@ Klusser Gefeliciteerd met jullie zoon Jop!!!! @dondersteen; Wat vervelend dat ze je op die manier behandelen. Wordt gewoonn iet nar jou geluisterd. @gemma; dat je nog zin hebt om de deur uit te gaan, blijf het liefste de hele dag in huis rondlopen met mijn pyama aan. Terwijl ik dit normaal juist absoluut niet kan. @mama; had je geen last van harde buiken etc?? Houdt het een beetje aan of zakken ze af. Gister zakte het tegen de middag bij mij af en begint sinds vanmorgen weer. @Jodelahiti; was de verjaardag van je zoon een succes, knollen nu op denk ik. Of het je er weer energie uit kunnen putten. harde buiken; Heel erg veel en erg pijnlijk wat uistraalt naar de rug. Vanacht redelijk kunnen slapen. Ga vanaf vandaag maar aan de paracetamole voor de pijn aan mijn si gewricht is anders niet te doen. Gyn; Vanmiddag om 14.50 uur kortsluiten wat ze gaan doen als ik 40 weken ben en nog niet ben bevallen. Ga dus echt niet doorlopen als ze verwachten dat dit een 9 ponder wordt. Ben benieuwd wat ze zeggen. Hoop dat de gyn nog even kijkt of ik al week ben en of ik mischien door de enorme voorweeen al wat ontsluiting heb. weet maar nooit
Heel verhaal getypt valt me mobiel uit grrr. Belliebel zet hem op meid!! Hopelijk gaat alles goed ondanks de stuitligging. Ik ben bij de garage ant w8 op me auto maar forumen op je gsm is niet z,n suc6. Kom straks nog wel effe kletsen. Doeg meiden
O jee beebje in stuit in aantocht... komt vast helemaal goed, we wachten het nieuws in spanning af! Die is er lekker vroeg bij trouwens, 3 weekjes eerder dan uitgerekend (en weer een mannetje hihi). Sterkte voor bellie!!! knuff!!!
bwtje: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje bas! geniet er lekker van voor de rest hier aan deze kant nog geen baby nieuws.. * Het was gisteravond wel aan het rommelen maar is toch weer gestopt.. ik word er gek van
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Job! Inderdaad een kleintje! Lijkt een beetje op Lisette d'r verhaal vlak na haar geboorte, zij was 2810 gram! Maar meid geniet van elkaar!
Goeiemorgen, Nog geen nieuws van belliebel dus. Spannend. Nu hoeft ze in elk geval geen draaipoging meer mee te maken. Maar dit wordt dan denk ik een kz, of zouden ze een gewone bevalling doen omdat ze 37 wkn is en misschien nog een kleintje? Hier ook veel slijmverlies, niet roze. Gisteren wel pijnlijke buik nadat vk hoofdje in bekken had bevoeld, auw... Vanacht mijn lieve man wakker gehouden met gesnurk, hebben jullie daar ook last van? Hij moest er om 5 uur al weer uit, terwijl hij pas om 10 uur uitgewerkt was. Arme man. Gisteren een opblaasbed aangeschaft omdat vrienden regelmatig blijven slapen. Misschien moet hij daar aankomende nacht maar op gaan slapen, anders is hij ook knock out voordat de baby er is. Verder geen nieuws van hier. Vic, hoelaat heb je een afspraak bij de gyn?
Nog 2 dagen, dat komt er zeker een meisje Tenzij een van de dames op het forum met een meisje in aantocht eerder gaan dan ik, mag best hoor
oh, helemaal vergeten te schrijven: Klusser, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jop!!!!! Ben benieuwd naar je verhaal en de foto's natuurlijk!
Oh da's waar ook!! Jeee, roze in aantocht, dat is ook al snel zeg Hoe kon ik het vergeten? Blond... zwanger... pfff.
Dondersteen, heb je verhaal gelezen, knuffel meid dat is niet leuk zo moeten strijden steeds! Als ze nou eens op 1 lijn zaten met zijn allen. Ik heb trouwens ooit eens begrepen van Fred zijn tante (ook VK) dat VK's een soort van premie krijgen als zij zelf de baby halen. Waardoor het in mijn ogen dus weer logisch is dat ze het zo veel mogelijk zelf in handen willen houden. Belachelijk als je het mij vraagt, want persoonlijk vind ik dat vrouwen veel sneller doorgestuurd moeten worden naar een gyn. Niet dat die altijd zo happig zijn op een inleiding, want zij kijken over het algemeen ook eerst naar het kind, maar er is voor mijn gevoel meer 'veiligheid'.
Ik weet niet of dat nog kan, als ze weeen heeft niet, maar misschien als ze een klein scheurtje had en wel een soepele buik wel?! Naja we zullen het horen!
Geeft niet hoor, kan het zelf ook nog niet echt beseffen dat het vrijdag al is Vind het wel een beetje eng om eerlijk te zijn! Gisteren wel besloten om om 11 uur meteen in het ziekenhuis te blijven, kan ik een dagje en een nachtje helemaal rustig aan doen en dan vrijdag fris en fruitig, zonder stress te operatie in
goeiemorge. meld me ook weer even hier met supersago hoofd. nou is DE datum voorbij en zit ik nog alleen en met lege armen:x heb echt gevoel of iedereen van het rijtje me nog even voorbij gaat. hoop et wel voor jullie mar ben et gewoon zooo zat. en vandaag weer mannetje die zeer slecht bereikbaar is:x zo, weer ff uitgeklaagd denk. geen pijn ofzo nu dus dat is wel weer lekker. wel spannend dat er weer een beeb op komst is!
Zo ik ben bij! Wat een spanning hier zeg! Hihi! Gisteren had ik net als wat meer meiden ontzettend opvliegers, werd er niet goed van! Wel heerlijk geslapen, dat is wel fijn! Vanmorgen voor de laatste keer Lisette weggebracht, morgen zullen we met ons 4en gaan denk ik en daarna naar het ziekenhuis. Wel gek hoor, dat het nu zo dichtbij is. Ben een beetje de laatste dingen aan het regelen en pakken. Huishouden ga ik niet meer uitgebreid doen, want er word toch geleefd en Fred is lekker vrij tot volgende week vrijdag vanaf morgen, dus kan hij zich mooi uitleven Hoe is het met jullie meissies?
Ja, overtijd lopen is ook vervelend! Snap je frustraties helemaal! Heb je niet iets wat je kan doen als afleiding?
naar buiten gaat niet want het is momenteel een baggerbende dus ben bang dak dan uitglij, mn ma heeft de auto mee dus ben aan huis gebonden. ga straks wel ff koelkast schoonmaken. vanmiddag misschien ff naar stofwinkel om stof voor boxkleed te halen maar heb eiglijk ok bar weinig zin om weg te gaan dus moe me hier in huis vermaken
Balen guppekop. Kan ik me goed voorstellen, je leeft ook ergens naar een uitgerekende datum toe. Maar ja, als je dan bedenkt dat maar een heel klein percentage ook op die datum bevalt... ze zouden je beter een uitgerekende 'periode' kunnen geven.