@ Bloem, slim aangepakt met Sam We hebben net nog een goed gesprek gehad. We gaan goed nadenken en dan weer er op terug komen. Maar voelt wel goed. Ik had het gesprek geïnitieerd na weer een woorden wissel. Ben blij daar we weer praten ipv mopperen. Ik heb voor mijzelf besloten om weer kleine dingen te gaan doen. 1 voor 1. Manlief weet het nog niet. Hihi. Maar hij ook. Nee komt goed. Vertrouw ik op. En ja, ik ben moe. Maar om nou alles te laten versloffen vind ik geen optie. Ik denk dat ik mij juist ook beter zal voelen als dingen weer opgeruimd zullen zijn. Geeft naar mijn idee ook ruimte in mijn hoofd.
Geen baby dus vannacht, maar sam heeft wel heerlijk doorgeslapen in zijn campingbed en wilde vanmorgen geneens zijn bedje uit hihi
Het wordt wel spannend nu Bloempje!! Je zit vandaag op de termijn waarop ik van R bevallen ben Hier ook geen baby hoor Ook geen tekenen van, wel af en toe wat vaker harde buiken, maar met een hittepitje en lekker zitten gaat dat weer over. Gisteren nog naar Ikea en Hornbach geweest voor wat dingen voor het huis (niet meer voor de babykamer hoor, hoewel ik nog wel een zomerdekentje gekocht heb). Vandaag ga ik maar eens experimenteren in de keuken, ga kijken of ik zelf bananenbrood kan bakken Fijne dag!
Bij jou zit ze dus ook nog veilig binnen! Wat een eigenwijze meiden! Jij bent lekker actief bezig nog! Ik ga niet meer veel op pad nu, moet meteen gaan liggen als mijn vliezen breken omdat madam maar niet indaald, dus vind ik een beetje riskant als ik met Sam op pad ben. Heb ook niet meer zoveel zin om veel te doen nu. Lekker met sam in ons huiskloffie beetje aanrommelen, heerlijk!
goedemorgen Nou die meiden van jullie hebben iniet veel zin om de wereld te verkennen! denkd at ze op mooier weer wachten....
VK bezoekje zit er weer op. Geen verandering dus ook geen extra strippoging. Hebben afgesproken dat ik het tot volgende week dinsdag afwacht, dan weer controle. Mag in het weekend ook bellen voor een etra tussentijdse controle als ik daar behoefte aan heb. Ik ben benieuwd, misschien komt ze net als haar broertje gewoon netjes op de uitgerekende datum, dus as donderdag.
ze maakt het wel spannend die meid van jullie zeg haha!! bij sem beviel ik nu met 39+4 en bij evy met 39+1 Maarja het kan zomaar beginnen he
Zit onder de plak....kers. Hihi. Jeukt! Vriendinnetje geweest.heeft hoopjes kleding mee genomen. Was gezellig!
De beebjes zitten nog lekker warm bij de mama's... Word tijd dat ze zich laten zien... en het zonnetje trouwens ook hihih!! Hier gister beetje downdagje gehad... voelde me zo beroerd, pijn in me rug blehhh!! Pijn is er nog maar is al ietsje beter, gelukkig!! Straks kids naar kdv, dan ff door naar basisschool voor kennismakingsgesprek, moet ff paar dingen opmeten en halen voor in huis en verder zo rustig mogelijk dagje!!
Beebje gewoon in buik Maandag was ze wat rustiger dan normaal, en gisterochtend ook. De vk vond dat meteen reden voor een spoedconsult in het zh, heb er de halve middag gezeten met ctg en echo. Best even schrik. Zo heb je een kind dat dagelijks zo hard en veel schopt dat het pijn doet, en zo is het opeens toch een stuk minder en denk je Maar goed, ze had gewoon een lui dagje. Ik zit nog ruim in het vruchtwater, de navelstreng laat prachtige doorbloeding zien, en het hartje versnelde mooi na activiteit (het eerste deel van de ctg sliep ze en had ik dus een vlakke lijn van 143 bpm, maar dat steeg enorm toen ze eenmaal ging liggen woelen). Pfff. Bij de echo is ze weer even gemeten, is idd een groot kind, met heel lange benen! De echo apparatuur kan zo aangeven wat voor termijn een bepaald onderdeel is he? Voor de benen bestond er geen termijn meer, die lopen meer dan 2 weken voor op schema want komen boven de 40 weken uit Donder, al nieuws over de allergie test?
Evenstar, ik heb ook wel eens zo'n dagje gehad met Noortje. Was ook zo rond de 38 wkn. Toen ook aan de ctg gelegen en toen werd ze alweer wat drukker en s avonds heeft ze toen de schade weer ingehaald Donder, succes met je plakkers. Ben je zelf nog niet bekend met allergieën dan? Of moet dit een keer in de zoveel tijd herhaald worden.
Hier zo druk de laatste paar dagen. Nu geen dagje thuis, maar vanavond weer weg en gisterenavond ook de hele avond weggeweest. Vanmiddag gaan we bij een huis kijken, hier in de buurt. Ik ben benieuwd. Ik ben niet helemaal overtuigd, maar Maurits vindt het een leuk huis, alleen wel erfpacht. We gaan binnenkort waarschijnlijk ook bij een huis in Poortugaal, bij mijn ouders op dorp kijken en dat vind ik wel echt een leuk huis. (alleen gaan we dan wel allebei verder bij ons werk vandaan wonen, maar het is op zich wel te doen) We zijn er ook nog niet over uit, waar we precies willen wonen. Best lastig, je moet met zoveel dingen rekening houden, school, werk, kerk enz.
Hier ook de beeb nog steeds in m'n buik! Morgen uitgerekende datum alweer!! Ze mag nu echt wel komen hoor. Gisterenavond toen ik in bed lag wel wat krampen gehad, maar geen weeen. Later gewoon in slaap gevallen dus vanochtend weer met lege handen wakker geworden.