net na het eten effe met sem weze wandelen en in de speeltuin gespeeld(oja ik zat lekker op een bankje in de zon en de buurtmeisjes waren met sem aan het spelen) en daarna is sem in bad gegaan met papa en ik ben met evy in de draagdoek gaan wandelen ze mag nu met de beentjes eruit dat is echt veel fijner..
Stort om, truste allemaal! Kwam ff abbo nemen. Maar morgen druuuuuuke dag / week... arg! Tot de volgende keer!
ja die foeteshouding vond ik zo onhandig! aan 1 kant werd het dan zo zwaar en ze zakte altijd naar beneden. Nu weegt ze z,n 5,5 kilo en ze is minder zwaar met dragen haha
@Môge, helaas de klinken staan nog niet omhoog. Maar die concessie gaat nog wel plaats vinden. Vind het een gevaarlijk idee dat ze zo in de badkamer kan komen of in "zijn" werkkamer. Allemaal materialen... Hij was snel om. Hihi Fijn dat Evy nu normaal in de draagzak kan. Scheelt. Ga werken... Bleegh.
Wat een nacht... pffff!! Jaylinn besloot om 4.30 dat het tijd was om op te staan... Gelukkig viel ze al snel, naast mij in slaap... maar ja toen was het half 7 en begon ze te zingen... dat ik wakker moest worden... Valt niet mee!! Devin was ook al vroeg wakker... Zometeen Jaylinn naar de PSZ brengen, en ff met Devin naar de markt. Kibbeling en wat fruit/groente halen!! Verder weinig plannen vandaag! Hopelijk slaapt Jaylinn vanmiddag ook even, dan kan ik ook ff liggen!
@ zo Jaylinn was er vroeg bij. Pjieuw. Hoop idd dat ze nog even gaarst slapen straks. En veel plezier op de markt! Kibbeling. Jammie. @ Mammamia hoest met E? Slaat de ab goed aan? Hope so! @ Nelta, morgen een spannende dag. Knuf! @ Sta voor een open brug. Bah, wil niet te laat komen.
@ Donder: Jaja, das zeker excuus nr1 van de leerlingen.... Ja, sorry mevrouw....maar de brug stond open!!! hahahaha
Goedemorgen, @ Mammamia: Je kan natuurlijk ook zonder ovulatietesten doen...>Gewoon zo vaak mogelijk met manlief gymnastieken....!!! Uiteindelijk werkt dat natuurlijk ook en word je niet zo op kosten gejaagd...... @ TLC: Ga het nog wel ff terugkijken....Kijk normaal ook altijd maar was zo moe, ben mijn bedje ingedoken.... @ Ninja: Dikke knuff meid...Lijkt me heel naar als je het "houden van" gevoel (nog) niet hebt.....Zeker omdat je je er zo bewust van bent....Maar het hoort natuurlijk bij je depressie en die medicatie zal natuurlijk ook niet helpen daarvoor?!.....Komt goed meid. Je bent een lieverd, en een lieve mama voor Sem en Evy....! @ Draagdoek: Ideaal he, zo'n ding! Ben benieuwd hoe dat dadelijk is met de beentjes eruit, lijkt me wel fijner...... @ Nelta: Met Noor weer alles goed?... Morgen de dag.....Spannend hoor!!! @ ......
@ Ego: Onrustige nacht gehad. Aoife was steeds aan het murmelen (geen huilen, maar beetje "praten/piepen" in haar slaap).....Werd er steeds wakker van.... Om 7.00 ging de wekker, opgestaan, Aoife fles gegeven, Weer terug in bed gelegd, Aidan gewekt, Naar gastouder gebracht, Manlief het bed uit geschopt......En nu zit ik aangekleed en al ff niks te doen.....Heerlijk!!! Huishouden is allemaal gedaan.....dus hoef ook echt helemaal niks....Wat een unicum...!!! En jullie plannen vandaag???
Moguh! bijvoeden.. wij moesten met 3 maanden beginnen met een potje. T spuugde heel veel en gooide het meeste eruit. Door de vaste voeding hield hij meer binnen! Anders een maand later begonnen! nacht wat hebben een aantal een rot nacht gehad! Knuf! knor al klaar pff.. ik heb alleen de keuken klaar .. maar doe lekker rustig aan. TLC kijk ik heeeeeeeeeel soms maar gister gewoon csi en bones! hier nog even wat in huis doen en dan even naar de markt. druiven voor T halen! En of ik ongebakken loempia`s voor mijn broertje wil meenemen! tot strakkies!
@ Ld: Maar jij bent zwanger en ik niet....Dat scheelt! In mijn zwangerschap moest ik mezelf echt van de bank afslepen om wat in huis te doen.... Afgelopen zondag ben ik als een tornado door het huis gegaan en gisteren toen de kids op bed lagen heb ik het overige gedaan.....
@ Loempia: Ohhhh lekker, krijg er gewoon honger van..... (maar nee, 3 maaltijden per dag en verder niks....moeten wat kilootjes af!)