Februari mama uitje in April 2010 Zaterdag 24 april te Utrecht? Gaan mee: 1. Mama 25 2. Dondersteen 3. Ninja 2 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. Zet je eigen naam erbij als je mee gaat.
het is wel ondervoorbehoud he want je weet natuurlijk niet hoe het gaat lopen met die kleine he haha ik heb er wel zin in!!!
@ Ninja, Volgens mij is het bij iedereen nog onder voorbehoud. Logisch... Maar zo kan je wel alvast een datum in je agenda vastprikken... toch?
@ Ladytijger, het komt wel goed met de bv! Bram reageert toch goed? En het is moeilijk om het goed te doen. Dus gewoon hulp vragen. En je zeker niet onzeker laten maken.
Nou, VK gebeld, ik moet met m'n blote kont op een matje gaan zitten en kijken hoeveel eruit komt. Als ze geen klein plasje heeft kan ze ook niet testen. Mensen, ik ga strippen! *lol* Tot later, of morgen, of.. weet ik veel.. eerst maar eens kijken
Hoop dat de kamer waar je in je blote kont moet gaan zitten warm is... hihi. Geen lol aan als het brrrr is. Succes!
whaaa dat meen je niet hihi. Ik heb nog nooit gehoord dat iemand zo moest testen of je vruchtwater verliest.
vicious, ik hoop eigenlijk dat er een plasje gaat zijn... Want dat betekend... dat jij binnen een korte tijd MAMA! zal zijn... hihi
Uitje: op 24 april kan ik zeker niet, is de dag na de verjaardag van Jasmijn. Dus grote kans dat er dat weekend nog mensen voor haar verjaardag langskomen (ze is op vrijdag jarig maar dan moeten sommige vrienden/familie gewoon werken natuurlijk).
Februari mama uitje in April 2010 Zaterdag 24 april te Utrecht? Gaan mee: 1. Mama 25 2. Dondersteen 3. Ninja 2 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. Zet je eigen naam erbij als je mee gaat. Gaan zeker niet mee: 1. Boni001 Doe het maar even zo, dan weten jullie dat ik al heb gereageerd
Nou het voelt niet alsof het begonnen is, maar echt prettig voelt het ook niet. Mag morgen weer naar de vk toe, dan zal ik het aangeven. Hopelijk blijft het dan op zijn minst nog 2 dagen zitten, dan mag ik iid thuis bevallen.
Utrecht vind ik prima, en welke dag het wordt, tja dat maakt mij niet uit, ik zit dan nog lekker in mijn verlof.
Wat mij betreft zou het idd ook door de week mogen, valt nog in mijn verlof. En vindt het wat gezelliger voor boniman om in het weekend wel thuis te zijn.. hij werkt natuurlijk door de week dus dan kan hij ook even tijd met beeb inhalen.