Wat goed dat dat meteen zo werkte met de KMA. Vind je het erg lastig om zelf dieet te houden? Heerlijk dat ze beter slaapt nu, heel fijn ook voor mama (ik geniet nu nog maar even van mijn volle nachten )
Het dieet valt me reuze mee tot nu toe. Soms is het even puzzelen voor vervangers, maar dat gaat prima. Ik ben ook niet zo'n melkdrinker of toetjes eter. Ja ik vind het echt genieten nu ze beter in dr vel zit. Doorslapen, wat is dat Ze kan het wel, maar elke keer komt er weer wat, waardoor het weer minder gaat (operatie, stoppen met inbakeren, andere voeding/ritme enz)
@nelta, fijn dat noor nu beter in dr vel zit! @bloem, zal morgen ff kijken of ik er een foto van heb. Vind ik nu te laat voor mwa, daar heb ik nu geen moeite mee, hou gewoon de keuken voor ogen @tot morgen! heb trouwens mn skeelers weer terug! eens kijken wanneer ik rondje kan gaan doen...
@ Nelta, had ik je al gezegd ... pure chocolade kan melk vrij zijn!! De hagelslag en vlokken, puur wel te verstaan, van de jumbo. Lekker! Y mag deze pook hebben, zit geen soja in. Hier net terug van etentje en film. Was gezellig. Meisje ligt er net in en ik ga er nu ook in duiken. Kus!
Goedemorgen Bloempje jammer dat strippen niet gelukt is, hopelijk komt je meisje snel!! Begint hier idd op te schieten, 22 weken alweer... de weken zijn voorbij gevlogen lijkt wel!! Evenstar balen dat maagzuur terug is en avondeten niet meer zo lukt!! Tis waar wat ze zeggen: de laatste loodjes wegen het zwaarst!! Nog ffies volhouden!! Knuff Nelta vind toch wel spannend hoor die 3d echo, maar lijkt me zo gaaf!! Kon het dit keer ook niet weerstaan om te laten maken. Zo bijzonder dat je je kindje dan al gewoon kan zien, zoals hij (in dit geval) eruit ziet!! Uhmmm hier gaat slapen redelijk... met voedingskussen gaat het wel, zonder lukt haast niet... Vooral als ik naar de wc geweest ben, is dit mannetje behoorlijk actief haha!! Verder heel de dag wel. Geniet ontzettend van het getrappel.
Vanmiddag om 3 uur auditie.. Spannend! Heb al een tijdje niet meer gezongen, hoop dat m'n buikspieren een beetje mee willen werken straks!
Succes Lila! @donder, beterschap voor je boefje. @hier, volgens mij slijmprop (deel van?) verloren. Misschien dan toch iets meer ontsluiting nu? Verder geen gerommel.
Misschien handig voor sommigen van jullie: http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/361163-de-zwangerschapspagina-android-app.html
Jammie, ik ben nu aan de vruchtenhagel, maar dat vind ik toch minder lekker. Tussen de middag heb ik aspergesoep op bij mn schoonouders en daar zat ook roux (van roomboter) in en Noor dronk daarnet onrustiger en lijkt toch wat last te hebben van dr buikje. Nu lekker in de draagdoek.
Supermummy, ja zo'n 3d echo is echt gaaf. Wij hebben hem met 22 weken gehad en het was echo mooi om te zien. Donder, beterschap. Lila, hoe is het gegaan?? Bloempje, ook met wat bloed erbij? Bij mij was dat het eerste teken, zowel bij Stijn als bij Noor. Binnen 24 uur weeen hier toen. En ik heb die app, maar echt super handig vind ik hem niet. Het zijn eigenlijk gewoon allemaal links, maar je ziet het nog steeds zo mini als in je browser.
Het is goed gegaan! Lekker gezongen met af en toe goedkeurende blikken van de muzikanten. Alleen.. ik vond de andere zangeres niet zo denderend.. en de samenzang klonk niet lekker. Dus ik moet even heel goed nadenken of ik wel bij deze band wil zingen! Vantevoren was me wel verteld dat zij het hele repertoire niet kon dragen en sommige nummer sniet zo lekker klonken. De demo's op hun site vond ik ook al minder.. Maar ik dacht, misschien is het "in het echt" beter. Even laten bezinken!
@ slijmprop verloren, hier wel, volgende dag een prachtig meisje in mijn armen!. Succes! Spannend! @Lilalief, idd ff goed over nadenken. @ Ondanks verhoging is meisje behoorlijk actief geweest na haar slaapje. Bedankt meiden! X!
Ff klagen. Ik ben all een tijd niet echt voorruit te branden. Soms heb ik mijn momenten, dan die ik even iets maar, het lijkt nooit genoeg en''het'' blijft nadat terug komen. Ik bedoel met het, taken, wasjes, schoonmaken,tuin, koken, admin, etc... Momenteel ben ik vnl druk met mijn werk. Thuis ben ik kapot. Ik zit echt te wachten op de zomervakantie... Maar dat kan niet. Ik zou eigenlijk nog zoveel moeten doen.... Vnl administratie. Zucht! En verven en en en.... Bleegh! Manlief en ik mopperen de laatste tijd zo op elkaar. Niet leuk. Maar we hebben ook nog lol, gelukkig. Niet veel maar... Ik ben het allemaal gewoon even zat. Wil niets.... Gewoon grace anatomy kijken of een flutroman lezen, verder niets.... Zucht. Helemaal niets...
Hoi, hier nog steeds geen nieuws. Wie weet vannacht. We hebben wel voor Sam op de benedenverdieping (speelkamer) een campingbed neergezet en hem daarin laten slapen, stel je voor dat er dan 's nachts vanalles gebeurd dan heeft hij geen last van de geluiden en kan hij gewoon doorslapen. We hebben we een babyfoon met camera zodat we hem goed in de gaten kunnen houden. Leek me toch wel handig, risico dat hij wakker wordt is anders best groot. De afgelopen nachten kruipt hij namelijk steeds bij ons in bed. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat.
Als hij beneden lekker slaapt in het campingbed dan laat ik hem tot de bevalling daar slapen. Wel zo rustig voor hem. @donder, knuf. Klinkt als oververmoeidheid. (Jer hebt ook veel ellende voor je kiezen gehad de afgelopen tijd) Gelukkig kun je aftellen naar de zomervakantie. @Nelta, nee geen bloed erbij. Ook geen rozeverlies ofzo, dat had ik bij Sam wel.