@ Dank jullie wel! Ik heb zo veel gedacht aan jullie de laatste dagen. GEWoon dat jullie zo lief zijn! En dat ik zo blij ben dat ik jullie ken! KNUFFFFF!!!
Mijn man is absoluut niet handig, dus ik zou er niet aan moeten denken. Maar aangezien jouw man wel handig is, zou ik zeggen: DOEN!
Echo............ Whaaa, het is hier zo rustig.....Allemaal de schuld van fb vrees ik!!! (thnx nelta!!! hahahahahaha).... Tja, moet zp maar met een app komen, dan wordt er hier weer veel meer gekletst....
Idd rustig hier... bloempje: wij hebben hier 2 linker handen, dus zou het zelf niet doen. Maar als je zelf handig bent zou dat natuurlijk ideaal zijn! Succes met een keuze maken! ninja: knuf! sm: wat een gedoe... zucht... donder: knuf! knor: jij weer een betere dag vandaag? gup: alweer terug? lila: hoe gaat het? hier: gisteren doopdienst gehad van nichtje in Maastricht... was mooi... waren rond 4 uur thuis en toen is manlief met E. blokken gaan bouwen en ben ik het eten gaan voorbereiden en het huishouden nog gaan doen zodat ik dat vandaag allemaal niet meer hoef te doen hihi... Ziet er weer fris en geordend uit hier. Vanochtend bij een vriendin kopje thee wezen drinken en E. met haar dochtertje van bijna 2 'gespeeld'... Waaaah, bedenk me net dat ik over precies 2 maanden 30 wordt
Knuf terug! Fijn dat de doop zo mooi was. En meis, 30 is een prachtige leeftijd. (ik ben ervaringsdeskundige... al jaaaaaaren. hihi )
Hiep hiep hoeraaa voor de hulp in de huishouding! Het huis blinkt als nooit te voren! Woehie! (alhoewel... lang geleden. hihi)
Man, als 30 bejaard is wat ben ik dan? Een dinosauriër? Hihi. En mondje dicht! Dit is geen open doel. hihi.
Ben ik trouwens nu de oudste?!? Nu eh... pnir er niet meer is? Ja he? MAN! wat gemeen! (hihi) Gelukkig gedraag ik mij niet naar mijn leeftijd. hihi.