@Bloem; Succes. Hier bij Jasmijn ook een draaipoging gehad. Binnen 5 tellen was madam gedraaid en ik heb er helemaal niks van gevoeld. Hopelijk gaat het bij jou ook zo soepel!
Bloem, ohjee, je hebt een kleine eigenwijze dame in je buik. Nog even snel van positie veranderen! Hopelijk lukt de draaipoging donderdag! Probeer je maar lekker goed te ontspannen! Desnoods een muziekje mee nemen! Succes!
@zp/fb, tja ik heb hem opgericht, omdat een paar meiden juist veel op fb zitten, maar niet echt tijd hadden om op zp te komen en ik vind het persoonlijk wel makkelijk om op elk dingetje afzonderlijk te kunnen reageren ipv een keer een heel verhaal tikken, waar ik meestal zelf ook niet echt tijd voor heb. Maar ik zp zeker nog in de gaten
Ik zit dus bijna helemaal niet op fb en mis nu wel een hele hoop heb ik het idee. Vandaag is SM jarig, dus daar gaan we nu maar ff koffie drinken. Tot later!
Oh ja, nelta vandaag is het voor jou mei tai dag toch? Veel plezier met uitpakken! Je kan vast niet wachten tot moederdag toch? Vandaag komen mijn letters voor de babykamer binnen, kan ze helaas niet showen, want dan zien jullie de naam hahaha
Ben benieuwd. (heb je manlief kunnen overtuigen?? ) En ja ik denk dat hem alvast open ga maken. Mn fietsstoeltje (ook cadeautje) zit al op de fiets . Ik moet alleen wel straks naar het cb, niet te hopen dat ze dan komen.
Nelta de beeb is nog steeds binnen. Ik wil bevallen!!!!!! Misschien is de ooievaar zijn Tom Tom kwijt.
haha ladytijger, balen he dat afwachten! Ben je er al helemaal klaar voor? En rommelt het ook al een beetje?