@ Nelta: Leuk! Misschien zien we elkaar nog wel. Mochten we gaan dan sms ik je wel! @ Ninja: Zeker veel he.....vond ik ook toen we 2 maanden geleden naar terschelling gingen....Zei toen tegen alban: we kunnen wel een verhuiswagen huren
ja echt haha we gaan 14 dagen volgens mij hebben we onze hele kledingkasten mee+speelgoed+voeding en nog wat andere dingen
ja, gisteren een vriendin van mij....vandaag de vrouw van Alban's beste vriend... Nu mijn beste vriendin nog...vandaag 40 weken...ben nog ff bij haar geweest....maar nog geen teken van aankomende bevalling! Hoop dat ze snel mama mag worden!
ja, erg he....en uiteindelijk ga je naar huis en kom je erachter dat je de helft niet eens gebruikt hebt en dat je veel te veel speelgoed hebt meegenomen...! en kleding...
spannend knorretje! Ik ga denk maar naar bed sem gaat morgen nog wel naar de psz toe. en we gaan pas rond 17.00 het is maar 1 uur rijden ofzo valt mee! we gaan wel met 2 auto,s erg he haha anders past het echt niet hoor...ik zou niet weten hoe we ooit zouden moeten vliegen johh
ja idd haha das hier ook meestal wel het geval! maarja evy spugt veel het weer is ook niet zo van alleen korte broeken en dan nog al die zwemkleding haha
Staar op de laptop en zit nu vaak op de iPad is makkelijker in bed Zit nu namelijk nog de hele dag in mijn kraambedje. Vanavond wel ff lekker beneden gegeten. Wel last van rug en buik daarna. Wil dus nog ff rustig aan doen. Ook om terugkerende bekkenklachten te voorkomen. We kregen vanavond visite, zouden om half 8 hier zijn komen ze pas een half uur later, vervelend want Sam slaapt op de kamer naast ons en kraamvisite houd hem wakker. Hij lag vanavond dus pas weer om 21.00 uur in bed. Pff ben blij als we gewoon straks lekker met ons gezinnetje zijn en geen visite meer hebben s avonds.
nou bloem geniet maar lekker van je kraambed je hebt het verdiend!!! Ja die visite pffff haha ik ben blij dat we dat al weer gehad hebben hoor! Hoe vind sam zijn zusje?
@ Ninja: hahahaha, 2 auto's!!! ontzettend veel plezier meid! Geniet ervan!!! @ Bloempje: Lekker in je bedje blijven...Geniet er nog maar ff van dat de kraamverzorgster je vertroetelt!!! Hoe vindt Sam het allemaal!!!???
@ Wehkamp: Pampers flink in de aanbieding!!! 6 pakken voor 45 euro....ipv 66 (normaal 11euro per pak in de supermarkt)....Gratis verzenden!!! @ v&d: Weer sale!!! Heb supergave dingen gezien, ontzettend scherp geprijsd...Helaas vooral nog kleine maatjes dus net bevallen dames...sla je slag!
Lekker zeg! Wij willen eind vh jaar ook nog lekker naar een bungalowpark. Gelukkig hebben we deze zomer ook nog 2 weken Texel in het verschiet. Sam vind zijn zusje heel lief en zegt tegen iedereen dat ze haar ook mogen aaien dat doet hij zelf ook heel de tijd. Dan wrijft hij heel lief over haar buikje en geeft haar kusjes. Echt super schattig. Verd is hij wel erg baldadig en luisterd hij slecht maar ja, er veranderd voor hem nu natuurlijk ook veel dus dat trekt vast wel weer bij.
pampers gebruik ik niet maar het was idd op de reclame. kleding koop ik ook maar niet meer haha dit past eigenlijk al niet eens meer in dr kast
wat schattig!!!! echt een grote broer! ja dat baldadige en slechte luisteren is denk ook wel een beetje de leeftijd hier gaat het net zo haha.. Maar dat komt allemaal goed! Ik ga me bedje opzoeken! slaap lekker allemaal. Hoe doet F.iene het trouwens in de nacht
@ Knor, hier reconvalescent. En bij jij? @ Ninja! Geniet van je vakantie!! @ Nelta, hoop dat Maurits zijn examen snel haalt. @ Ehm... weet niet meer @ ehm, ik ga morgen weer werken. Meisje is wéér logeren bij o&o. Omdat we dit pokkehuis moeten schilderen... zucht! (en nee het is geen pokke huis, we wonen er geweldig )
bloem, fijn dat het goed gaat met je moppie. En ja, voor boefie verandert er ook veel nu, maar komt helemaal goed hoor! en jij lekker genieten van dat je in bed mag/kan blijven liggen he! als de kraamverzorgster weg is kan je nog hard genoeg werken ninja, heel veel plezier op vakantie! leuk he, met 2kleine kinderen weg zoomeravond blijdorp = morgen? aargh!:x maasbracht is best eindje rijden en wim wil naar zn vriend+ post halen enzo of zal ik proberen hem om te praten dat hij zaterdag ofzo naar vriend zal gaan... donder, ga je pokken op je pokkehuis verven? of streepjes?