Februari 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bwtje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dames ik ga badderen!
    tot de volgende x!

2. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    Belliebel en man: heel hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Dinand!!

hopelijk herstel je snel van je keizersnee en kan je weer mee kletsen...

gr laura

3. jo7

jo7 Actief lid

17 nov 2006
    458
    0
    0

van de tweeling ben ik spontaan bevallen met 35 weken en 3 dagen.
    Matthijs kwam zelf doordat de vliezen braken en voor jasper ben ik onder algehel narcose geweest omdat hij hoog zat en niet wilde zakken dus die hebben ze er uit getrokken.

4. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    iemand eigenlijk wat gehoord van MSL?

ze is de hele dag nog niet geweest...meestal wel wat eerder een reactie gehad!

5. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@bellie: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Dinand! geniet er lekker van!

6. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Jeetje johhhh, wat een verhaal.....
    Heb je het ene kindje al in je armen moet je alsnog onder narcose voor de tweede.......

7. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Nope, vroeg het me ook al af.....duster is buddy geloof ik....

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Belliebel, van harte gefeliciteerd met Dinand!

9. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

meiden bedankt voor al jullie reacties.

evenstar ik heb op je buikje gestemd hoor:D

knorretje, ik heb voor mijn bevalling ook mijn kast opgeruimd en ik heb ook niet meer zoveel in de kast hangen. loopt nu nog in bepaalde zwangerschapskleren rond. ik pas mijn oude broeken ook nog niet. wel pas ik weer in mijn gewone winterjas. ( eindelijk geen wijd ding meer)

mama25 spannend hoor misschien ben jij wel de volgende.

jodelahiti, ik weet dat de flesvoeding goed is hoor. maar ja ik hoopte zo dat de bv toch op gang zou komen helemaal omdat de vk toch wel positief was over hoe bram aan de borst dronk.

jo7 wanneer weet je dan of je eventueel word ingeleid.
    heb je nu erg veel last van je astma of is het nog te doen.

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Mijn nichtje had een soortgelijk verhaal, die was ook zo lang bezig met voeden, kolven e.d. en had er uiteindelijk alleen maar stress van en zat uiteindelijk ook alleen maar te huilen!

Fijn dat je een keuze hebt kunnen maken, en ook al voelt het nu even niet goed, het zal heus de goede keuze wel zijn!

Knuffel voor jou!

11. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    BELLIEBEL< GEFELICITEERD MEID! GENIET ERVAN!!

Hier gaat alles goed, geen teken van een naderende bevalling :)

Net naar de kapper geweest, haar in laagjes laten knippen en wenkbrauwen geepileerd... Ziet er weer fris uit :)

ook naar prenatal geweest en laatste spullen gekocht... nu zijn we helemaaL KLAAR...

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Ben er weer! (even heerlijk geslapen) en zo te zien net optijd terug!
    JAAAAAA Belliebel! Gefeliciteerd!!! met Dinand!!
    ik ga even terug lezen...

13. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Voor ik bij ga lezen eerst maar even melden hoe het vanmorgen ging! Excuus dat ik dat niet eerder heb gedaan, ik was he-le-maal op, heb eerst geslapen..

De gyn had inderdaad het verhaal al gehoord van de verlos, en nam het heel serieus.
    Hij heeftechter niets gezegd over inleiden nog, ik kan echt merken dat hij daar niet zo happig op is.
    Ik ga vannacht een nachtje in het ziekenhuis slapen, onder verdoving en met pijnstillers, om even bij te tanken.
    Even doorslapen en geen pijn of huilbuien midden in de nacht.
    Verder heeft hij me een brief meegegeven vor mijn oud-behandelaar bij GG-net.
    Hij vind het erg belangrijk dat ik met haar ga praten, even mijn angsten met haar delen en mijn hoofd "leegmaken" zodat de spanningen een beetje teruglopen en hopelijk de klachten weer verdwijnen.
    Dit ook omdat het straks met de baby ook nog spannend gaat zijn, en mocht dat allemaal heel goed gaan kan ik altijd afzeggen.
    Morgenochtend wordt ik gebeld voor een afspraak met haar.

Ik heb noet zo'n zin om in het ziekenhuis te slapen vanacht, maar het zal best goed voor me zijn..

14. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

troeltje bedankt voor je knuf.
    en mocht ik vandaag niet meer online komen wil ik je in ieder geval voor morgen veel succes wensen. ben erg benieuwd naar de naam van jullie meisje. wel spannend hoor dat je weet dat je morgen gaat bevallen

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Ladytijger, Jammer dat de bv niet lukt zoals je zou willen. Maar als je idd een blaasontsteking hebt is het logisch dat je lichaam niet alles tegelijk kan verzorgen. Het heeft al heel wat te verduren gehad de laatste maaaaanden. Je moet het dus niet zien als falen. Je hebt alles gedaan wat in je vermogen lag, meer dan dat kan je niet doen.
    Dikke knuffel! En ik hoop dat je snel van dat gevoel af bent. Je hebt nl de 'belangrijkste voeding' (het colustrum) aan je schatje weten te geven. Jouw antistoffen! En dan overstappen op fv is heel goed te doen.

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Denk ook wel dat een nachtje in het ziekenhuis je goed zal doen!
    Jammer dat hij nog niet over inleiden wilde praten, maar inderdaad ik merk ook dat doktoren en verloskundigen de 'natuur' liever niet een handje willen helpen en echt willen wachten tot de baby eraan toe is om te komen. In jou geval heel vervelend! Maar goed wie weet wat een nachtje (of meer) in het ziekenhuis met je doen, wie weet knap je er wel lekker van op!

17. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    vicious hoop dat je ook lekker gaat bijtanken in het ziekenhuis heb er nu 2 nachten geslapen maar moet je wel eerlijk zeggen als je echt heel veel pijn hebt word je ook wel wakker snachts ik teminste wel dan gaat de pijn door de medicatie heen.

waarom is jou gyn niet happig op inleiden is er al gekeken of het verweekt is of dat je inleidbaar bent. hier in het ziekenhuis gaat kind idd ook boven moeder maar ze willen niet dat je als moeder ook te veel pijn hebt dus als je hier 37 weken bent geweest kijken ze wel wat ze voor je kunnen beteken vind dat in jou geval ook we net zo eerlijk je loopt al zo veel weken met pijn en jeuk enz zou er toch echt even op doorvragen als je er straks na toe gaat

18. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hoop dat je vannacht lekker slaapt en dat je een beetje bijtankt.....En fijn dat je zo serieus genomen wordt.....

19. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nee, word morgen opgenomen, maar overmorgen ga ik bevallen. Mijn banner klopt niet en ik krijg hem niet goed, stom ding!
    Maar dank je wel voor de succeswensen, jullie horen natuurlijk van mijn buddy ;)

20. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Troeltje:
    Ben je er helemaal klaar voor?

Deel Deze Pagina