Februari 2010 mama's 14; speciaal voor Juli!

Discussie in 'De mama's' gestart door LiLaLief, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

Bloem: fijn dat meisje weer gedraaid is! Houden zo!

lt: balen dat strippen niet gelukt is. Ik had em op vandaag gezet, is er al wat? hihihi...

Zondag zou ook een mooie dag zijn, maar je had het erover dat ze je gingen inleiden als ze niet vanzelf zou komen? Dan gaan ze dat denk ik pas maandag doen... Hoe dan ook: zet em op, you can do it!

XxX

2. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Hier nog steeds geen beeb mamamia. Helaas is dit ook weer zo,n nacht dat ik niet kan slapen van de pijn in mijn bekken :(

3. Ik slaap ook echt verschrikkelijk, m'n heupen beginnen zo'n zeer te doen. Dus heel even linkerzij en dan weer draaien naar rechts en zo gaat dat heel de nacht door! Vannacht ook nog kramp in mijn been geschoten. brr

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Bij beenkrampen kan je veel baat hebben aan extra magnesium (niet aangevuld met calcium! Het gaat juist om een disbalans tussen die twee volgens sommigen ;)).

5. Oke, thankx. Zal eens kijken of ik dat via voeding extra binnen kan krijgen.

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ladytijger gefeliciteerd met jullie dochter Gwen geniet ervan!!!

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    dooie bedoeling hier haha

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ninja, ja saai he!

9. Straks sluiten ze de boel nog af hier.

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja echt he denk dat deel 15 pas over een paar jaar komt haha

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    als we in dit tempo doorgaan wel ja. Ergens vind ik het wel jammer, tis toh hier begonnen. Maar de bescherming van fb is ook wel fijn

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja het heeft zijn voor en nadelen..

13. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ik mis jullie allemaal!!!..... :(

Natuurlijk is er fb.....maar vond dat domme gelul hier ook altijd wel heerlijk hoor!!!........

En nu? We gaan toch niet opgeven met zijn allen he?!

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    nou denk het wel veel komen hier al niet eens meer jammer genoeg ik vind het echt jammer want ik keek het soms ook wel terug toen met de bevallingen enz.

Maarja kan moeilijk in me eentje lullen he haha

januari mama s 2012 is ook al dood door fb

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik zou best terug willen hier naartoe.

Als we hier kletsen kan je zelf kiezen wanneer je er behoefte aan heb om op ZP te kletsen, of wanneer je er geen zin in hebt.

Op FB vliegen de berichten je steeds om de oren omdat alles daar continue is, je kunt niet echt teruglezen.

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    fb leest idd veel lastiger terug, dat vind ik hier toch wel fijner. Maar ja, als er hier haast niks meer gepost word...

Afijn, we gaan straks maar fijn naar de fysio, ff naar schoonzusje en nog boodschappen doen denk. En voor de rest keihard balen dat hemelvaartsdag een officiele vrije dag blijkt te zijn waardoor we 36u lostijd meer hebben :( (als lostijd om is krijg je betaald, voor ons paar honderd euro per dag). Ze hebben stukken hier en we hebben nog minimaal 2 schepen voor, maar ja, als ze morgen wel gewoon lossen terwijl tijd niet doorloopt (krom!) zijn we binnen de tijd leeg waarschijnljk en trekken we geen liggeld meer

17. Zo, wij zijn terug van de kapper en koffiedrinken bij oma. Heb Sam (voor zijn doen) een korte coupe aan laten meten, al is dat nog langer dan de meeste mannetjes hier :D Ach ja, heb nou eenmaal een zwak voor mannen met langere haren. Maar niet dat hele lange hoor ieek!

Is wel handig, kan hij er weer even tegen met de bevalling in het vooruitzicht.

Hij viel net in de auto in slaap en heb hem overgelegd in bed, maar nu wil ie niet meer slapen. Ik laat hem maar ff kletsen en hoop dat ie alsnog in slaap valt dan kan mama ook een tukkie doen. Ben toch elke ochtend van 6:30 tot 22:30 op anders en dat vind ik best vermoeiend!

18. Ik las bij de mei mama's dat Heitjekarweitje gisteren mama is geworden. Veel van jullie zullen haar wel kennen van het NOD topic.

Lieve meiden, vanmorgen zijn wij papa en mama geworden van een prachtig meisje! Ze heet Dewi Rosanna, weegt 3190 gram en is 45cm lang. Alles is goed gegaan. Ze is geboren om 8.41uur en om kwart voor 10 was ik alweer wakker genoeg om haar te ontmoeten!
    Nu wel wat last van naweeen, maar dat hoort erbij ;)
    We zijn onvoorstelbaar gelukkig!!

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @fb, ik neem me elke keer voor om hier te kletsen, maar ik heb er geen tijd voor. Met het werken erbij is het toch wel erg druk....

20. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Laat ik dan hier ook maar weer eens wat neerzetten! ik zit heel weinig op zp nog!

Morgen naar de stad colbert en overhemd vriend kopen voor de begrafenis! en dan hopelijk krijg ik vriend zo ver even wat truitjes voor mij kijken want alles word te klein...

Ik ga waarschijnlijk niet mee naar de begrafenis. geen oppas. (kan het niet heel erg vinden) word erg emo van begrafenissen.. ook doordat ik beelden krijg van mijn moeder en opa`s begrafenis... En ik wil dat nu niet oprakelen.. Tijdens T zijn zwangerschap het hier erg moeilijk mee gehad en het is nu zo rustig! Hou ik liever zo!

Deel Deze Pagina