Februari 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bwtje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Klusser Gefeliciteerd met jullie zoon Jop!!

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ dondersteen jeetje meid wat balen dat ze niet eens de moeite neemt om het dossier te lezen en naar je te luisteren!! Snap heel goed dat je het zat bent hoor!! Knufff!!

3. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    Klusser en man: heel hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon Jop!

heel veel geluk samen!

ik had al zo'n vermoeden stiekem....maar dat is altijd achteraf....
    gr laura

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik hoop ook dat als het doorzet, het na de versie is. Heb nu maar een maandverbandje ingedaan aangezien ik nog steeds slijm verlies. Voelde net alweer wat lopen, maar vind het best wel een klein beetje eng. Zit nu alleen thuis, paul moet tot 9 werken. Zo toch maar even richting wc hobbelen.

5. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0

wat een gedoe zeg! zit je bij zo een grote praktijk dan? of zijn er gewoon steeds nieuwe VK? maar heb je het nu wel duidelijk kunnen maken?

6. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

klusser gefeliciteerd met jullie zoon jop!

wordt tijd voor een meisje hier op de topic!

7. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Wow Klusser!!!! Van harte met jullie Job! Ik kijk uit naar je verhaal en de eerste foto's maarre, neem je eerst tijd hoor!

welkom job!!!

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    waah klusser! wat heb jij nou gedaan! maar gefeliciteerd hor!

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi dat heb ik dus ook wel een beetje. Zoals nu, nu komt het dichtbij en vind ik het toch eigenlijk best eng die hele bevalling.

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Zoals jullie weten, verschild mijn uitgerekende datum met die van de vk, maar daar willen ze niets aan doen. Terwijl ik onder behandeling zwanger ben geworden en WEET wanneer ik mijn ei heb gehad. Ondertussen ben ik er ook achter dat de praktijk op maandag gesloten is en dat ik dus pas de dinsdag er op geholpen kan worden.... Dus word het verschil 6 dagen! Dus...
    als ik pas met 41 weken door verwezen word... Zit ik volgens hun op 41 weken en 2 dagen. En volgens mijn eigen berekening op 41 weken en 6 dagen...
    En dan zou ik tot 42 weken door moeten lopen?!! Dacht het niet!

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Klusser Gefeliciteerd met jullie zoon Jop!!!!

12. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    GEFELICITEERD MET JOP!!!!!!!

toppie!!!!!

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    WAAAAAAT gefeliciteerd met jullie zoon JOP.:D:D

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Laura, de praktijk zou uit 6 vk moeten bestaan... maar ik heb 5 keer een invaller gehad... Vind ik erg overdreven veel... Zo leer je niet eens de echte vk, die bij de praktijk horen kennen...
    Ik voel totaal geen band met de vk's die daar rond lopen. En een van die zou wel mij op een hele intieme wijze moeten gaan helpen... Sorry, maar ik ben gewoon echt pist. Ik zit er door heen en ik zit gewoon ook te janken. Je mag verdomme niet eens over je eigen lichaam beslissen op deze manier. Alles doet mij pijn. Mijn nek en rug zijn compleet verkrampt. Ik kan niet lopen van de pijn in mijn benen en tja, jullie kennen het verhaal van mijn handen... BAGGER!

Sorry voor mijn geklaag. Ik heb pijn. En ik ben boos...

15. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    ik ga gewoon duimen dat jouw kindje overmorgen geboren word!!

kun jij je niet door laten verwijzen naar de Gyn?

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Laura was het maar zo'n feest om door verwezen te kunnen worden naar de gyn...
    Het gaat goed met mijn baby. Dus... ja, dat ik ongemakken heb... die horen er bij. Dat ik praktisch niet meer kan lopen en niet eens mijn eigen brood kan smeren, geen drinken uit een fles melk kan krijgen omdat ik de dop er niet af kan draaien... dat telt niet. Zolang het maar goed gaat met de beep.
    (En daar ben ik heel blij mee, dat het met haar goed gaat!)

Ik ga kijken of ik via de huisarts een doorverwijzing kan krijgen. Maar ja, ik weet niet of dat gaat lukken...

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Het is inderdaad niet erg netjes om 5 keer een invaller gehad te hebben. Wij hebben hier 5 verschillende verloskundigen, ik heb ze alle 5, 2 keer gehad. Desondanks heb ik in alle 5 vertrouwen.

Maar ik jou geval is het even iets anders. Je voelt je niet op je gemak en er wordt niet naar je geluisterd. Logisch dat je hier kwaad over bent. Ik zou het er niet bij laten zitten. Maar hoe dan nu verder. Zonder verloskundige kan je ook niet verder. Omnu nog te veranderen van vk is ook niet echt een optie. Tja doorverwijzen naar de gyn zou ik zeggen.

Laat je emoties even de vrije loop meid, dat lucht echt op, en wij zijn ervoor je, tegen ons kun je wel ffies lekker zijken en alles eruitgooien.

*KNUFF*

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dondersteen! zoveel verschillende:O had er in tholen 3 waarvan ik er 1 mar 2 keer heb gehad en nu heb ik een praktijk waar er 2 zitten en dan hangt het er vanaf wanneer de beeb wil komen of ik ze allebei zie of niet.
    maar merkte in tholen wel dat er overleg was en dat ze wisten over het hoe en wat zodat ik niet elke x alles moest uitleggen

19. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    ik zou het idd via je huisarts laten doen, als je eenmaal "binnen" ben in het ZH dan sturen ze je niet zomaar meer weg....

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Dank jullie wel meiden!
    Ik ga even tegen manlief aanhangen op de bank. En de boel nog eens met hem bespreken. Ik hou jullie op de hoogte.

Dikke knuffel!
    En allemaal heel veel liefs!!!

Deel Deze Pagina