Evenstar, ook via hier natuurlijk de HARTELIJKE FELICITATIES! GEFELICITEERD MET VEERLE!!! Prachtige naam!
sm, mooie buik! bloem, ze is wel erg hardnekkig met blijven zitten he! kindjes met pijn, beterschap! hier lekker wezen fietsen vanmiddag, daarna bij de bazen geweest, f koffie drinken. EN toen we thuis kwamen kon daniel gelijk in bad want die was pik en pik zwart
Pff inderdaad gup, deze komt er niet 123 uit. Ben benieuwd of ze met bevallen wel een beetje mee wil werken! Straks ketend ze zich vast hahaha
nou bloeme baby kom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Knor ik vind het knap dat je gaat praten! sm mooie buik spam! Donder knuf voor jou! Hier ik heb nog geen buikfoto gemaakt zal t zo is doen! Morgen groei echo en gyn.. en verder weinig!
bloem nog steeds geen tekens van een naderende bevalling? mooie echo foto. nu willen we alleen nog de reallife foto
Nee, nog steeds niets! Ga nu ff de vaatwasser uitruimen en een middagdutje doen ben ik straks weer fit, wil nog stofzuigen beneden. Vanmorgen de strijk weer weggestreken en beetje op de bank gehangen. Heb ook echt nergens zin in bleh
@ Bloem: Pfff, duurt wel lang nu hoor.... Kan me helemaal voorstellen dat je er klaar mee bent... Maar het is zo maandag...>Dan weet je iig dat ze komt. Maar ik hoop toch nog op een spontane bevalling!!! @ Super Mummy: Nice Belly!!! @ Donder: Hoest met je humeur? @ Lilalief: Hoest met jou? Ook een pesthumeur gisteren? Vandaag beetje beter? @ Guppekop: Lekker dat fietsen...Kan niet wachten tot ik ook weer actief kan gaan fietsen met beide kids.... @ uhhhhh......
@ Ego: Gisteren een heerlijke dag gehad bij Ninja Ennnuhhhh, je had gelijk sm...Had Evy natuurlijk al in Eindhoven gezien (blond!!!) Vandaag door het slechte weer een verplicht binnenblijf daggie. Tijd vliegt voorbij. Vanochtend om 9uur werd Aidan pas wakker (en ik dus ook!). Had Aoife om 6uur een fles gegeven en terug in bed gelegd...Die werd om half 10 wakker....Heerlijk geslapen dus! Daarna rustig aankleden, ontbijten, kids in het gareel......Aoife is na de fles van 11uur weer heerlijk gaan slapen (en slaapt nu nog steeds). En Aidan heb ik er net ingelegd. Nu dus ff kindloos.....Even wat achterstallige administratie voltooien en dan hopelijk nog ff met een boek op de bank... Fijne dag meiden en alvast een goed weekend!
bloem wat een onwijs mooie echo! knor, lekker begin van de dag! hier ws het vroeg eruit en 2x door de regen fietsen om daan weg te brengen/op te halen. Die ligt nu op de bank te slapen en lydia op bed dus ook ff rust
Niet echt. Voelde me altijd al wat ongemakkelijk als m'n schoonzusje er was, maar wilde proberen een beetje een band op te bouwen, ze is immers wel voogd van Lila wanneer ons iets overkomt. Nu heb ik een vrij kwetsbare mail aan haar gestuurd, en kreeg mijn gevoelens bevestigd. Ze heeft niets met me, alleen met Frank. Ze komt dus ook alleen voor Frank. Heel fijn, maar had ze dat niet eerder kunnen zeggen!? Het testament openbreken gaat ons 400 euro kosten (maar gaan we wel doen) en ik heb een heleboel te zeggen en te vragen, maar voor nu overspoelen de emoties me teveel om er iets mee te doen. Ben er doodmoe van, we hadden al genoeg ellende en geouwehoer met zijn ouders, nu komt dit er ook weer bij.. Die familie weet wel hoe ze me welkom moeten laten voelen zeg!! Voel me voor de gek gehouden, ze heeft de schijn aardig wat jaren hoog gehouden dat er wel een klik was. Ik zou haar nooit uitkiezen als vriendin, ze is een heel ander type dan ik, maar ik had er (omdat het familie is) wel wat van willen maken. Ook al is het maar voor heel af en toe, en ook al is het maar voor Lila, maar ook daar heeft ze bar weinig interesse voor getoond.. Ze heeft Lila 4 of 5 keer gezien. Bah.
jeetje zeg lila...dat is kort gezegd k*t! sterkte hoor en als er iets is wat ik kan doen moet je het maar laten weten! dikke knuff! ook voor alle anderen die het nodig hebben en dikke knuffel...
Jeetje Lila dat is wel erg zeg! Maar als ze wel jullie 1e keus is qua persoon normen/waarden ed. qua opvoeding voor Lila dan zou je haar natuurlijk wel voogd kunnen laten ookal heeft ze dan aangegeven niets met jou te hebben. Als ze ooit maar goed voor je kindje zal kunnen zorgen toch. Ik vind een voogd uitzoeken voor je kind zo iets moeilijks. Wij hebben voor mijn zus en haar man gekozen, maar die tonen tot nu toe ook niet veel interesse in sam. Zijn veel met hun eigen leven bezig. Toch denk ik dat ze qua normen en waarden het beste bij ons in de buurt komen en daarbij is het natuurlijk familie. Het is iig een moeilijke keuze, knuff!