geen idee. zit er niet een onbeveiligd netwerk in de buurt waar je op kan? heb ik nu nl, die van thuis paktie niet en deze wel
Ik ben bij de ha geweest. En ik ben nu een stuk gerustgesteld. Als de kleine zich van te voren nog niet heeft aangediend en ik a.s. dinsdag van de vk geen doorverwijzing krijg. Dan mag ik woensdag de ha bellen en dan regelt hij dat ik aan het eind van de week met spoed bij de gyn langs kan. Top he? Ben er erg blij mee. Hij vond het raar allemaal. Niet van ons maar van de vk. Zeker de opmerking. Tja mevr. met de baby gaat het goed. Dat u niet zo goed loopt en uw brood zelf niet kan smeren... tja, misschien kan uw man vrij nemen of u kunt vrienden vragen om te helpen... (gewoon een stomme opmerking!) En dat ze idd het dosier niet leken door te lezen. vreemd. Was ie niet gewend van hun. (En ik heb al 3 mensen zich bij de vk zien uitschrijven om naar een andere praktijk te gaan... jammer dat mij dat nu pas is opgevallen) Hoe dan ook. Ik ben blij dat ik dat steuntje in de rug heb. En dat mijn rug nu ontspannender voelt en ik me niet druk hoef te maken over dat ik tot 42 weken door MOET lopen. Omdat ik bijna niet meer kán lopen...
hee, Helaas niks doorgezet vanacht.. hihi. heb net controle gehad, alles was gewoon weer goed zo als altijd. en we wachten rustig verder! wel weer die krampen gehad vanacht, maar ging ook weer over na een poosje. en zo ongelovelijke ongi gevoel en pijn in mn rug! Ja zei mn HA, allemaal voorbereiding op de bevalling. zag trouwens gisteren over angsten en depressies wat.. ik ben zelf in oktober 2008 door wat problemen uit een dag behandeling gezet. heb toen nog tot oktober 2009 gesprekken gehad met mn behandelaar van toen, omdat ik op een wachtlijst voor een andere behandeling stond. Toen ik daar mee kon beginnen was ik dus al dik 20 weken zwanger en zag het dus niet meer zitten om daar aan te beginnen. Het ging tot nu toe best goed, maar nu de laatste weekjes, nu ik veel binnen ben door die glade wegen hier, begint het allemaal weer te malen door mn hoofd. En ben ik bang dat het straks helemaal mis gaat als de kleine er is. heb het vandaag ook met de HA besproken. en ze gaat me daarom extra in de gaten houden na de bevalling zei ze En ik moet dan ook gelijk dingen aangeven als ik wat voel. Geeft me wel een gerist gevoel dat ik het niet alleen hoef te doen dan..
Goedemorgen meiden, Hoop bijgelezen, weinig onthouden...even zien: @ Klusser: Gefeliciteerd met Jop.....Wow, dat is een flitsbevalling geweest....Ben benieuwd naar je verhaal!!! Geniet van de kleine! @ Belliebel: Heel veel succes meid....Je gaat met de verwachting naar het ziekenhuis voor een draaipoging, avond ervoor er al heen met gebroken vliezen...Heel benieuwd hoe het met je gaat! Zet hem op! @ Mirr: Beetje geslapen vannacht in het ziekenhuis....Hoop dat het wat heeft opgeleverd! @ Dondersteen: Ach lieverd toch, klote zeg!!! Grrrr, fijn dat er zo goed naar ons zwangere vrouwen wordt geluisterd. Het is echt te schandalig....Wij kunnen toch prima vertellen hoe we ons voelen en hun moeten toch goed kunnen inschatten dat het echt niet meer gaat met je......Klote....Als je wil praten, you know where to find me!!! @ Mama: En? Hoe voel je je nu? Gerommel? @ Gemma: Hoe gaat het met je heupen? @ Ego: Een k*tnacht achter de rug.....Slapen is echt niet tof meer!!! Heb zo'n last van bil, rug, heup, pijnlijke buik, hup naar de wc....ik word er gek van....Gisteren voelde ik de kleine ook bijna niet....helemaal in de stress...Gelukkig kwam het later weer op gang en heeft hij mij (denk ik) een gekneusde rib bezorgd....heb echt pijn!!!......Pfff, ben helemaal brak...... @ De rest: Hoe is het met jullie? Nog plannen voor vandaag?
Zo wat een grandioze klote nacht gehad zeg...Slaap al weken slecht maar nu een half uurtje dommelen en weer een uur of twee wakker. Voel me beroerd, warm en koud, zere buik en rug en een zeer lamlendig gevoel. Bleh...nu zal me maar eens gaan douchen ofzo hopenlijk voel ik me dadelijk wat beter.
JIPPIE!!! Goed nieuws!!! Fijn dat de huisarts wel wil luisteren!.....Ohhh, er moet een last van je schouders zijn gevallen!!! Nou, hopelijk heeft de kleine het ook gehoord en besluit ze alsnog snel te komen!!! *knorretje is blij voor dondersteen* *eindelijk goed nieuws*.....jippie!
En eh... hoe is het dan met het strip beleid bij jouw vk? Ik zit er over te twijfelen.. ik zou dat dinsdag kunnen laten doen. Maar het kan ook zijn dat dat strippen helemaal niet werkt... En het doet wel pijn heb ik begrepen.... Heeft iemand ervaring met strippen?
Dank je lieve schat! Ja, ben idd blij met de HA. Manlief was trouwens ff naar huis gekomen en met me mee gegaan. De schat. Moest jij nou naar de gyn trouwens? Zag jou naam ergens ivm gyn bezoek....
***** buddy nieuws***** belliebel gaat vandaag bevallen:d alleen ligt het kindje nog in een stuit liging waardoor belliebel een keizersnede vandaag gaat krijgen. ****** einde buddy nieuws*********************
Klusser, gefeliciteerd met JOP!!! En Belliebel, zet 'm op vandaag. Ben benieuwd hoe het uitpakt met de stuitligging. Sommige gynaecologen doen wel stuitbevallingen en sommige niet. Succes!!! Guppekop óóóóóóh!! Jij steelt internet van de buren!!! Hier geen onbeveiligde netwerken geloof ik. En knuf omdat 2 feb. zomaar voorbij is gegaan! Dondersteen, wat fijn dat je HA voor je opkomt. Goed dat je probleem nu min of meer opgelost is. Misschien ga je door dat geruststellende gevoel wel wat eerder bevallen nu.... @ Vandaag viert Max zijn kinderfeestje. Lekker naar de bios en dan thuis frietekes eten! Man is weer vertrokken, zaterdag komt ie weer thuis. En dan BLIJFT ie thuis! Jippie!!! Vanaf dan gaan we elke dag sexen, ga ik ananassen eten enz. laat die kleine maar komen! Tenminste, het hóeft niet maar het mag wel...
Mini, moet een beetje huilen van je verhaal (ik ben overdreven emo vandaag... sorry). ik vind het zo naar voor je en ik ben blij zó dat je zo'n huisarts hebt. Ik hoop gewoon dat alles goed gaat na de bevalling. Dikke knuffel! Knor, Oh man... ook al zo'n nacht achter de rug. Net als vele anderen hier. Sterkte lieverd! Stomme pijn he? Pijn moeten ze afschaffen! Grrr!
Nope, dat ben ik niet! Dat is dennismartine...Snap de verwarring! hihi!!! Wat lief dat je man ff was meegegaan, wat een schat!!!
Ohhh jeetje, Toch een keizersnee dus.... Nou belliebel: Heel veel succes....Nog ff en je hebt een baby in je armen!!! Zet hem op!
Tonka, ik hoop dat het douchen helpt! Knuffel!! Belliebel, heel veel sterkte!! Knuffel!! Spannend allemaal! Vandaag word je mama!!! Jodelahiti, Hopen dat je gelijk krijgt met dat ik door dat geruststellende gevoel wat eerder beval.... Zou ik wel fijn vinden... KNUFFFF!!!
MobileMe Gallery meiden mijn man heeft even een filmpje in elkaar gezet van bram. het is alleen nog niet helemaal klaar. maar ik wou hem toch laten zien. alleen ik ben er net achter gekomen dat ik zelf niet in het filmpje voor kom (dat heb je als je alle foto s maak) daar gaan we toch maar verandering in brengen hihi