Dankjewel, da's lief aangeboden! Gelukkig heb ik mensen om me heen die ik 's nachts zelfs mag bellen.. Ik vind het wel heel lastig om open te blijven maar tot nu toe gaat het goed. Een eigenschap van me is om te gaan cocoonen als het echt slecht gaat, niets afspreken, alleen thuis blijven zitten en me steeds meer down gaan voelen. Omdat ik weet dat dat mijn valkuil is geef ik nu vast aan dat ik het lastig vindt, alles om die drempel laag te houden.. Ik heb voor deze week misschien wel teveel afspraken gemaakt en ik hoop niet dat dat zorgt voor een dip volgende week. Maar ik ben vanavond voor het eerst alleen thuis en dat gaat tot nu toe heel goed. Ik wil ergens tussen half 11 en 11 uur in bed liggen. M'n leven lijkt nu ineens heel gepland en schematisch, maar dat is wel nodig om op de been te blijven.
Overigens hadden we laatste week april, eerste week mei een vakantie gepland. Twee weken, gewoon thuis.. dat komt nu wel héél goed uit. Frank heeft wel 2 klussen staan maar dat is in overleg, koninginnedag is druk en vrijdag 27 april een enorm grote klus van een belangrijke nieuwe klant die ook veel oplevert. Kunnen we gewoon niet weigeren. Woensdag 25 t/m vrijdag 27 april hebben we van m'n ouders Efteling bosrijk kado gekregen. (de 27ste gaat Frank dus 's ochtends weg om te werken) We zijn die dagen dus met m'n ouders in zo'n stadshuys.. heb er al wel zin in. Ergens in mei moet Frank weer met die band mee in de Ardennen net als voorgaande jaren. Waarschijnlijk gaan Lila en ik weer mee en blijven we een paar nachtjes. Al met al fijn dat dat in deze periode is.. De tijd die we thuis hebben gaan we lekker aan het klussen in huis en samen leuke dingen doen..
Zou het wel even aangeven bij de vk! Heb het trouwens bij de zwangerschap van Dinand ook gehad, was toen meteen bang voor hellp. Achteraf bleek dat mijn bloeddruk maar 45/90 was. Ja, dan krijg je knikkende knieën! Nog even meis, en dan heb je je wonder in je armen!
Zoals van de week op facebook, jij krijgt ook keer op keer alleen maar slecht nieuws te horen! Dikke knuff wijffie!
Lilalief, voel je niet geremd om open en eerlijk tegen ons te zijn! Ik snap (en ik denk vele met mij) dat wat je nu voelt heel normaal en logisch is. Dingen plannen is juist goed, maar tegelijkertijd is het ook niet erg om te laten zien dat je verdriet hebt om Juli. Je hebt al 3 vlindertjes af moeten geven, en daar komt Juli nu bovenop. Echt meissie, ik denk (weet bijna wel zeker) dat we hier allemaal een luisterend oor kunnen bieden als je die nodig hebt! Een hele dikke knuffel!
En nu retteketet, richting bed, morgen eindelijk weer lekker werken! Even geen mama zijn, maar gewoon mezelf hihi.
Nelta: heel veel succes in het ziekenhuis vandaag, ik hoop dat het allemaal mee zal vallen! Ik zal duimen...
Thx meiden, Wij zijn bijna klaar om te gaan. Noor ligt nu nog lekker te slapen. Straks maar proberen slapen over te leggen in de mc. Zal blij zijn als het allemaal achter de rug is.
Nelta succes en sterkte vandaag in het ziekenhuis!! Hoop dat Noor snel aan de beurt is en alles meevalt, ook voor Noor!! Knuff
haha! das een eind weg! Meiden we zijn gewoon al uit de naam! Ik vind het helemaal leuk.. normaal zegt hij nee ik ja en andersom.. maar dit ging best makkelijk uiteindelijk!
ow ik heb al een half uur echt hele erge jeuk aan mijn tepel! en ik kan der niks mee! Niks helpt! ik word gek!!!