DAMES! IK BEN OP!! hahaha gelukkig mag ik zometeen 2h min. ff in de auto zitten boekje erbij Sinds vanochtend alleen maar aan het inpakken geweest wassen strijken etc...PFFFFF Nu ben ik er klaar voor alles zit in de auto Nu nog wachten op Bart en dan Sem halen, kids droppen bij oma en opa en naar Brugge!!! Tot na het weekend en niet allemaal tegelijk bevallen nu he Ik ga maar weer douchen want ik stink hehe En omkleden! DOEEEGGGG DAMES DIKKE KNUFFEL!!
Bekijk bijlage 45363 Bevallingslijst: Bevallen: 01 okt 09 Prulleke - *Nikki - om?? - ??gr - ??cm - 19 wkn *Altijd in onze gedachte!* 27 dec 09 Moon85 - Wessel - om ?? - 2628gr - 44cm - 31+6 weken 10 jan 10 Babylove1 - Naam? - om 21:12 - 2360gr - 36 weken Gaan nog Bevallen: 02 feb 10 Guppekop - 1e kindje - ZB - BV 03 feb 10 Mammamia - 1e kindje - TB - BV 04 feb 10 Ladytijger - 1e kindje - ZB - BV 05 febr 10 Angelsfire - 3e kindje - ZB - BV Troeltje - 3e kindje - GK - BV 07 febr 10 1dondersteen - 1e kindje - ZB - FB Boni001 - 2e kindje - ZB - BV 09 febr 10 Mamastarlight - 1e kindje - ZB - BV 10 febr 10 Tonka - 1e kindje - KH - BV Klusser1980 - 1e kindje - ZB - BV 11 febr 10 ViciousM - 1e kindje - ZB - BV Evenstar - 1e kindje -ZB - BV Liedel 1- 2e kindje - ZB - BV 12 febr 10 Minimouse - 1e kindje - TB - BV Gemma Benjak - 3e kindje - TB - BV BWtje - 3e kindje - TB - BV 14 febr 10 Bhappy - 1e kindje - TB - BV 15 febr 10 Pnirmal - 2e kindje - ZB - FV 16 febr 10 Futuremama81 - 1e kindje - ZB - BV 18 febr 10 Bloempje83 - 1e kindje - ZB - BV Jo7 - 3e kindje - ZB - BV 19 febr 10 Melek42 - 1e kindje - ZB - BV 20 febr 10 Ninja2 - 1e kindje - ZB - BV Mama25 - 2e kindje - TB - BV Naatje070 - 2e kindje - TB - BV 22 febr 10 Knorretje84 - 1e kindje - TB/ZB - BV 23 febr 10 Mir5555 - 2e kindje - ZB - BV 24 febr 10 Belliebel - 1e kindje - TB -BV 26 febr 10 Jodelahiti - 3e kindje - ZB - BV Aantal baby's: 31 Geslacht: Blauw: Jongen (14) Roze: Meisje (9) Oranje: Onbekend / Verrassing (8.) Bevallen van: Meisjes (1) Jongens (2) TB = thuis bevalling, ZB = ziekenhuis bevalling, KH = KraamzorgHotel GK= Geplande Keizersnede BV = borstvoeding, FV = Flesvoeding 1e kindje, 2e kindje, 3e kindje, 4e kindje, 5e kindje. Wil je ook op de bevallingslijst van het forum? Stuur mij dan een PBtje, ik zal de lijst hier bijhouden. (Op de site is dus een andere lijst en houden meerdere dit bij!) Graag ook even PBen als er iets aangepast moet worden, en waar ?? staan! Bedankt! BWtje
Bedankt voor de felicitaties nog en voor het welkom! Ik heb hier weleens eerder willen reageren, hoor. Maar is zo moeilijk om bij te houden! Maar om jullie verhalen en ervaringen te lezen.. Erg leuk! Veel dingen ook erg herkenbaar uiteraard. Vind het nu allemaal wel spannend worden, dus misschien ga ik hier nu wel vaker reageren! Hahaha! Allemaal op het wachtbankje hier.... En bij de eersten gebeurt er ook al wat!!
@ Ladytijger! Spannend.. oh, ben zo benieuwd! @ Mama, fijn dat je bloeddruk goed is!! joehoe! @ Knor, ik voel haar ook meer bewegen dan ooit. Misschien is dat omdat de kleine van ons nu bijna geen ruimte meer heeft en dat we ze daarom beter voelen? Ik weet t ook niet. hihi @ Vanmorgen dus bij de fisio geweest. Was leuk en gezellig. Mijn vriendin bleek de afspraak voor mij te hebben staan. We hebben gezamenlijk ontspanningsoefeningen gedaan en ik ben nog 1 kwartier gemasseerd. HEEERLIJK! Daarna met vriendin naar een feestartikelen-winkel geweest... heb met suf gekocht aan slingers ed... hihi. Leuk leuk leuk... @ Knor en Bhappy...Oh ja, veel willen en niets kunnen... ken ik. Wel nesteldrang hebben maar er niet aan toe kunnen geven. BAAL! @ Angelfire, blij dat je door je baal dag heen bent! Knuffel!
Oh ja!!! foto's!! Komt er aan! Kijk... (De reactie van mijn vriendin was geweldig! Ze stond bijna te huilen zo gaaf dat ze ze vindt.) Ze komen onder elkaar te hangen wel te verstaan...
en dit is de onderste maar die laat ik voor nu even. Aangezien al snel zal bevallen en ik even wat rust wil. Wil ik er voor zorgen dat a.s. zondag de bovenste 2 af zijn. Dan kan ze in ieder geval iets ophangen...
@ Mama, helaas kan ik niet zonder mijn handen. Ik zou wel niets willen doen. Maar dat kan ik echt niet...
Krijg net berichtje van mijn buddy vic: Vannacht heeft ze een slechte nacht gehad, de baby ligt op een pees of zenuw. Vanochtend in het zkh bleek bloeddruk te hoog en zitten eiwitten in urine. Ze moet vanmiddag terug bellen voor de precieze waardes. Ze ging nu even liggen in de hoop dat ze wat kan slapen. Jeetje buddy wat een tegenslag weer... Heel veel sterkte iig en hoop echt dat je snel gaat bevallen of geholpen word want dit is niet niks... Dikke knuffff
Zo vond ik het de eerste zwangerschap wel voelen. Tijdens douchen wordt het niet minder??? Lijkt me het begin van een bevalling. Succes
@mama25; Wat vervelend maar wel fijn dat je nu gewoon naar de gyn moet en niet meer naar de vk. Geeft iets meer rust, doe maar rustig aan. Houdt je nu ook meer vocht vast?? Begin namelijk zelf meer vocht vast te houden en mijn bloeddruk was gister 120/85 Dat vond ik al hoog, wordt er ook wat onrustig door. Voel de kleine wel goed.
ben weer thuis meiden, krampen houden nog steeds aan maar op de ctg sloegen die niet erg hoog uit. wel had ik nu eens een hoge bloeddruk van 140/ 90 terwijl dat normaal 120/70 is. ook de kleine was heel erg aan het bewegen. voordat ik naar huis moest hebben ze mijn bloeddruk nog maals gemeten was toen 125/85. dat was volgens hun acceptabel. heb nu steeds harde buiken en verder moet ik afwachten. en het voelt al niet zo fijn.
Gister was mijn bloeddruk 130 / 85. Vond ik ook al hoog. Maar acceptabel zei de vk... Ik heb begrepen dat als de onderdruk boven de 90 uitkomt dat dan stappen ondernomen worden.