6 weken van tevoren gestopt, dus maar 10 weken erna en meisje is nu al 7wk... Heb trouwens slecht nieuws gehad van t werk. Ze gaan reorganiseren. Hoor half sept of ik mijn baan nog heb. Dus half sept wil ik sowieso weer op het werk zijn.
Goed nieuws! Mijn zus heeft vanmorgen een hartje zien kloppen bij de 7 wk echo! We zijn helemaal happy.
Wat een geweldig nieuws bloempje Hoe gaat het nu met jouw en de kleine meid. Al gehoord of je mag blijven op je werk?
Lieve Juli, eigenlijk had je rond deze tijd geboren moeten worden. Helaas ben je weken geleden al weggevlogen van je papa, mama en zusje en ben je een vlinderkindje geworden. Vaak als het helder weer is en ik zie een heldere ster staan denk ik aan jou en je mama. Wat had ik het jullie gegunt om elkaar echt te mogen leren kennen, dat je had kunnen ravotten met je zus en later samen naar school, samen stappen en lachen om jongens en alles waar meiden onder elkaar om kunnen lachen. Lieve schat, je blijft in onze gedachten! Zul je een goed beschermengeltje zijn voor papa, mama, je zus en de nieuwe baby? X Guppekop
mooi geschreven guppekop! Jammer dat het hier zo dood is soms mis ik het geklets wel hier maar denk niet meer dat het nog gaat komen jammer!!
@ Gup, ik zit hier te snotteren achter de comp. Mooi omschreven. @ Ninja, ik ben er helaas ook debed aan... snif. Ik vind het gewoon heel moeilijk om op 2 plekken te schrijven. Of het is hier of op Fb. (Ik was er al bang voor dat dit zou gebeuren. )
@ Bloem, goed nieuws voor je zus! Maar ships nieuws voor jou. Ik hoop dat je je werk mag houden. Wat een ellende zeg. Knuf.
ik mis het hier ook maar fb is wel lekker voor de privedingen. Al is fb ook niet erg druk de laatste tijd
@ Gup, idd het is niet zo druk meer op fb. Het maffe is, ik zou... minder aanwezig zijn. Maar ik geloof dat me dat nog niet zo lukt. hihi. @ Zo, meisje heeft 4 ongelukjes gehad vandaag. Het zou een blaasontsteking kunnen zijn. Dus morgen ochtend plas opvangen, man oh man, hoe moet ik dat nu weer doen. Verder waren we ook nog wezen zwemmen met vriendje van Y. Was erg leuk. Ze durft steeds meer.