Februari 2010 mama's 14; speciaal voor Juli!

Discussie in 'De mama's' gestart door LiLaLief, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Meeting:

Wanneer: Zaterdag 21 april,
    Waar: 1,2,3speelparadijs www.123speelparadijs.nl
    Hoelaat: 10uur

Wie gaat er mee?
    * Knorretje (en man)
    * Nelta (en man)
    * Dondersteen (en man)
    * Ninja
    * Super Mummy ???
    * Bloempje
    * Mammamia

2. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ik kom wel, maar weet niet of ik 10 uur red... Ff op ns.nl kijken...

3. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    he get de hoofdpijn is terug!
    Vriend gaat zo uit zijn werk boodschappen halen! Hij gaat vanavond met vrienden bowlen en duik vroeg mijn bedje in!
    morgen zin we een avondje samen..T gaat bij opa en oma slapen want dinsdag gaan ze naar australie voor 7 weken.

meiden veel plezier morgen!!

4. mammamia

Ik probeer er rond 10.30 te zijn, uitloop naar 11 uur. Eerder gaat me niet lukken, anders moet ik wel erg op tijd met de trein... jullie zien me wel verschijnen:D

Blijft iedereen ook echt tot 13 uur of maakt dat niet zoveel uit voor de meesten? Als we tot 14 uur blijven oid is dat toch ook prima? Ik hoef nergens anders heen die dag...

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik blijf zo lang sem het volhoud en als die kan spelen is dat best lang haha. met pasen waren van 12/17 naar z,n speelhal geweest

6. Sam houd het geen hele dag vol zonder slaap. Afgelopen donderdag heeft ie zelfs nog 3x geslapen!! Hij was vandaag ook erg moe, dus een beetje uit zijn doen lijkt wel.

Ik zie wel hoe lang hij het volhoud morgen. Ik denk dat hij het misschien wel langer volhoud dan ik. Mama doet namelijk ook middagslaapjes hahaha

7. Ik ga nu naar bed, anders ben ik morgen niet fit. Slaap lekker en tot morgen!

Ik mis Gup trouwens al een paar dagen of niet? Geen internetverbinding misschien? Het is hier sowieso rustig ..

8. Ah zie het al, is de 16e op vakantie gegaan.

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    tegenwoordig is het druk op fb!!

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Volgende dient zich aan. Y is ziek. Arg
    We hadden er zo'n zin in. Vorige keer ook al gemist.

11. mammamia

Jammer!

Beterschap met je meisje!

X

12. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Veel plezier meiden

13. mammamia

Hoi meiden,

Tis wel heeeeeel rustig hier sinds we via fb kletsen hihi...

Was gezellig vanochtend/vanmiddag. De kids hebben zich heerlijk vermaakt en ook de mama's (en papa's) hebben gezellig gekletst (en gespeeld).

Bloempje heeft een prachtige buik:D die van sm begint ook al lekker te groeien en de meisjes van knor, nelta en ninja zijn ook schatjes. De jongens zijn ook alweer flink gegroeid... Leuk om te zien!

E. heeft niet meer geslapen in de trein. Is na een badje om half 8 gelijk in slaap gevallen.

Morgen weer op tijd onderweg naar M'stricht, want ons nichtje Lise wordt gedoopt!

Fijne avond/nacht allemaal!

XxX

14. mammamia

donder: hoest met je zieke meisje?

back: hoest met jou?

gup: we missen je! Leuke vakantie? Tot gauw...

@hier: na het uitje nog ff de stad in geweest en een nieuw truitje voor mezelf en nieuwe schoenen van Nike voor E. gekocht... zal ff plaatje opzoeken...

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hoi foto,s staan op fb haha had er niet zoveel en bijna alleen van sem en sam!! die vonden elkaar wel leuk dacht ik haha.

Ik vond het vandaag gezellig!Beetje jammer van de tranen op het laatst maarja komt dat jullie ook zo lief zijn..

De jongens zijn gewoon al echte mannetjes was al effe geleden dat ik ze gezien had erg leuk!

Sem was gelijk in slaap gevallen en thuis ook nog 2 uur werd pas om half 6 wakker haha nu ligt ie er alweer in.

Mammamia veel plezier morgen bij de doop!

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    die zijn leuk! ik zoek ook zoiets alleen dan zonder klittenband dat vind ik zo verschrikkelijk

17. mammamia

Ik vind klittenband juist ideaal... geen gezeur met veters... wat zoek je dan?

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    z,n schoentje en dan zonder klittenband dus met veters heb nu wel nike air max maar die vind ik niet zo haha me vriend had ze uitgezocht. we hebben nog een paar die zijn wel mooi maar deze zijn spierwit...

Ik ben allergisch voor klittenband als ik dat hoor ga ik door de grond ja ik weet het raar haha

19. mammamia

Kan het me wel voorstellen jah hihi

Deel Deze Pagina