Februari 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bwtje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Zo,

Ga even douchen, was aanzetten en dan heerlijk op de bank met mijn boek (borstvoeding van Stefan Kleintjes....AANRADER trouwens!!!).....

Blijf hier natuurlijk wel spieken!!!

Liefs Martine

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik ga ook een broodje eten en denk dvd kijken op bed

3. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik kom me even snel melden.

De uitslag was binnen, en de galzure zouten iets verhoogd, waardoor ze nét over de grens vallen.
    Maar da's alweer 2,5 week geleden natuurlijk.
    De gyn gaat vanmiddag met zijn collega's overleggen, want 38+ is een prima tijd voor inleiden.
    Volgende week woensdag heb ik weer een afspraak, en mochten ze toch besluiten eerder in te leiden dan krijg ik vast wel een belletje..

Ik ga even in bad en dan slapen, want mevrouw ligt weer precies op die pijnlijke pees, ben er alweer misselijk van!

Liefs en tot later!

4. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Vici: sterkte meid en bad ze!

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ZOOO hehe ben bij haha

het was hier even druk!!
    Pa kwam het drukvat vervangen was dus echt kapot..gelukkig was dit het scheelt een hoop kosten...
    En als kado hebben we een thermo kraan voor in de douche gekregen! hihi stond er van te kijken :)
    Dus helemaal happy..
    Toen stond er weer bezoek voor de deur haha dus druk druk!!

En nu doet internet het een beetje raar??
    Maar ik worstel mij er doorheen :D
    Eva slaapt weer Sem bij mij en dacht ff rust maar het is weer tikken tegen de muur ZUCHT!!

Nou nog ff BUDDY NIEUWS!
    Troeltje dacht waarom nog een week wachten....nee geintje...ze kan niet online! UPC kastje dacht ze...Maar het blijkt Fred te zijn die een kabeltje verkeerd heeft doorgeknipt hihi :D
    Dus kan even duren voordat Troeltje weer online komt ;)

Nou ondertussen ben ik tussen de smsjes en hyves door weer aan het afspreken...morgen drukke dag voor de boeg!
    overdag van alles doen, en 16h verjaardag nichie..en daarna uiteten met dametjes wel zin in :D!
    Nu kan het nog ff he ;)

Nou ik probeer mee te beppen als mijn verbinding ook normaal doet!!

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ppfff nou ik hoop voor je dat ze eens wat actie gaan ondernemen hoor..dan ben jij ook uit de zenuwen want zo is het ook maar achteraf gedoe de hele tijd!
    nou lekker in bad beetje rusten he;)

7. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Bekijk bijlage 47628

Bevallingslijst:

Bevallen:

01 okt ‘09
    Prulleke - *Nikki - om?? - ??gr - ??cm - 19 wkn *Altijd in onze gedachte!*
    27 dec ‘09
    Moon85 - Wessel - om ?? - 2628gr - 44cm - 31+6 weken
    10 jan ‘10
    Babylove1 - Naam? - om 21:12 - 2360gr - 36 weken
    20 jan ‘10
    Sonja - Robin - om 14:30 - 3515gr - 37 weken
    24 jan ‘10
    Ladytijger - Bram - om 14:50 - 3330gr - 38+3 weken
    27 jan ‘10
    Mammamia - Etienne - om 13:24 - 3800gr - 53cm - 39 weken
    Angelsfire - Tygo - om 19:09 - 3330gr - 38+5 weken

Gaan nog Bevallen:

02 feb ‘10
    Guppekop - 1e kindje - ZB - BV

05 febr ‘10
    Troeltje - 3e kindje - GK - BV

07 febr ‘10
    1dondersteen - 1e kindje - ZB - FB
    Boni001 - 2e kindje - ZB - BV

09 febr ‘10
    Mamastarlight - 1e kindje - ZB - BV

10 febr ‘10
    Tonka - 1e kindje - KH - BV
    Klusser1980 - 1e kindje - ZB - BV

11 febr ‘10
    ViciousM - 1e kindje - ZB - BV
    Evenstar - 1e kindje -ZB - BV
    Liedel 1- 2e kindje - ZB - BV

12 febr ’10
    Minimouse - 1e kindje - TB - BV
    Gemma Benjak - 3e kindje - TB - BV
    BWtje - 3e kindje - TB - BV

14 febr ‘10
    Bhappy - 1e kindje - TB - BV

15 febr ‘10
    Pnirmal - 2e kindje - ZB - FV

16 febr ‘10
    Futuremama81 - 1e kindje - ZB - BV

18 febr ‘10
    Bloempje83 - 1e kindje - ZB - BV
    Jo7 - 3e kindje - ZB - BV

19 febr ‘10
    Melek42 - 1e kindje - ZB - BV
    Dennismartine - 2e kindje - ZB - BV

20 febr ‘10
    Ninja2 - 1e kindje - ZB - BV
    Mama25 - 2e kindje - TB - BV
    Naatje070 - 2e kindje - TB - BV

22 febr ‘10
    Knorretje84 - 1e kindje - TB/ZB - BV

23 febr ‘10
    Mir5555 - 2e kindje - ZB - BV

24 febr ‘10
    Belliebel - 1e kindje - TB -BV

26 febr ‘10
    Jodelahiti - 3e kindje - ZB - BV

Aantal baby's: 33

Geslacht:
    Blauw: Jongen (15)
    Roze: Meisje (10)
    Oranje: Onbekend / Verrassing (8.)

Bevallen van:
    Meisjes (2)
    Jongens (5)

TB = thuis bevalling, ZB = ziekenhuis bevalling, KH = KraamzorgHotel GK= Geplande Keizersnede
    BV = borstvoeding, FV = Flesvoeding

1e kindje, 2e kindje, 3e kindje, 4e kindje, 5e kindje.

Wil je ook op de bevallingslijst van het forum?
    Stuur mij dan een PB’tje, ik zal de lijst hier bijhouden.
    (Op de site is dus een andere lijst en houden meerdere dit bij!)
    Graag ook even PB’en als er iets aangepast moet worden, en waar ?? staan!
    Bedankt!
    BWtje

Voor de dames die de lijst weer even wilde zien ;)

8. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja ik heb van hem van borst tot boterham en idd ook goed gebruik van gemaakt..
    en zal er straks ook weer in spieken hihi :D

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven

Goed idee hoor hoef je niet zo veel te doen alles lekker op tafel en mensen kunnen zelf kiezen wat ze erop willen ideaal en altijd lekker :D
    vind het idd niet netjes van dr..en ze kan ook tegen haar bezoek zeggen dat ze wat eerder weg moet he?
    deze afspraak stond nu eenmaal en JIJ bent hoogzwanger he en dan nog slecht weer kom op!

Gelukkig gaat je ma mee maar vind het niet netjes hoor!

Toch een fijne avond nog!!

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven

hmmmm toch beetje balen dan nou hopelijk zet het toch snel door meid!

11. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Vicious... jee! Ik hoop dat ze je gauw bellen na het overleg. Zit je niet zo in onzekerheid.

BWtje lijkt het nou zo dat je het altijd zo druk hebt?? Vandaag vanalles en morgen weer druk druk!!
    Heb jij wel tijd om tussendoor te bevallen?? :D
    Ik herken het wel hoor, als je al een druk gezin hebt kom je niet vaak toe aan relaxed tijdschriften lezen en bankhangen. Ben je dan ook niet gewend natuuurlijk.

Over een paar weken, als de kleine er is, ga ik een weekendje weg boeken met man. Heerlijk! Geen kinderen, veel wijn, veel kletsen met elkaar!
    Lekker skaten in Parijs met z'n tweeën, fles wijn in de rugzak en de hele dag kletsen en rondhangen, hotelletje.... Zie foto... dat was net vóórdat ik zwanger was!!

Bekijk bijlage 47632

12. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    ik kom ook effe melden, hier gaat alles goed, soms rommelt het wel goed maar gaat weer over..

ik ga effe schoonmaken...

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    *meldplicht*

Ik heb verder niet bijgelezen want ik heb echt maar 2 uur geslapen vanacht en ben zo moe en misselijk nu.

Ik ging gisteren in bad en kreeg ineens zoveel last van me rug en bovenbuik. Eerst dacht ik misschien iets verkeerds gegeten te hebben dus heb me vinger in me keel gestoken om alles er uit te gooien(soms zit er iets dwars zeg maar en dan lucht overgeven wel op) maar de pijnen werden steeds erger. Na een uur heb ik de HA post gebeld want ik zit nu een beetje tussen schip en wal omdat ik net pas ben overgedragen aan de gyn wist ik niet wie ik moest bellen. gelukkig mocht ik gelijk langs komen op de verloskamers in het ziekenhuis. Vriendje wakker gemaakt die was helemaal bedust en zo naar het ziekenhuis gereden(vluchtkoffer en al natuurlijk vergeten haha) maar ik moet 30 min rijden wat een hel was dat zeg vreselijk. Daar gekomen wist ik niet hoe ik moest gaan staan en liggen. Dus effe 30 min aan de ctg beebje zijn hartslag ging van 120 tot 170 slagen en mijn bloeddruk gaf ook vaak een alarm af. Toen kwam de VK erbij en die voelde inwendig al wat ontsluiting. Ze gaf me de keuze om naar huis te gaan en daar af te wachten maar omdat ik een eindje moet rijden leek me dat niet zo fijn dus ben ik 2 uur daar geweest en hielden de weeen echt aan z,n pijn in me rug en buik vreselijk. vriendje was toch maar de vluchtkoffer gaan halen en toen ie terug was had ik nog steeds weeen en ineens waren ze over. Weer 30 min aan de ctg beebje was duidelijk rustiger en de harde buiken ook. De vk kwam weer effe voelen maar er was niet meer ontsluiting dus mocht ik naar huis toe.
    Ze zei het kan nu doorzetten of je kunt er nog weken mee lopen. Maar sins vanmorgen verlies ik ook veel dik draadig slijm die roze is en me buik voelt helemaal weeig aan en blijf ontzettend misselijk.
    Dus het is nu afwachten of het door gaat zetten. Ben nu wel echt bang om weg te gaan want heb echt het gevoel dat de beeb zich snel gaat melden. Krijg ook echt weer z,n drang dat ik nu alles af moet hebben. Bed verschonen was wegwerken wc,s doen enz.

Hier verder nog geen nieuws???

minimouse en laura28 bedankt dat jullie het hier geplaast hebben denk stuur jullie bijde maar een smsje haha

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    aahhh leuke foto zeg en wat leuk in Parijs!!

Hier kan vriendje echt niet skaten of schaatsen oid haha wel jammer ikke namelijk wel! ging vroeger ook op de ramp enzo hehe
    Maar straks om weer te gaan afvallen wil ik dat wel weer gaan doen ja!

En idd het is altijd wel druk..ik heb ook vriendinnen overal zitten van groningen tot in belgie haha :D
    En niet 1 beste ofzo of vast kliekje..wel groepjes..
    En ja dan is het vaak druk met afspreken hihi, maar zo ben ik dan ook weer hoor mensen om me heen en vooral niet alleen zijn hehe terwijl ik daar ook van kan genieten ;)
    Kan zo (als ik geen kids had) mun spullen pakken en gewoon ergens naartoe gaan..

Maar ja de beeb zal uiteindelijk ook moeten komen een keertje als mama er klaar voor is hihi ;)
    En dan hebben we ff rust en komen de mensen hier heen..

Ohh ik had net nog dat programma generatie 2010 op uitzending gemist gekeken! heel apart toch 3 vd 5 ongepland! en die eerste bevalling zo herkenbaar en natuurlijk janken hier he hahaha :D

15. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Oeps Ninja, wat een onrustige nacht!
    Ik zou maar proberen de was te laten liggen en uit te rusten voor de naderende bevalling!
    Heftig hoor..... :( Hoop voor je dat het gauw doorzet en je je kindje in je armen kunt houden!
    Sterkte!

16. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

lief dat jullie aan me denken :)

het is nu gewoon afwachten hier..
    de kans dat ze in het ziekenhuis namelijk wat doen is heel klein.. dit omdat er geen medische reden is om me eerder te helpen..

dus ga het proberen uit te zingen

kusjes

17. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ooowww wat een spannende dag heb jij erop zitten en het klinkt toch wel als dat de beeb eraan zit te komen!
    mooi bij volle maan misschien wel vandaag!
    Ik hoop het voor je..en anders mocht je wel doorlopen dat het niet zo gaat blijven...nou spannend hoor!!

ennuh poets ze ;)

18. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Zo,

Weer lekker schoon, was staat aan....
    Net beker warme choco gemaakt, rittersport ligt erbij (aanbieding KRUIDVAT...heb puur met nootjes)....en zo ff lekker boek lezen......

@ Skaten:
    Heerlijk.......Heb het echt veel gedaan, dadelijk weer lekker met het betere weer....heb er zin in!

@ Ninja:
    Hopelijk zet het door meid....Doe wel een beetje rustig aan, zeker na zo'n korte nacht!

@ Schatje:
    Lastige situatie hoor.....Vervelend....Idd, nu maar afwachten...Maar leuk is anders!

@ Vicious:
    Fijn dat eindelijk de uitslagen binnen waren, je hebt er ff op moeten wachten. Ook fijn dat er nu een soort van actie wordt genomen.....Nog even geduld dus, en misschien volgende week inleiden....spannend....

@ Generatie 2010:
    Mmmm, misschien ook maar ff kijken op uitzending gemist.....

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    thanks meiden... Jullie zijn zo lief.
    Schatje ik hoop dat het voor jouw ook snel doorzet want zo is het ook niet prettig lijkt me.

Als de beebs nu geboren word moet het nog wel effe in het ziekenhuis blijven zeiden ze(ben net geen 37 weken haha) maar hij mag nu wel komen we waren er gisteren helemaal klaar voor ik had ook echt zoiets van het is goed zo beebje je bent zo welkom.

20. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja die ene dag....goed is goed lijkt mij...dan moet je maar vannacht bevallen hehe dan kan het thuis blijven :p

Deel Deze Pagina