Februari 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bwtje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip

nou, babygup blijft nog zitten vandaag denk. komt mij niet echt uit:p opa is al jarig vandaag dus moet babygup maar wachten met eruit komen tot na middernacht:p

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ja hier ook! en dan trappen we nog een x in de buurt van de navel waar de huid toch al superstrak staat...

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo weer bijgelezen.
    controle was goed vanochtend, alles zag er prima uit maar moet wel gelijk bellen als mn vliezen breken. mar word waarschijnlijk wel flinke baby;)
    ijzer en suiker zag er ok goed uit gelukkig mar ga eten nu

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    @ guppekop Hahaha nou mini-me blijft ook nog wel even zitten... maar jij bent morgen al uitgerekend, spannend hoor!!!

@ Vicious, dat klinkt spannend, ben heel benieuwd. Gezien alle perikelen die je fysiek hebt, hoop ik dat je echt snel kan bevallen!

@ hier... even iets van me afschrijven. Heb iets doms gedaan. :( Voor mijn werk is het normaal om artikelen met je onderzoeksbevindingen te publiceren in vakbladen ('journals'). Nu zijn de eisen daar heel hoog voor en is het in ons veld vrij zeldzaam als het je lukt om als promovendus in een journal te publiceren. Je stuurt dan een manuscript in naar het blad, en dat wordt door 2 of 3 mensen beoordeeld. Dan krijg je te horen of je op basis van die beoordelingen ('reviews') gepubliceerd wordt en wat je moet aanpassen. Ik kreeg eergisteren een oud paper van mij terug, met een 'nee, maar stuur wel een nieuwe versie in graag'. Dat is normaal, maar vandaag kreeg ik de reviews en die waren ECHT niet mals. En ik ben natuurlijk niet met werk bezig nu, maar opeens denk ik dan oooh, ik bak hier niks van, ze hebben gelijk, ik kan het niet, etc. Het is normaal dat reviews verschrikkelijk zijn, want je leert daar ook veel van - deel van mijn vak is met zeer pittige kritiek omgaan. Maar ja ik en mijn hormonen kunnen daar nu niet tegen, bovendien kan ik NIKS doen nu, en moet ik dit echt maanden laten liggen.

Ik schrijf het dus maar even van me af, ik hoop dat ik vandaag nog een beetje bijtrek qua stemming, ben echt even helemaal in de min :( Dus zit ik maar te staren naar onze 3D echo en een beetje met babykleertjes te rommelen om mijn hoofd weer terug bij ons kindje te krijgen.

Zucht.

Dank voor het luisteren...

5. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

meldplicht!

Bwtje: heel herkenbaar wat je omschrijft, hier ook geen vruchtwater maar toch.

Joepie: februari!

Guppekop: wordt spannend!

race tussen bwtje en troeltje hahaha

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Evenstar, je hebt een pb..

7. mamastarlight

o schatje doet natuurlijk ook mee in de race :D grappig dit hahaha

Buddy dustwer: hoe is het met je rug?

Bhappy: beterschap!

Melek: kan komen door het draaien van de baarmoeder. ik heb dat ook liggen en staan is echt een verschil. knuf!

Futuremama: knuf voor de uwv! kunnen we niet allemaale en kalcht indienen...;)

vici: veel plezier!

alle VK klanten: hoop dat het goed ging! ik moet vanavond

Alle zieken: knuf

alle waves: ik wave mee

zo ben der weer :D

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

He rot meis maar idd even van je afzetten je krijgt nu iets veel leukers te doen ;)

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Evenstar, rot, vooral omdat je er nu niets mee kunt. Hoop dat je het toch een beetje van je af kunt zetten.. dikke knuf!

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Wie is er voor een uitje met de baby's erbij?
    Zag dat ze dat gaan doen bij de Januari mama's. Lijkt mij wel heel leuk...
    April of zo? Of mei?
    Iemand voorstel?

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik ben weer plat liggen. Harde buiken...
    Tot later!

12. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Hallo!

@ Evenstar, wat rottig, je kunt er momenteel niet veel mee natuurlijk. En even mededelen dat je met verlof bent is ook zoiets... Ik zou de opties even overdenken. Kun je er nu iets mee? Nee? Dan moet dat nu echt je hoofd uit, en over 10 weken er weer in ;)
    En die harde kritiek, zie dat als een leerschool en geen persoonlijke aanval! Kritiek houdt scherp, en dat is met alle wetenschappelijke ondervindingen. Zonder dat forum waaraan je je artikel blootlegt kan de wetenschap niet.

maar ja, even terug komend op de hormonen, die hebben daar schijt aan :D

Ik hoop dat je het van je af kunt zetten!!!!!

13. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Ik ben daar wel voor hoor, maar ik ben erg slecht in het organiseren en plannen van zulke dingen.
    Maar ik ben graag van de partij als het voor mij logistiek te doen is!!:D

14. mamastarlight

ik liep ook al met dat idee maar wilde nog niets voorstellen om alle bevallingen af te wachten. ik ben voor in elk geval!

15. mamastarlight

evenstar: knuf! je kan er nu toch niets aan doen dus probeer er niet over in te zitten.

zo ik ben eten, rusten, dan kotm mijn oma, eten en dan vk dus als ik jullie niet meer spreek tot mrogen!

mocht er iets zijn dan buddy ik ;)

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @evenstar: rot zeg! hoop dat je snel je aandacht weer bij je kleintje hebt

@babyuitje: kleine kans dat ik er bij kan zijn door ons varend bestaan

@ harde buiken/voorweeën? waarom:( vind het niet grappig meer!

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

We zullen wel zien maar lijkt me wel grappig hihi. Als het zo ver is denk ik dat ik ook van de partij ben,:D

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi jaaa deze is echt supergrappig:D. Het vrolijkt je echt wel even op hihihi:p

19. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Meeting: ik kijk even of het voor mij te doen is, ligt eraan waar we dat plannen..

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Een buikdrager van babybjörn.

Deze[​IMG]

erg mooi ding als ik het zelf zeg:p.

Deel Deze Pagina