Februari 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bwtje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Evenstar hahah, ik heb net de babykamer ff gecheckt, en ook de kast of ik alles wel gewassen heb hihihi!
    Hier is het wiegje ook (nog!!) leeg....

@ Hier rommelt het al de hele dag, maar ja echt regelmaat is ver te zoeken. Jaylinn is bij opa en oma dus kon ik weer ff bij tanken. Moet zeggen dat dat wel helpt... ondanks dat ik me meisje natuurlijk erg mis!! Ga haar zo weer ophalen en kan ze lekker in dr eigen bedje slapen.
    Morgen is me moeder jarig... die riep al dat ik haar geen mooier cadeau kon geven hahah. We zullen zien...

@ Ninja idd een kleintje! Mijn mannetje word geschat rond 7 pond, of iets zwaarder dan Jaylinn, ze was 3670 maar niet extreem groot... pffff gelukkig!
    Het rommelen zet idd niet door, maar volgens vk zou het weleens snel kunnen gaan als het doorzet... we wachten dus maar af!

@ Jode veel plezier!!

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi ja en anders donderdag spitskool? hihihi:p

3. bhappy

bhappy Actief lid

19 mei 2009
    286
    0
    0
    bedje..........nee nog steeds leeg.
    Koelkast...nee ook geen bloemkool ofzo
    voor de deur.............. nee ooievaar is niet geweest.......

Sex.....wat is dat :) mijn arme man moet al zolang zonder, heb er echt geen zin in.
    Misschien toch maar proberen....ze zeggen wel dat het helpt.

Slijmprop, ik heb gehoord dat het dan wel binnen nu en maximaal 2 weken komt.

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    euh... daar liggen wortels voro klaar volgens mij... weet het niet zo goed nu mn mams eten kookt;)

kga de groenteafdeling in de supermarkt wel napluizen:D en de groenteboer ook nog ff:D

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ook al aan het zoeken. bedenk net dat er ook nog wiegje aan boord staat, misschien heeft de ooievaar het daar afgeleverd, straks maar even vragen aan wim.

en sex... straks schade mar inhalen dan:D

6. bhappy

bhappy Actief lid

19 mei 2009
    286
    0
    0
    net buienradar bekeken, pffffff voorlopig nog regen

Dan maar met de hond door de regen... geen zin.

Misschien kom ik wel een ooievaar tegen :D Schuilend oner een afdakje..

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik heb vanaf het begin al het gevoel dat die kleine 11 februari komt. Nouja die kans is best wel groot. Zou wel grappig zijn als dat zou gaan gebeuren:p.

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    :D

Hier nog wel volop zin in sex hoor! Maar het heeft niks gedaan tot nu toe. En het wordt wel steeds lastiger, tis niet dat je een kleine buik hebt zo aan het eind ofzo.

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Maar dat is MIJN datum!!!! :x

:p

Op mijn hyve-poll wordt vooral op 14 februari gestemd. Leeeuk valentijn... (minder leuk, poliklinisch op een zondag...)

10. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    correctie:

ONZE datum. ;)

11. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik wil nog even inhaken op mijn bericht van vanmorgen.

Toen ik het hier geplaatst had, besefte ik me pas dat ik mezelf alweer een flinke poos veel te groot aan het houden ben, en nu ik echt aan het einde van mijn latijn ben, is het moeilijk om dat ineens aan de mensen om me heen aan te geven.

Ik heb de vroskundige gebeld, en verteld over mijn dwanggedachten, en de pijn, vermoeidheid, angsten, duizeligheid.
    Ik begon te vertellen en er kwam steeds meer, er speelt meer in mijn hoofd dan ik zelf in de gaten had.
    Ze is hier op visite geweest, en we hebben het er even fijn over kunnen hebben.

Vanmiddag heeft ze mijn gynacoloog gebeld om dit alles aan hem te vertellen, zodat hij ervan op de hoogte is wanneer we morgen op controle komen.
    Vaak als je zelf daar zit komt het er toch niet helemaal uit, en ze vond het wel heel belangrijk.

Misschien dat inleiden voor alles bij elkaar toch de beste oplossing is, maar onder voorbehoud dat mijn lichaam er klaar voor is, zodat ik niet een uitputtende 4 dagen hoef te bevallen.
    Ik denk dat de gyn morgen even zal kijken/voelen.

In ieder geval, ik ben opgelucht dat het hoge woord eruit is, en ze nu weten dat het allemaal wat heftiger is dan ik doe voorkomen.
    Gek dat het soms slechter met je gaat dan je zelf in de gaten hebt...

Wilde dat even met jullie delen. :)

12. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    @Vicious: heel goed dat je je uitspreekt! Zeker naar je vk en gyn. Misschien dat inleiden al mogelijk is, fijn als dat de juiste oplossing is.

Zoals je weet ben ik ook om die reden ingeleid. Ik heb na de geboorte van Levi en tijdens de zwangerschap van Sven depressies gehad. TRouwens ook al daarvoor en nu dreigde ik na een lange goede periode terug te vallen. Ook kamp ik met een fobie (emetofobie), dus ik begrijp wel hoe je je voelt (denk ik). Ik gebruik al een paar jaar (naar volle tevredenheid) medicijnen. Als je het er ooit eens met me over wilt hebben... je weet me te vinden. Want met mij gaat het nu goed (so far so good, inleiden heeft me echt behoed voor erger), het kan dus allemaal ook weer op zijn pootjes terechtkomen ;)

13. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    zo, nu gooi ik de pc uit want het is etenstijd en daarna ga ik 's ff lekker een avondje bankhangen.

Morgen verse baby's?

14. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Dankjewel voor je reactie en openheid, ik had prive ook al een lief berichtje van iemand gehad en het is altijd fijn om te weten dat je niet de enige bent.
    Ik ben ook érg opgelucht dat ik het uitgesproken heb nu.
    Dank voor je aanbod, andersom geldt hetzelfde!

Ik zal morgen sowieso even laten weten wat de gyn er van vindt..

*knuf*

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi sorry! Hoop natuurlijk ook dat jij gewoon op de 11de bevalt hihi.

16. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Meiden ik ga even een hapje eten.. fijne avond allemaal!!

17. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Héél goed van jou! Dat is echt heel knap hoor om dat zo te gaan vertellen!
    En ja dat groot houden is al snel gebeurd, want buiten de opmerkingen om dat het er allemaal bij hoort, wil je toch ook niet dat een ander ziet dat je je helemaal niet lekker in je vel voelt? Tenminste ik heb daar grootse moeite mee hoor, überhaupt om hulp te vragen!

Maar goed meid, ben heel benieuwd wat de gyn gaat zeggen morgen!

18. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Heel goed Vicious! (oja 11 feb is onze datum, sorry :D) Ik weet zeker dat het goed gaat komen, zeker nu iedereen die om je heen staat straks met de bevalling enzo, ook weet wat er speelt.

Veel plezier met bankhangen Angel... nou de verse beeb zal door iemand anders aangeleverd moeten worden, die van mij blijft denk ik nog even bij mij basketballen, zwemmen, capoeira spelen... wat ze daar ook uitspookt...

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Pfff hier nog steeds klodders slijm verlies. Net rubber is het...

Het beebje is echt superdruk aanwezig in de buik, net een uur aan de telefoon gehangen met een vriendin van me en zo mijn zus nog eens even bellen. Maar besefte me net onder het telefoontje dat ik me rug wel meer voel nu. Of het komt door de slijmprop die ik verloren ben geen idee, maar het rommeld naar mijn idee wel een beetje. Spannend!

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik zie hier allemaal tips voor sex, pffff dat jullie daar kracht voor hebben zeg, sjeminee eraan denken doet mij al pijn hebben en moe worden! :D

Hier zijn mijn rommelende buren weer eens bezig met herrie maken, het is toch ge-wel-dig een appartementen complex?!?! Maar goed Marcus lag net een half uurtje te slapen en is nu weer aan het schreeuwen en hij is al lekker Chagerijnig vandaag, met een hoofdletter C! Niks is goed en hij huilt om alles, gatverdarrie!

Nou ja ik hoop dat ie zo toch maar in slaap gaat vallen want ik heb echt geen zin om hem er weer uit te halen en straks weer met veel bombarie het bed in te leggen...

Deel Deze Pagina