Frank vind het ook mega spannend.. net als ik. Bijzonder dat Lila het wist hè? Ik had voor ik zwanger was al tegen frank gezegd dat een volgende een broertje zou worden, wist niet waarom maar dat voelde zo. Nu voel ik nog niets, komt misschien nog. Vandaag hele dag draaierig en beetje misselijk geweest!
@ Bloempje, hoe is het met je zus? Spannend allemaal hoor en leuk. Dat ze maar een heerlijke zwangerschap mag hebben! @ Lilalief, let je wel een beetje op jezelf. En ik denk ook een jongetje. knuf! @ Eh... Ik ga op yoga heb ik besloten. ik ga zennen...
Oh Lilalief wat spannend weer. Ik duim heel hard met jullie mee. Hoe gaat het verder met je en met de kwaaltjes. En idd dit topic begint wel erg af te takelen. Ik had maar 2 nieuwe berichten te lezen na een vakantie van 10 dagen.
Ja, hier was ik al bang voor, dat we de boel zouden laten versloffen. En daar ben ik zelf net zo hard schuldig aan. :-S Morgen is het vrijdag.... Spannend Lilalief! dikke knuffel! Meisje slaapt nog, ze is nog steeds niet lekker. Het weer is buiten nu prachtig. Eerst was het bagger. Ik heb een nieuwe wasmachine besteld! Ik ben blij! (straks krijg ik nog lol in het huishoudelijk werk.... hihi) Denk het niet. hihi
ook maar weer eens een keer hier kijken. Reden = slecht ik verveel me dus dacht, ga maar weer een keer zp-en maar bloem, wat een supernieuws van je zus!
Ja super he jopenn dat het zo blijft. die eerste weken zijn altijd zo spannend zeker nu. Hoe was de echo van lilalief afgelopen vrijdag?
Gefeliciteerd Bloem Mijn echo was goed, mooi kloppend hartje gezien en ik had een "fraaie vruchtzak" zei hij, hihi..
Gefeliciteerd bloempje!! Wat leuk dat je tante word Hoe is het verder met je 2 schatjes? Lila das mooi ! Rustig hier... privacy is goed, maar het soms 'gewoon kletsen' mis ik wel... op fb is niet alles overzichtelijk. Maar goed... Gaat snel!! Alles is bijna klaar, nog een wasje en dan is alles gewassen. Behoorlijk last van nesteldrang, dus alles word grondig opgeruimd/gesopt ed... Strakjes groei echo... Ben benieuwd naar mijn kleine druktemaker!
Sm, 31 weken alweer! Wat gaat de tijd hard! Mijn meisje alweer 7 weken vandaag, einde verlof komt ook al in zicht bah. Denk dat ik nog een extra week vakantie neem.