zitten dus erg strak bij mn buik (altijd al). Is dit wel verstandig om te dragen of kan dat kwaad? Heb mn knoop en rits nu overigens los, heb toch een kamer alleen en mn shirtje valt erover heen, hihi

Deel Deze Pagina