bhappy ik moet om 11.30 in het ziekenhuis zijn. teminste als die krampen niet erger worden want dan ga ik bellen. manlief is wel aan het werk gegaan en straks komt me schoonmoeder om met me naar het ziekenhuis te gaan. maar die weet nog niet van die krampen en slijmprop af. dat word straks een leuke verrassing. ik wil niet bevallen met me schoonmoeder erbij (help). maar ik hou gewoon maar in me hoofd dat het voorweeen kunnen zijn. ook al lijken de krampen heftiger te worden. bwtje veel plezier in brugge.
Dit klinkt wel of je begonnen bent hoor... misschien kun je je schoonmoeder beter afbellen. Dan voel je je rustiger. Zit er regelmaat in de krampen?
Hahaha, gaat ze die regel copy/pasten...haha! "kijk! Dit is het bewijs!" Ik heb dit scherm ook vaak als tabblad ergens staan als ik bijv. mijn mail nog check ofzo. En dan sluit ik 'm daarna af maar dan sta ik dus nog wel als online!
Ladytijger, wat spannend. Dat zal idd de slijmprop zijn. Voor zover ik heb gelezen zegt het verlies daarvan niet zo enorm veel over wanneer het begint, maar met die krampen? Bhappy, ik ken dat wel. Ik zag erg uit naar het uitrusten enzo, maar na een dag kwamen de muren al op me af. Nu vind ik het wel weer fijn, het went haha. Maar tis geen vakantie, wel ruimte om je mentaal en fysiek een beetje voor te bereiden op wat gaat komen. Verder zorg ik gewoon wel dat ik dingen om handen heb- alle papieren eens uitzoeken, lijsten geboortekaartje maken, er is genoeg te doen (oeps, voor sommige dingen).
Ja, lekker dubbel is dat verlof he? Aan de ene kant heb je de rust echt nodig en aan de andere kant mis ik ook wel het werken, dingen doen en het 'gewone' leven zeg maar hahaha Mooie buik stond er weer op je hyves!
Huuh! Dat is vaag! Ik ben wel heel erg benieuwd nu wanneer die van jou zich meldt! We tellen af naar de 37 weken als je die al haalt...!
Ladytiger... het klinkt wel heel erg als het begin van een bevalling hoor! Ik zou maar eens lekker warm gaan douchen en jezelf ontspannen. En mssn de tijd tussen de krampen even in de gaten houden! Succes!!!!
douchen heb ik al geprobeerd heeft niet geholpen de krampen het te laten afzakken. betreft regelmaat, ik heb het nog niet echt bijgehouden. zal het proberen te gaan bijhouden. maar voelen weeen dan echt als heftige menstruatie krampen.???
BUDDD spannend. Klinkt inderdaad als slijmprop. Ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeggen. Oh wat komt het dichtbij nu, Wordt er kriebelig van.
goeiemorgen allemaal, hier is het vannacht rustig gebleven maar denk dat het niet zo lang meer gaat duren.. blijf op 4 cm steken.. mocht wel naar huis dus het is afwachten kusjes
maar mocht het wel zo zijn dat de bevalling echt gaat doorzetten dan laat ik dat via belliebel weten hoor.
Spannend hoor. Succes in het ziekenhuis!!! Hier ook mbt het verlof. Ik herken het. Je hebt nu vrij maar kan weinig. Ben idd ook klusjes aan het doen als foto's inplakken, geboortekaartjes schrijven enzo..Voor mij begint het wel steeds meer te wennen.
Er staan nogal wat spannende dingen te gebeuren lees ik. Ben benieuwd wanneer er weer een kleintje geboren wordt. Sterkte en succes meiden!! Hier echt beroerd geslapen dus ik ga nog even liggen. M'n geliefde heeft werkelijk de hele nacht lopen snurken.. damn, heb echt amper geslapen dus Gelukkig bijna weekend. Het verlof begint me wat te vervelen...
zo te lezen begint het een beetje te rommelen bij de feb mama's en komen de volgende baby's nu snel aan. Ben erg benieuwd naar de verhalen. hier is het nog rustig. Vannacht alleen last van steken en zeer pijnlijke heupen met liggen. Hoop dat ik daar snel vanaf ben. Ga nu maar weer eens wat opruimen en ik kan de gordijnen van de babykamer ophalen (eindelijk)
Hier weer een rotnacht gehad. Word om het minste en geringste wakker. Dacht ik vanmorgen lekker te kunnen blijven liggen, hoor ik door de muren heen de buurtjes keihard "Lang zal ze leven, zij leve hoog, hieperdepiep HOERAAAAA" zingen. HEt kind helemaal door het dolle heen natuurlijk. Ach toen dacht ik bij mezelf, ik ga er maar uit ook. Als ik erg moe ben ga ik vanmiddag wel ffies liggen. Straks bij me ouders lekker visje eten. Ik heb het idee dat mijn ouders eindelijk inzien wat ze elke keer fout hebben gedaan. Heb een tijd lang echt enorme fustraties gehad tegenover mijn ouders, over hoe hun met geld omgaan en hoe hun mijn zusjes opvoeden. Nou heb ik me daar gelukkig over heen weten te zetten. Ook wilde ze dat ik elke dag maar langs bleef komen. Vooral toen ik nog werkte, maar ik was kapot na een werkdag van 8/8,5 uur. Ben er dus ook mee gestopt. Nu dachten ze 2 weken geleden toen mijn verlof inging dat ik ook dagelijks op de stoep zou staan, jaaaaa niet dus. Heb genoeg andere dingen te doen. Mijn ouders zouden ook niet zomaar even gezellig een bakkie komen doen bij mij. Dat vind ik erg jammer. Ja tot afgelope woensdag, toen belde me moeder spontaan op om te vragen of ze ff bakkie mocht komen doen. HEHE eindelijk is een keer spontaan dat ze langskomt. Gistermiddag, leuke middag gehad met me zusje. Belt me moeder op om te vragen of ik vanmiddag bij hun een lekker visje kom eten. Nu ben ik al ruim 1,5 week niet bij mijn ouders geweest, dus het mag wel weer een keertje. Maar het lijkt wel alsof ze eindelijk de boodschap begrepen hebben. Voel me hier dus erg goed over. En nu vanaf vannacht alweer een pijnlijke zere en harde buik. En dan ook nog eens een actief ventje in de buik. Gaat een lekker dagje worden.
Ladytijger, spannend! Kan hier wel wennen aan het verlof! Maar heb nu ook nog dagen waarop ik toch nog wel wat doe. Deze week bijvoorbeeld maandag gyn, dinsdag mondhygiëniste, woensdag kapper, donderdag tandarts en vandaag op zkh bezoek bij schoonmoeder. En als ik niets heb probeer ik er toch even op uit te gaan, al is het maar even naar de supermarkt. Kan me van vorige keer herinneren dat ik me vooral ná de uitgerekende datum begon te vervelen
Belliebel, fijn dat het kwartje blijkbaar is gevallen. En elke dag langskomen, daar kom je straks al helemaal niet meer aan toe met een kleintje in huis..