Februari 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bwtje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ladytiger is ook normaal bevallen.

Zo visite is weer weg. Kwam spontaan en vriendin van me over de vloer met haar kleine meid van 3 maanden. Beetje een huilbaby is het. Maar wat ik gezien heb is dat het kind enorm veel zuigbehoeftes heeft. Denk dus dat het gewoon niet genoeg te eten krijgt. Heb haar gevraagd hoeveel cc ze nu krijgt. 70 cc en 7 voedingen per dag.

Nu heb ik even zitten kijken samen met haar op internet, blijkt dat een kindje van 3 maanden 180 cc mag en 5 voedingen op een dag. Vind het niet zo raar dat dat kind de hele dag loopt te krijsen. Het heeft gewoon honger. Ze ging nu maar meer geven, ook al had ze nog het gevoel dat het niet klopte en dus 70 cc moest krijgen. Ben ik nou raar, of wat?!

Oh trouwens op de hyves van mamamia staat een foto van etienne. Ook een erg mooi kereltje om te zien:D. Zucht, ik wil ook nog steeds:p.

2. mammamia

mammamia Niet meer actief

Dames, allemaal hartelijk bedankt voor de felicitaties! Heb nog lang niet alles terug gelezen maar voor de andere dames die inmiddels ook bevallen zijn: VAN HARTE GEFELICITEERD! Hoop dat alles goed is gegaan en geniet er allemaal van! Tis hier erg snel gegaan, dus ben nog btje beduusd van alles haha... maar hij is er gezond en wel! Onze zoon: Etienne Julien

Tot hopelijk heel snel, dan horen jullie het hele verhaal nog wel...

Liefs, mammamia aka Stephanie

Ps. Wil erg graag een foto spammen, staat er al wel 1 op mijn hyves... maar hier moet ik em eerst gaan verkleinen en dat kost me ff teveel energie... ik ga mijn mannetje nu lekker voeden en dan nog wat rust proberen te pakken... weltrusten allemaal en zet em op voor degene die nog moeten:D

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi had de foto van je mooie kleine man al gezien:p:D.

Ben erg nieuwsgierig naar je bevallingsverhaal, maar dat komt wel.

Geniet lekker van je kraamtijd meid.

Liefs Belliebel.

4. Gefeliciteerd mamamia. Ben benieuwd naar je foto, maar heb je hyves niet dus ik wacht het wel af. Geniet van je mannetje!

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Nog een keer feli en idd ga maar lekker rusten he ;);)

Groetjes Patricia

6. Ga nu lekker slapen en dan morgen maar eens een dagje relaxen en proberen mijn bevallingsboeken te lezen. Ben er nog niet aan toegekomen afgelopen week.

Moet nu alleen onze hond gaan uitlaten. Mijn lieve mannetje is sporten, maar vind het niet zo prettig 's avonds laat alleen over straat. :(

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik ga ook het bedje in, ben best wel een beetje moe. Hopelijk een goede nacht voor ons alle.

Slaap lekker allemaal!

8. Ben weer veilig terug :). Slaap lekker allemaal!

9. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Dankjewel, lief dat je dat zegt!

*knuf* terug

10. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
  11. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Het is alweer belachelijk laat..

Morgen vroeg ziekenhuis.

Truste!

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen

Succes in het ZH!

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen

Ik houd m'n tel paraat :D

14. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Goedemorgen :),

Hier gaat het redelijk. Gelukkig sinds tijden een nacht dat Matthijs niet al vanaf 4u15 wakker is :D Komend weekend heb ik lekker een weekend voor mezelf :) Matthijs gaat 2 dagen uit logeren en Dirk moet werken. Ondanks dat ik hem enorm ga missen, kijk ik er heel erg naar uit....

Liefs Silvia

15. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Mogguh...

Eeerst. GRRMBL... het SNEEUWT hier gewoon weer, en het blijft gewoon liggen! Dat was niet de afspraak! Weer gladheid, weer gedoe, weer meer aan huis gekluisterd.

Maar goed :)

We wilden winter, dat krijgen we. Hier in het Noorden iets meer dan elders geloof ik.

Vicious, succes in het ziekenhuis enzo!

En klusser, wat zaaalig, die daagjes voor jezelf. Na deze onwijs drukke tijd, en de komende drukkere tijd zou ik het er echt van nemen. Ga je nog iets ondernemen met vriendinnen? Even naar kapper enzo, koffieleuten, dat soort dingen? :)

Wij zijn op tijd op om zodadelijk naar de KDV te gaan voor kennismaking en rondleiding. Heb er niet echt zin in maar ja, het moet he ;)

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Jeej mammamia, gefeliciteerd! En heb de foto op je hyves gezien, wat een prachtig mooi mannetje is het. Echt super.. geniet er lekker van!

Vicious, succes vandaag in het zkh, ik hoop dat ze je uitslag nu wel hebben (eindelijk...)

Duster, fijn dat Matthijs beter heeft geslapen. En lekker uitrusten dit weekend! (nu kan het nog ;))

Hier zit ik nog lekker in bed, manlief is werken en Jasmijn naar het kdv dus doe het vandaag rustig aan. Heerlijk! Kon alleen niet meer slapen dus heb de laptop maar opgehaald van beneden.
    Ben wel benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen. En nog niets van Liedel gehoord? Zie ook nog niets op haar hyves...

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Evenstar, hier ook sneeuw zag ik al... en blijft ook liggen. Gelukkig hoef ik vandaag de deur niet uit (edit: alleen even de hond uitlaten natuurlijk...)

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ Buddy vic. heel veel succes weer vandaag!! Hopelijk krijg je nu eindelijk eens duidelijkheid... Knufff

@ Duster wel lekker dat je even een beetje bij kunt komen, hoewel het natuurlijk wel een gemis is van je kleine mannetje!!

@ Hier een redelijk goede nacht gehad. Wel wat harde buiken ed maar ja inmiddels al gewend. Werd vannacht wakker en ineens werd ik overspoeld door een soort angst gevoel. Ging ineens weer twijfelen of ik alles wel had ed. Gek idee morgen gewoon 37 weken en dan mag hij komen, ben echt benieuwd wanneer hij zich aandient.
    Heb nu een ongelofelijke druk op schaambeen/bekken, voelt niet erg prettig.
    Nou ja vandaag maar weer rustig aan doen.

19. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    ***buddynieuws***

Ninja heeft vannacht van 12 tot 4 uur in het ziekenhuis gezeten met heftige rugweeen, helaas ("gelukkig") zakten ze af en is ze nu weer thuis maar heeft even geen puf/tijd om online te komen.
    wel heeft ze 1 cm ontsluiting.
    ze is dus nu weer thuis en ze houd mij op de hoogte...

***einde buddynieuws***

Ninja sterkte en hopelijk zetten de weeen door en heb je een mooi beebje in je armen.

gr laura

20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ ninja sterkte meid!! Hopelijk heb je snel je beebje in je armen!!

Vandaag is het volle maan!! Babyboom?!

Deel Deze Pagina