nou eh... er zitten latten aan de buitenkant van het huis... dus eh... streepjes. Maar! ZONDER goud randje. hihi! p.s. beterschap voor Daniel
Donder fijn zo even met zn tweetjes en lekker gegeten lees ik!! Evenstar klinkt als een tevreden meisje... leuk hoor!! Lekker genieten!! En bevalt het tademvoeden? Gup beterschap met D. Het heerst idd... blehhh!! Hier gaat redelijk, erg bewegelijk mannetje in mijn buik (love it), Kids zijn super lief en gaan zo snel... D. kletst de oren van me hoofd en lijkt elke dag nieuwe woordjes te kunnen, zo leuk!! Zo lekker slapen, morgen met me meisje naar Ahoy, studio100 zomerfestival... Kreeg een melding over de tunnel, en advies was ov of pakeren bij een parkeerplaats en alsnog verder met ov... dus maken er meteen een ovdagje van Wel ff zin in!!
Leuk zo'n voetballertje in je buik Oh wat geweldig! Lijkt mij super om zo iets eens mee te maken met Y.
Dat is de maastunnel, maat daar hebben jullie geen last van. Ik zou em denk bij slinge (gratis) neerzetten en dan een halte met de metro.
Donder: het is idd heel fijn dat hij lekker beweegt... hij is echt veel drukker dan D of J was. Enne jaaa lijkt me super leuk zomerfestival, als bevalt gaan we volgend jaar weer Nelta: Thnxx voor de tip!! Maar we gaan lekker met de trein vandaag. J. vind dat super. Hier: redelijk geslapen, gister een ontzettend druk mannetje in me buik... Hij duwde zo hard met zijn billen dat die uitstaken... hahaha!! Vanochtend ook weer door hem gewekt. Echt genieten... al begin ik ook steeds meer naar hem uit te kijken. Gek dat hij over 3 maandjes al 'mag' komen... Fijne dag allemaal!! X
Trein zal ze idd wel leuk vinden. We moesten vanmorgen Maurits bij de trein afzetten, maar Stijn wilde ook mee
Goed, kwam ff snel spieken tijdens t voeden. Gaan zo n tukkie doen. De dagen vliegen ongemerkt voorbij en ons meisje doet t super! Slaapt veel en drinkt goed, wat wenst een mama nog meer.
Volgend jaar gaan we zeker weer, erg leuk!! D. kan dan ook mee!! Was wel een reis met de trein, natuurlijk vertraging omdat er weer eens iemand op het spoor stond... grrrr!! Gelukkig waren we op tijd. J. vond de trein geweldig!! Vandaag alweer 25 weken zwanger, wat gaat het toch snel... Kleine mannetje is zeer actief, heeft nu nog alle ruimte!! Vanochtend met beide kids wezen zwemmen, vond wel beetje spannend, maar tis hartstikke goed gegaan!! Verder een rustig dagje thuis, ook wel lekker!! Bloemp lekker genieten dan!! Wat fijn dat jullie meisje zo makkelijk is!! Donder zeker doen!! Tis echt de moeite waard!
Haai haai, Bloem, geef je eigenlijk bv? Ja hier vliegen de dagen ook, ze wordt alweer 2 weken deze week en de zwangerschap voelt als eeuwen geleden. Supermummy, dat gaat snel zeg! Over een paar weekjes ga je alweer aftellen, bizar! Minder ruimte betekende hier alleen maar meer geschop en gedoe, en gekgenoeg heb ik een heel rustig babietje (alleen als ze boos is of krampjes heeft, dan voel je idd hoe onwijs sterk en bewegelijk ze is). Trek je het wel een beetje met je peuter en kleuter erbij? En straks met de laatste loodjes, heb je dan wel genoeg tijd om te dutten? Werk je eigenlijk nu ook erbij? Sorry, ik ben nogsteeds een beetje dement geloof ik. Hier, ik mis onze fijne kraamhulp wel een beetje Het was wel fijn om zo vertroeteld te worden, en ze was echt superaardig. V eerle heeft af en toe wat krampjes en is dan heel zielig. Maar meestal slaapt ze eigenlijk vooral Komt wel om de 2 a 3 uur, dus ik ben volop aan de bak met voeden. Gisteren een wandelingetje gemaakt met de draagdoek, heerlijk. Vandaag k*tweer dus de hele dag wat rondgehangen en wat gebakken met hulp van R enske.
Evenstar werk nu niet... tis op zich wel goed te doen. Ook voor de laatste loodjes al maatregelen getroffen dat ik kan rusten 's middags. Fijn dat je meisje zo goed doet, jammer van de krampjes!! Hier net bij vk geweest, alles was goed. Mannetje flink aan het bewegen, stagiaire voelde het hahah. Over 3 weekjes weer terug... gaat echt snel!! Hahaha
Hé.. LiLaLief, dat ben ik. Nee het is niet makkelijk. Veel baby's.. En het gaat eigenlijk nog niet echt goed. 12 juli heb ik een afspraak bij de tattooshop. Er komt een Letter J met vlindervleugels op de binnenkant van m'n pols. En met jou?
Hoi allemaal, Ik kom hier nog maar weinig... volg bijna alles via fb... ook wel weer ff nieuwsgierig om hier te komen kijken... Bloem, fijn dat alles zo goed gaat met jou, je meisje en je gezinnetje. Hoe is manlief voor je? Ging voor de bevalling allemaal toch niet zo soepel? Helpt hij nu goed mee met de verzorging/huishouden etc.? en fijn dat Sam zo lief is voor zijn kleine zusje. Die baldadigheid trekt wel weer weg Hier nog zo'n figuur die maar moeilijk kan luisteren en stilzitten... Dan weer daar, dan weer daar... pfffff... ben vandaag ook paar x goed boos op hem geweest, haalt me soms het bloed onder de nagels vandaan en kan ook weer hele lieve momenten hebben... zucht... hihi... Lilalief, ook al ff een tijdje niet gesproken... wat een lastige situatie met je schoonzusje zeg. Heel veel sterkte en ook met je eigen en jullie therapie. Hopelijk komen er snel weer rustigere tijden voor jullie aan en ben je snel zwanger! Dikke knuffel... Ninja, geniet van je vakantie! Donder, hoe ist nu met je kop vol snot? andere meiden: spreek jullie al veel op fb, maar toch ff dikke GROUPSHUG! Liefs, mammamia
Meiden wat is verbouwen vermoeiend! Ben dood op! Vrijdag weer een echo + gyn om 15.00 echt een rot tijd met de spits! En dinsdag naar de tandarts! Zo geen zin! Maar sommige dingen moeten! ik zit weinig op de laptop dus reageer alleen maar op facebook! Sorry!