pagina 257! Kom even melden en goeiemorgen zeggen Gister een leuke middag en avond gehad, lekker gegeten Alleen de stoeltjes waren allemaal hard plastic dus niet echt hoogzwanger proof :S dus mijn ruggetje heeft wel even moeten afzien.. zometeen douchen en saampjes ontbijten en ons lijstje verder doorstrepen Ik had gister ook maar tietpads gehaald, had ik ook nog niet gedaan hihi Nou ga ff lezen en dan eruit! fijne dag dames
FELI MET MELLE!! Ben erg benieuwd naar je verhaal en foto's natuurlijk!!! sterk goed aan samen en hopelijk snel saampjes naar huis
hee geen dank ik doe vrijwel alle kaartjes bij hun idd goed tevreden ze helpen je ook echt ennuh in de blije doos van prenatal zit een kortingscode en krijg je een proefdruk voor de helft! ik heb nu 2 x voor de helft een gehad en nu mocht ik zelfs gratis hihi succes met je kaartje maken, altijd leuk ! ook leuk voor inspiratie kijken bij de kaartjes die andere al gemaakt hebben
Ok dames ik heb alles gelezen, ik lees hormoonsters en vooral eten haha En MSL knuf meid, ik hoop dat je het straks allemaal duidelijk krijgt en vooral kan genieten ...of dit nu met twee of drietjes zal zijn!! Verder hou ik het hier ff bij ik post de lijst nog ff aangezien er weer een beeb bij is !! En ga douchen en ontbijten ! tot morgen dames
Bekijk bijlage 47930 Bevallingslijst: Bevallen: 01 okt 09 Prulleke - *Nikki - om?? - ??gr - ??cm - 19 wkn *Altijd in onze gedachte!* 27 dec 09 Moon85 - Wessel - om ?? - 2628gr - 44cm - 31+6 weken 10 jan 10 Babylove1 - Naam? - om 21:12 - 2360gr - 36 weken 20 jan 10 Sonja - Robin - om 14:30 - 3515gr - 37 weken 24 jan 10 Ladytijger - Bram - om 14:50 - 3330gr - 38+3 weken 27 jan 10 Mammamia - Etienne - om 13:24 - 3800gr - 53cm - 39 weken Angelsfire - Tygo - om 19:09 - 3330gr - 38+5 weken 29 jan 10 Liedel1 - Melle - om 23:59 - 3280gr - 50cm - 38+1 weken Gaan nog Bevallen: 02 feb 10 Guppekop -1e kindje - ZB - BV 05 febr 10 Troeltje - 3e kindje - GK - BV 07 febr 10 1dondersteen - 1e kindje - ZB - FB Boni001 -2e kindje - ZB - BV 09 febr 10 Mamastarlight - 1e kindje - ZB - BV 10 febr 10 Tonka - 1e kindje - KH - BV Klusser1980 -1e kindje - ZB - BV 11 febr 10 ViciousM - 1e kindje - ZB - BV Evenstar - 1e kindje -ZB - BV 12 febr 10 Minimouse -1e kindje - TB - BV Gemma Benjak - 3e kindje - TB - BV BWtje - 3e kindje - TB - BV 14 febr 10 Bhappy -1e kindje - TB - BV 15 febr 10 Pnirmal - 2e kindje - ZB - FV 16 febr 10 Futuremama81 - 1e kindje - ZB - BV 18 febr 10 Bloempje83 - 1e kindje - ZB - BV Jo7 -3e kindje - ZB - BV 19 febr 10 Melek42 - 1e kindje - ZB - BV Dennismartine - 2e kindje - ZB - BV 20 febr 10 Ninja2 - 1e kindje - ZB - BV Mama25 - 2e kindje - TB - BV Naatje070 -2e kindje - TB - BV 22 febr 10 Knorretje84 - 1e kindje - TB/ZB - BV 23 febr 10 Mir5555 -2e kindje - ZB - BV 24 febr 10 Belliebel - 1e kindje - TB -BV 26 febr 10 Jodelahiti - 3e kindje - ZB - BV Aantal baby's: 33 Geslacht: Blauw: Jongen (15) Roze: Meisje (10) Oranje: Onbekend / Verrassing (8.) Bevallen van: Meisjes (2) Jongens (6) TB = thuis bevalling, ZB = ziekenhuis bevalling, KH = KraamzorgHotel GK= Geplande Keizersnede BV = borstvoeding, FV = Flesvoeding 1e kindje, 2e kindje, 3e kindje, 4e kindje, 5e kindje. Wil je ook op de bevallingslijst van het forum? Stuur mij dan een PBtje, ik zal de lijst hier bijhouden. (Op de site is dus een andere lijst en houden meerdere dit bij!) Graag ook even PBen als er iets aangepast moet worden, en waar ?? staan! Bedankt! BWtje
Waaaah wat een leuke foto's Angelsfire!!!!! Op de weblog staan echt leuke foto's. Ik heb er helemaal zin in als ik dat zo zie!! Hier lekker geslapen tussen mijn 2 kids in Dat vinden zij echt feest, ik slaap wat minder zo maar het is wel gezellig. Nu zijn ze naar het zwembad, ik ga ook zo. Lekker even gewichtsloos zijn! @mama25, jij bent al weken aan het rommelen hé? Was dat bij Jaylinn ook zo? Zo te horen kan dit dus ook nog weken aanhouden...... sterkte!! @MSL, ik begrijp het best. Soms typ je vanalles in je emoties omdat je het dan echt effe kwijt moet. Ik typte gisteren ook een heel verhaal over mijn man toen ik zo boos was. Hij is 2 weken van huis maar wel omdat hij een eigen bedrijf heeft en met die verbouwing weer voor 1,5 mnd. salaris meebrengt. Dat zeg ik er dan voor het gemak even niet bij. Maar ja! Soms ben je kwaad of voel je je verdrietig/ alleen en dan moet je het even van je af schrijven! Hoe het verder allemaal zal verlopen.... tja wie weet blijkt het allemaal zo goed te gaan dat jullie iig als ouders op een goede manier kunnen samenwerken straks. Verder wens ik iedereen een fijne dag en tot later!! Tot later weer!
nou het is tijd dat er meiden bij komen Liedel van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Melle!! Angel, wooowwww leuke babyspam!! Mannen, iedereen verteld hier wel eens iets over hun man wat minder aardig is. Maar dat is dan gebaseerd op gevoelens idd. Dat zegt niets over hun relatie. Dus je hoeft je niet te verantwoorden tegenover ons. Ik hoop dat je met je ex straks in goed overleg jullie kleintje op kan voeden en op deze manier nog goed met elkaar om kan gaan. Dikke knuf hiervoor. Ego, sinds gisteren wat gerommmel in mijn buik. Door de spanning slecht geslapen. Vanmorgen wat rozig slijm verloren en nu nog ongi klachten. Maar niet iets wat opweeen ofzo lijkt. Spannend, we wachten af.
Bhappy dat klinkt toch wel als DE slijmprop! Spannend joh, succes! Wie weet gaat het zo langzaamaan beginnen............. Wiiiiihooeeewwwww!!!!!! *Doei! Ik ga zwemmen* (Nu echt)
Bij Jaylinn geen last gehad van voorweeen hoor. Hopelijk doet me lichaam er wat mee, scheeld straks weer Hier ook ongi krampjes...
Liedel: Gefeliciteerd met Melle!!!! Hier is alles nog rustig. Mn jongste heeft last van de amandelen, ik was er elke 20 min uit...vanaf 1 uur tot zes, ben echt geradbraakt...
Goedemorgen, hier niet echt goed geslapen vannacht, beeb hield me wakker in de buik haha. Maar na een lekkere douche, samen met Jasmijn ben ik weer aardig opgeknapt. Straks nog maar even plat als zij ook slaapt. Iedereen fijne zondag!
goedemorgen dames, Hier gaat alles goed vandaag voor het eerst heerlijk geslapen... Morgen is het Februari ooowww jeeee ben benieuwd wie nu de volgende is??
Goedemiddag allemaal. Hier gaat het goed alleen ook een kind dat verkouden is en wat koortsig, En dank dat die mama gaat aansteken zo voelt het altans dus hoop dat het eerlijk gezegt niet gebeurt, Geen zin om snotverkouden de bevalling in te gaan maar ja je doet er niks aan... Heb wel alles gelezen maar er is niet zo veel gebeurt dat ik. O ja voor mij ook de 38 weken wave over 12 uur Groetjes Patricia nog 15 dagen te gaan ???
Heh, lekker gezwommen met de kinderen. Nu gaan ze zelf frikandelbroodjes maken mjam! @Mir, wat balen zeg dat je zo'n pijn had vannacht! Kun je vandaag een beetje uitrusten? @Pnirmal, misschien kun je occilococcinum (ofzoiets) nemen? Mijn moeder en zus zijn daar helemaal fan van. Als je verkouden wordt (dat voel je inderdaad aankomen) dan moet je die korreltjes innemen. Beterschap voor jullie allebei!
hey lieverds, Allemaal een dikke knuffel! rotnacht gehad, kon niet te slapen, veel te kort en toen buikpijn. maar goed we blijven lachen. Laten we zeggen dat ik het even moest zeggen goed. meer wil ik er niet over kwijt