Februari 2010 mama's 14; speciaal voor Juli!

Discussie in 'De mama's' gestart door LiLaLief, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Bloem alsnog van harte gefeliciteerd! Het wordt nu spannend wanneer je kleine meid zich gaat aandienen! Is de warmte nog een beetje uit te houden voor je?

2. Het weer is echt niet normaal! M'n voeten doen zeer en mijn vingers zijn dik!

Ik heb straks een afspraak bij de VK. Ze gaan kijken of ik al ontsluiting oid heb. Spannend!

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Spannend, succes alvast.

4. Thankx! Ik hoop dat het al een beetje aan het verweken is daaronder. Wil haar nu wel snel zien!

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    en, hoe was het bij de vk?

6. Ze gaan volgende week strippen! Spannend!

Schoonvader is vrijdag jarig, dus hoop wel dat er voor die tijd iets gebeurd, zou het niet leuk vinden als ze op zijn verjaardag komt.

7. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Bloempje:

Alsnog gefeliciteerd (beter laat dan nooit!) en spannend zeg.....! Het komt nu wel heel dichtbij!!!.....

Heel veel succes met alles!!!

8. mammamia

mammamia Niet meer actief

@bloem: spannendddd! Succes voor als het zover is en hopelijk gebeurd er voor die tijd al spontaan iets;) You can do it girl!

XxX

9. Dankjewel meiden!! Ik mis jullie wel hoor in deze "speciale periode"

Allemaal een fijn pinksterweekend!

10. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Bloem spannend! straks heb je je meisje heerlijk in je armen!!!!

11. Vannacht heb ik van half 4 tot half 6 voorweeen gehad, dacht echt dat het begonnen was, dus ging uit bed om te douchen en te eten en toen waren ze over! Balen zeg.

Vandaag wel een keer wat bloedverlies gehad, heel weinig maar.

Verder geen gerommel meer. Morgenmiddag sowieso afspraak VK.

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Spannend bloempje!!! het gaat echt niet lang meer duren! gaat het nog met de hitte nu?

wij hebben vandaag eenbheerlijke dag gehad!zelf weze uit eten met de kids die waren super lief

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    suc6 bloempje bij de vk vandaag.

14. Klinkt heerlijk! Gewoon vaker lekker een avondje weg gaan als het kan, doet je goed.

Hier net bij VK geweest, volledig strippen is niet gelukt wel gewoeld aan mijn baarmoedermond. Ben benieuwd of het wat uithaald, ben bang van niet.

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    balen dat volledig strippen niet is gelukt maar hopelijk was dit toch een zetje!

Spannend nu!!

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bloem, hopelijk geeft het toch dat zetje waar je op zit te wachten!

17. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ben benieuwd bloempje! Hier is het vandaag opeens onrustig, na weken amper harde buiken opeens een hele rit achter elkaar :( Ik ben er nog niet klaar voor! :$ Maar goed, het kan net zo goed niks betekenen. Ik zit wel een beetje in de spanning opeens...

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    renske is toch ook te vroeg geboren of niet? ik meen bij de 38 weken toch of heb ik dat fout haha

19. Oeh spannend evenstar! Hoe is het nu?

Hier nog geen krampje of harde buik gehad, heb lekker 2 uur liggen slapen, voel me nu wel gaar!

20. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Nee hoor, met 39w4d, heel mooi op termijn eigenlijk. Ben nu net voor extra controle bij de vk geweest. Ze hebben niet gekeken naar ontsluiting ofzo, het was meer omdat ik opeens in paniek was, ben er echt nog niet mentaal op voorbereid en heb blijkbaar best een knauw van de vorige bevalling gehad. De vk kon me niet vertellen of het voorwerk/het begin was, maar het was wel prettig om even iemand te zien. Ze doen hier namelijk een experiment dat ze mensen va 36 weken niet meer elke week laten komen, maar om de 2 weken, en ik ben daar denk ik niet geschikt voor. Te bang voor de bevalling misschien :)

De harde buiken zijn weer iets minder (had ze elke 3-4 minuten :$), maar niet pijnlijk, gewoon ongemakkelijk. Ik moet sowieso meer rust nemen (onderneem teveel nu). Verder is het gewoon afwachten, het zou natuurlijk prima kunnen dat het toch doorzet, maar ik kan er ook nog weken mee rondlopen haha. ;)

Ga nu even naar bed, ben ontzettend moe.

Deel Deze Pagina