dames ik ga. mn eigen bed en de wagen waar de kleine straks in moet opmaken (bij gebrek aan wiegje hier ibj mn ouders) en dan rol ik er ok zo in denk. harde buiken komen weer opzetten en last van mn rug. kom morgen wel weer langs waaien
Ja ze halen een baby niet zomaar, en ze compenseren het gevaar met regelmatige CTG's, daar kunnen ze vanaf lezen of ze nog goed beweegt, hartje het goed doet, etc.. Wat dat betreft hebben we geluk, het is een hele krachtige baby! Maar goed, als de galzure zouten ineens teveel worden gaan zelfs krachtige baby's hard achteruit, ergens houdt het op. Ik hou voet bij stuk, niemand brengt ons ukje in gevaar! Daarin brengt de pech uit het verleden denk ik nog een stukje extra kracht met zich mee! Het is al zo'n wonder dat ik überhaupt een klein meiske in m'n buik mag hebben..
Oeh als jij het over harde buiken/rommelen hebt vind ik het wel spannend hoor! Slaap lekker voor straks!
Nee dat is zo, gelukkig kan je aan het CTG om te kijken hoe het met de kleine is. Ehh ik ben heel nieuwsgierig, maar hoezo is het überhaupt een wonder?
hij/zij mag vannacht eigelijk nie komen of moet er lang over doen want wim kan heel moeilijk van boord nu nou ga ik echt hoor! truste!
Ik heb hyperprolactinemie, wat ervoor kan zorgen dat ik geen eisprong krijg. Ik kreeg daar medicijnen voor, maar kon er niet tegen. Da's zacht uitgedrukt, ik ging helemaal door 't lint, heb met mijn hoofd tegen muur en op tafel gebonkt. Helaas was er geen andere medicatie die dat stofje dat het veroorzaakte niet bevatte dus hebben we een poosje in de veronderstelling geleefd dat het niet kon. Een homeopaat heeft me wel iets gegeven en kort daarna was ik zwanger, dus ik ben óf één van degenen die gewoon eisprong bleef houden, of het homeopatische middel hielp. Begin dit jaar een missed abortion, en wonder boven wonder na 3 maanden alweer zwanger! Daarnaast is er in het verleden iets behoorlijk traumatisch overkomen waardoor ik me afvroeg of zwanger worden nog wel kon of dat alles "kapot" was. (sorry, ik weet niet hoe ik dat subtieler kan omschrijven!) Dus, daarom.
Ja, en ondertussen een grote druk op mijn schaambeen! Ik kan me dat niet echt meer herinneren van de vorige keer eigenlijk... Misschien heb ik het toen ook wel gehad maar weet ik het niet meer
@ hier ook een drukkend gevoel beneden hoor.. en idd soms ook dat alles eruit kan vallen, idd niet prettig. @ Slaaplekker gup!
Mooie foto evenstar... En baarmoeder is blijkbaar een rekbaar begrip. Serieus... de mijne is enorm.... blijkt.
Thanx voor de uitleg! Wat bijzonder inderdaad dat je dan toch zwanger bent geworden! Dan ben je inderdaad extra voorzichtig met je appelewangetje! Staat me trouwens iets van bij dat een vriendin van mij ook iets had met haar eisprong en haar was ook verteld dat ze nooit zwanger kon raken. Dus ze waren al aan het praten over de mmm in te gaan, maar plots bleek ze toch zwanger te zijn! En nu is ze vorige week van haar 4e kindje bevallen!! 'T is toch wat!
Heb visite...misschien tot strakjes allemaal...blijf liever hier lekker hangen, maarja hopelijk gaat het niet al te lang duren, heb helemaal geen zin in mensen om me heen...
Ja, hier precies hetzelfde Volgens mij had ik het de vorige x ook, ben alleen vergeten net zoals de pijn in de heupen
Ja dat is ook zeker bijzonder! Het maakt me wel extra bang met al die gekke complicaties, of alles wel goed gaat, ik vind het eng erop te vertrouwen, en kan me nog niet voorstellen dat ik straks mijn eigen babietje vast mag houden. Mijn gevoel heeft ook heel lang op een afstand gestaan, ik was bang het te dichtbij te laten, bang om gekwetst te worden door weer slecht nieuws. Het vertrouwen is aardig opgebouwd, maar ik heb nog wel zoiets van; eerst zien, dan geloven! Zal wel goedkomen...
Dat is begrijpelijk! En ik weet zeker dat dat wel goed zal komen, je bent nu 38 weekjes dus lang heb je sowieso niet meer, maar ik weet uit ervaring () zodra je je kleine gezien hebt en haar warmte gevoeld hebt kan je je direct al geen leven meer zonder haar voorstellen! Een kindje krijgen is echt werkelijk het mooiste wat er is! Dat gevoel kan ik niet omschrijven, dat moet je echt voelen!