Goede morgen! @ Ninja! sterkte! Oh... die rug weeën verschrikkelijk. Arme ziel! Denk aan je! Hoop dat je snel je kleine ninja in je armen mag sluiten! @ Goede morgen? Ja, ik heb lekker geslapen. Niet te geloven he? Zalig! Ik hoop dat meerdere met mij zo'n goede nacht achter de rug hebben. Verder nog ander nieuws hier?!?
hee je bent met net voor! haha ze had mij ook een berichtje gestuurd nog een toevoeging: Ze had ook wat dik roze slijmverlies net. Ze is dus flink aan het rommelen geweest vanacht! Succes meis!
@ Mama, thanks. Blij dat je ook redelijk goed hebt geslapen. Scheelt he? Ik ga zo eens kijken op mijn lijstje wat ik vandaag rustig aan wil gaan doen. In ieder geval, muziek aanzetten. Het is hier zoooo stil. Jakkie.
Ik kan eindelijk weer foto's plaatsen Hier dus een foto van 2 weken geleden; mijn buik met 35w en 1dag..... Bekijk bijlage 47542
@ Duster mooi buikje! Oh, ik ga eens kijken of ik de foto's van gister avond er op kan zetten. Manlief heeft er een aantal genomen...
hee nog meer baby's al:O had ik nog niet gezien! mammamia en angelfire, van harte gefeliciteerd!! @ dondersteen, hier alles wel goed.. 's nachts vaak wat lichte krampen, maar zet niks door. pff nog 2 weekjes tot de uitgerekende datum....
Nee, ik geef t op. Ik krijg m niet omgezet van Nef bestand naar een Jpeg. Vanavond aan manlief vragen hoe dat moet. Meiden de vermoeidheid slaat weer toe. Ik ga er lekker eens aan toe geven. Tot later evt. Groetjes!
Ah... nog ff. Mini... nog 1 wk tot uitgerekende datum... Pfffffft. Ik begrijp je helemaal. Sterkte lieverd! Lekker rustig aan doen en niets doen waar je geen zin in hebt. Knuf!
Auwie, niet prettig lijkt mij. Die is dus ook flink aan het rommelen geweest. Ben benieuwd wat volle maan voor ons alle zal gaan betekenen! Hopelijk mooi en veel beebjesnieuws. Ninja, mocht het vandaag alsnog doorzetten, heel veel secces meid.
@ meiden die vandaag weer naar het zh moesten, hopelijk krijgen jullie eindelijk duidelijkheid. Hier een redelijke nacht achter de rug. Wel veel wakker geweest, maar opzich redelijk snel weer in kunnen slapen. Vandaag krijgen we vrienden over de vloer die blijven eten, maar het er eigenlijk helemaal geen zin in. Heb de laatste paar dagen helemaal nergens zin in. Bah. Moet er vandaag sowieso nog wel uit om boodschapjes te halen. Hier gelukkig geen sneeuw, maar wel zeikende regen. Bleh
Ben op pagina 222 ! Lees strakjes verder... Pa komt straks weer..de ketel, de bar vooral is raar aan het doen gooit water eruit enz..dus waarschijnlijk nieuw drukvat nodig..hopelijk alleen dat anders wordt het een duurder geintje ! Dus ik kom straks nog ff beppen hier