volgens mij zijn sm en knorretje vanavond naar lilalief toe. Ja ik snap het dondersteen tis niet leuk als mensen door ziekte overlijden dikke knuff
Dames, dank jullie wel. Verd!!! Ik zou volgende week met mijn werk en mijn 2 mentor klassen naar Londen gaan. En nu blijkt de begrafenis te zijn! ARG! Eigenlijk had ik heel veel zin om naar London te gaan. Mijn examenklassen... afscheid nemen. En nu.. kan dat niet door gaan. Ik kan nl gewoon niet gaan, familie gaat voor.
ik heb wel zin in zaterdag maar ook zie ik er wel een beetje tegenop de laaste 2 dagen is het weer een beetje"druk"in mijn hoofd.. Als het niet gaat kan ik gelukkig zo weg en ben wel erg benieuwd naar jullie kindjes het is voor mij alweer een hele tijd geleden. Toen was ik net 8 weken zwanger geloof ik
Meid, je moet echt doen waar jij je het beste bij voelt... wij lopen niet weg... denk er goed overna en luister naar je eigen gevoel Liefs! Weltrusten allemaal... XxX
Ik had het ook al op FB gezet maar ook nog even hier: Lieve dames, Angelique en Martine zijn net weg, enorm bedankt voor de mooie ketting! Ik vind 'm erg mooi.. De hanger van Frank is ook erg geslaagd! Heel lief dat jullie dit voor ons geregeld hebben.. echt.. Hele dikke knuffel!
a wat fijn dat jullie het mooi vinden! toch lastig om zoiets voor iemand te regelen. ik hoop dat je er steun in vind! Vond je het ook effe fijn om effe te praten met meiden van ons?
Jazeker, vond het gezellig dat ze er waren. Ook fijn om zo persoonlijk even te vertellen hoe het was.. Vind de ketting heel mooi, haar naam erin, geboortedatum achterop en de voetjes.. Voor Frank ook fijn, die sleutelhanger! Hij is geen sieraden drager, maar sleutels draagt hij de hele dag mee. Mooi kado, lief gebaar.. Was wel even hoteldebotel, vind het nogal wat dat dit zo voor mij georganiseerd/geregeld is! Jullie zijn allemaal lieverds.. Ik ga gauw slapen, welterusten!
Goeiemorgen Donder gecondoleerd! Nelta wat het je een stoere meid dat ze het zo goed doet!! Lila wat fijn dat je hem mooi vind! en Frank ook blij is! Hier sinds 3 kwartier geen hoofdpijn meer! sinds gister nacht! :O ik dacht dat ik gek werd! Pcm leek niks te doen Maar t is voor nu rustig. ik ga mezelf zo maar is van de bank af trekken! er moet toch wat gedaan worden in huis! hoe is het met iedereen? tot later!
@donder, gecondoleerd met je tante. Jij krijgt ook nagal wat voor je kiezen de afgelopen tijd. @nelta, gefeliciteerd met je nieuwe nichtje! 9 pond wow flinke meid dus! Is het een volgend kindje? En weet je al een naam? @lilalief, fijn dat je de ketting mooi vind! Fijn dat we "iets" voor je konden doen.
Ja, ze heet Ellemijn, het is hun derde kindje. Andere 2 waren ook ruim 8 pond. Vanmorgen wezen kijken, maar ze toch wel mini, zeker vergeleken met Noor.
@ Donder: Gecondoleerd meid.... Bahhh, wat een hoop narigheid de laatste tijd bij jou in de omgeving...En met "tante" is het wel heel snel gegaan! Getsie!