Bloem alsnog van harte gefeliciteerd! Het wordt nu spannend wanneer je kleine meid zich gaat aandienen! Is de warmte nog een beetje uit te houden voor je?
Het weer is echt niet normaal! M'n voeten doen zeer en mijn vingers zijn dik! Ik heb straks een afspraak bij de VK. Ze gaan kijken of ik al ontsluiting oid heb. Spannend!
Ze gaan volgende week strippen! Spannend! Schoonvader is vrijdag jarig, dus hoop wel dat er voor die tijd iets gebeurd, zou het niet leuk vinden als ze op zijn verjaardag komt.
@ Bloempje: Alsnog gefeliciteerd (beter laat dan nooit!) en spannend zeg.....! Het komt nu wel heel dichtbij!!!..... Heel veel succes met alles!!!
@bloem: spannendddd! Succes voor als het zover is en hopelijk gebeurd er voor die tijd al spontaan iets You can do it girl! XxX
Dankjewel meiden!! Ik mis jullie wel hoor in deze "speciale periode" Allemaal een fijn pinksterweekend!
Vannacht heb ik van half 4 tot half 6 voorweeen gehad, dacht echt dat het begonnen was, dus ging uit bed om te douchen en te eten en toen waren ze over! Balen zeg. Vandaag wel een keer wat bloedverlies gehad, heel weinig maar. Verder geen gerommel meer. Morgenmiddag sowieso afspraak VK.
Spannend bloempje!!! het gaat echt niet lang meer duren! gaat het nog met de hitte nu? wij hebben vandaag eenbheerlijke dag gehad!zelf weze uit eten met de kids die waren super lief
Klinkt heerlijk! Gewoon vaker lekker een avondje weg gaan als het kan, doet je goed. Hier net bij VK geweest, volledig strippen is niet gelukt wel gewoeld aan mijn baarmoedermond. Ben benieuwd of het wat uithaald, ben bang van niet.
Ben benieuwd bloempje! Hier is het vandaag opeens onrustig, na weken amper harde buiken opeens een hele rit achter elkaar Ik ben er nog niet klaar voor! Maar goed, het kan net zo goed niks betekenen. Ik zit wel een beetje in de spanning opeens...
Oeh spannend evenstar! Hoe is het nu? Hier nog geen krampje of harde buik gehad, heb lekker 2 uur liggen slapen, voel me nu wel gaar!
Nee hoor, met 39w4d, heel mooi op termijn eigenlijk. Ben nu net voor extra controle bij de vk geweest. Ze hebben niet gekeken naar ontsluiting ofzo, het was meer omdat ik opeens in paniek was, ben er echt nog niet mentaal op voorbereid en heb blijkbaar best een knauw van de vorige bevalling gehad. De vk kon me niet vertellen of het voorwerk/het begin was, maar het was wel prettig om even iemand te zien. Ze doen hier namelijk een experiment dat ze mensen va 36 weken niet meer elke week laten komen, maar om de 2 weken, en ik ben daar denk ik niet geschikt voor. Te bang voor de bevalling misschien De harde buiken zijn weer iets minder (had ze elke 3-4 minuten ), maar niet pijnlijk, gewoon ongemakkelijk. Ik moet sowieso meer rust nemen (onderneem teveel nu). Verder is het gewoon afwachten, het zou natuurlijk prima kunnen dat het toch doorzet, maar ik kan er ook nog weken mee rondlopen haha. Ga nu even naar bed, ben ontzettend moe.