Februari 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bwtje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Mooie afsluiting van de avond haha!

Truste dames :)

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zo, heb jullie weer gevonden ;) Hopen dat dit helpt voor de snelheid van de site. Heb wel meteen 19 (edit: nu al 20) pagina's bij te lezen..
    Haha, maar had wel de "eer" om als laatste te posten in ons vorige topic :D

@bwtje, alles prima bij de tandarts, niets bijzonders (gelukkig maar).

Dondersteen, lekker dat je het schilderen weer hebt opgepakt. En gave schilderingen van Jungle book!
    Wat dom van die luiertas trouwens, echt irri! Kan begrijpen dat je daar boos over bent. Die foto is toch heel duidelijk met die groene afwerkingen..

Angelsfire, haha, de naam veranderd. Ben benieuwd wat het nu is geworden. Vind Lucas ook wel erg leuk bij jullie andere namen..
    Maar balen dat de arts die je nu had er anders over dacht!

@all: heb al vaker gehoord dat afspraken die je met gyn1 maakt niet hoeven te betekenen dat daar bij je bevalling door gyn2 hetzelfde over wordt gedacht! Dus licht vooral je partner/degene die ook bij de bevalling is er héél duidelijk over in dat ze op hun strepen gaan staan als jij het niet meer kunt!

Ooh, spannend nieuws over Schatje zeg! Al 4 cm ontsluiting, ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren..

Marg1981, welkom en gefeliciteerd! Je bent een dagje na mij uitgerekend, het schiet op.
    En wat betreft het rechtop zitten, daar heb ik ook last van. Buik zit snel in de weg hier.

Troel, ook benieuwd naar jullie nieuwe naam, ook bij jullie vind ik Femke ook erg leuk bij de andere kids.

MSL, super dat alles goed was bij de VK!

Bwtje, veel plezier in Brugge als ik je hier niet meer zie.

DennisMartine, zie dat je ons topic alweer hebt gevonden ;).

Ladytijger, het schiet voor jou ook op idd. En fijn dat je even voor een extra controle mocht, groot gelijk dat je hebt gebeld. Succes morgen met de ctg!

Sams, ook een goede controle zie ik

Naomi33, gefeliciteerd met je zs! Ik hoop dat alles goed gaat!

Vicious, succes morgen in het zkh!

Jeetje, een volgende februaribeeb is geboren. Sonja165, gefeliciteerd!

Jodelahiti, balen dat je man volgende week weg moet..

Liedel, jeetje volgende week al ingeleid. Spannend!

Ninja, balen van die tv. En hoop dat je mannetje toch inziet dat hij nu ook wat in huis moet doen, vervelend.

@eten: hier nasi gegeten, met gebakken eitje en satésaus. Was erg lekker, vooral Jasmijn heeft er erg goed van gegeten haha. En als toetje een heerlijke chipolatapudding, had ik gewoon zin in haha.

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hahaha bwtje was er idd, maar moest ff bijlezen!

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Nou zie ik niemand meer hier reageren haha. Dus ga lekker naar bed, heerlijk slapen *hoop ik*.
    Vannacht ook om 4 uur wakker, moest plassen en kon eerst niet meer slapen. Maar later toch gelukt..

Morgen dagje met kleine klusjes, Jasmijn is naar het kdv dus heb handen vrij. Moet de ziekenhuistas inpakken, tas voor Jasmijn inpakken (grote kans dat ze met de bevalling moet logeren, aangezien ik naar het zkh moet). En wil misschien nog even de beelden van de videocamera overzetten op de computer. 's Middags in ieder geval even naar het zkh, mijn schoonmoeder heeft een nieuwe heup gekregen. We hebben de bezoekuren verdeeld en morgen is mijn beurt (maar dat voelt totaal niet zoals het klinkt, ga er graag even op bezoek, heb hier een héle lieve schoonmoeder!).

Iedereen: Slaap lekker en tot morgen!

5. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    2 uur geleden terug van vk: alles was prima...

over 2 weken moeten wij weer terug, vandaag over de bevalling gesproken.

nu heeft de kleine de HIK :)

Ik ga zoo ook slapen, morgen ga ik koken want zaterdag krijg ik visite...

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Was tv aan het kijken, maar site staat gewoon open hahah.

Heb net gesproken met onze vriend die dingen voelt enzo. Hij zei dus al dat mijn ventje eerder geboren word. En heeft nog ff een of ander ritueel of iets gedaan om nog eens te kijken hoe of en wat. En hij zegt dat hij 3 weken te vroeg komt, dus dat is met 37 weken...
    Dus dat zou volgende al zijn :$
    Dan komt het toch ff dichtbij... ben benieuwd of hij gelijk heeft.... Zou niet erg vinden hoor met zo'n flinke vent in me buik hihihih

@ Melek fijn dat alles goed was. Succes met koken hihihi

@ Boni fijn dat goed was bij de tandarts... enne lekker hoor nasi met satesaus en gebakken eitje;)

@ All slaap lekker, hopelijk lukt het ons...

@ hier morgen naar vk... ben benieuwd!!

7. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

BWTJE: Inderdaad.. Betrapt! ;)
    Ik had dit topic openstaan, maar was tegelijkertijd ook tv aan het kijken, dus ja.. Dat leest dan niet zo snel!

Bovendien lees ik hier al vanaf het begin van mn zwangerschap mee (tenminste.... probeer het bij te houden), maar reageer ik eigenlijk nooit.
    Nu loop ik op het einde en dit is volgens mij mn 1e bericht in dit topic! Haha! :D

8. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    owww haha FELI met je eerste berichie!
    Ik moet vaker hier kopieren wie er meelezen hihi :D dan gaan ze nog kletsen ook ;)

En ik weet er zijn ook vaak meelezers ;)
    Ik heb de laptop ook vaak nog open staan hoor terwijl ik er niet achter zit..
    Maar leuk dat je meeleest en als je af en toe wil posten gewoon doen hoor sowieso natuurlijk als de kleine zich aandient he?
    Kunnen wij in spanning meeleven!

Vind dat ook erg leuk samen naar het einde toe..en als iemand dan weeen voelt helemaal meeleven!

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Nou dames mijn dag begint weer!

Ik ga douchen Sem naar school brengen en dan alles inpakken voor de kids en me + vriendje!

Heb er zin in...wel wachten tot 15h maar gezien wat ik nog moet doen zal de tijd wel snel gaan :D!!

Tot maandag allemaal weer en buddy keep me posted he!!

Schatje1 mocht je bevallen dit weekend heel veel succes!
    Ow ja en als er meer komen, ik wil dan ook wel meer baby spam hoor :D!!!

Doeg!!

p.s. goedemorgen dondersteen :D

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Goede morgen!

Eert ff klagen, dan de rest.... hihi

Auwa hand, ships ding! Verder redelijk geslapen met tussen pauzes... plassen..
    Gister controle gehad. Hartje gehoord, compleet ingedaald, Bloeddruk 130/85 en ff zitten huilen omdat ik zo'n pijn heb aan mijn lichaam (benen, armen, rug etc...). Dat ik het echt zwaar vind nu. En dat ze van mij mag komen.

Verder ondanks pijn (ja, ik weet het en jullie nu ok wel) en geen gevoel in mijn rechter hand. Is het mij gister avond wel gelukt om nog wat te schilderen. Als zeg ik het zelf. Het wordt weer gaaf. Ik ga straks even een foto maken en hier spammen.

Moet zo fisio-ën. Doegie!
    Knuffel!

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Môge Bwtje!! hihi

Oeh... lekker weg dit weekeind?

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Oh ships! Ik moet opschieten. Knuffel! Doegie!!!!

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Dan nu maar een officieel welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap dan nog maar en klets lekker mee!

14. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Dondersteen, ik ben benieuwd naar de spam van je schilderwerk. Maar eerst succes bij de fysio.

15. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ Dondersteen rustig aan he!! Erg vervelend als je hand(en) niet mee werken... Knuffff

@ hier vroeg op pfffff, zometeen naar vk, ben benieuwd.
    Kleine meid heeft ook weer lekker doorgeslapen, ik wat minder, maar ja is niet anders. Zometeen nog ff naar prenatal, slingers kopen hihihi.

@ Bwtje heel fijn weekend!! Geniet er lekker van!!

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Succes bij de VK mama!

17. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

goede morgen allemaal.

even een update van mij.
    ik heb gister avond voor dat ik ging slapen een steng behoorlijk rekbaar slijm verloren (helder) en sinds dien heb ik aardige menstruatie achtige krampen. vannacht nog maals een strengslijm verloren maar nu met een klein spoortje bloed erin. heb het idee dat dat mijn slijmprop is of zo. verder voel ik me beroerd ben misselijk en heb het dan weer koud en dan weer warm. en me rug is ook pijnlijk.
    ik ben blij dat ik nog naar het ziekenhuis mag vandaag. dan kan ik ook vertellen over die mogelijke slijmprop. verder beweegt de kleine nog goed. daar ben ik erg happy over.:D
    ik ben benieuwd of dit nog voorwerk is of dat heel misschien dit het echte werk is of word. want deze krampen heb ik nog niet eerder gehad.:(

18. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Spannend Ladytijger! Gelukkig kon je al naar het zkh vandaag inderdaad. Ben benieuwd...

19. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    @Schatje en @Ladytijger: dat klinkt spannend bij jullie allebei! Succes!

@Mama: succes bij de VK

@BWtje: veel plezier in Brugge en ik denk dat er wel een baby bijkomt van 't weekend (maar niet hier ;))

Hier: redelijk geslapen en inmiddels ook wel weer over de baaldag van gisteren heen hoor. Dan maar gewoon afwachten, ben vandaag al 38 weken, dus het schiet al lekker op!

20. bhappy

bhappy Actief lid

19 mei 2009
    286
    0
    0
    Goeiemorgen,

Spannend Ladytijger!! Hoelaat moet je in het ziekenhuis zijn?

Zijn jullie al aan verlof gewend? Ik echt niet, voel mij een beetje moedeloos, wil zo veel, maar kan zo weinig.

Gisteren hachee gemaakt, erg gedurft hahaha. Straks lag ik vanacht te bevallen en moest steeds scheten laten :) .genant.

Wel leuk dat er nu meiden mee gaan kletsen die niet veel hebben gepost!! Leuk!

Deel Deze Pagina