Nee niet echt, moet nog wat laatste dingen inpakken in mijn tas en het huis is ook niet echt naar mijn zin nog, maar dat laat ik hoor kan het niet meer opbrengen om zelf nog 'bergen' te verzetten. Maar eigenlijk ben ik er nog niet echt mee bezig, ben veel bezig met de kinderen, maar als ik 's avonds ff alleen zit dan ineens krijg ik wel wat zenuwen omdat het al zo snel is! En ik denk als ik morgen in het ziekenhuis ben helemaal...
@ Melek, lekker dat je weer tiptop uitziet! Lekker! @ Viciousm, goede beslissing je verhaal te doen b8ij de gyn en toch vannaaf even te blijven slapen. Ik hoop dat het je veel goeds doet. @ Jo... gaan we toch tegelijk?!? Zou wat zijn he? hihi
Kan het me voorstellen dat het ook heel raar is....Zeker omdat je natuurlijk al kinderen hebt.....Je kan je huis wel aan kant hebben, maar het is zo weer een bende!!! hihi! Maar het besef zal idd morgen wel komen wanneer je richting ziekenhuis rijdt.....Spannend hoor!!! Alvast veel succes!
Dank je wel meiden voor het succes wensen, ik ga nu offline, heel misschien kom ik vanavond nog langs en anders tot volgende week!
Dondersteen THNX morgen weer naar vk, laatst 2 weken geleden geweest, ze zei dat ze mij vanaf morgen elke week wilde zien maar hoop dat dat niet nodig is wil nu ooooooookkkkkkkkkk
@ troeltje! Sterkte!!! Knuffel! (ben ook onwijs nieuwsgierig naar de naam.... hihi) @ Mellek, dat gevoel ken ik. hihi. Maar helaas... zie mijn banner... het kan nog wel ff duren...
@ Kraamvisite-voedsel: Mmm, ben een beetje aan het rondkijken voor wat leuks/lekkers voor kraamvisite.....Vind beschuit met muisjes natuurlijk wel leuk, maar heb altijd het idee dat iedereen het uit een verplichting op eet, maar het eigelijk liever niet heeft..... Nu heb je bij de jamin, spekjes in kleur (roze/blauw) en chocoladeflikken met kleurtjes (roze-wit/blauw-wit)....maar nu kwam ik op internet (zag niet hier op het forum ook een link) een site tegen die m&m's personaliseert...Had dit idd ook bij een bruiloft van een vriendin van mij....Laat je dus een tekst (bijv naam + geboortedatum) op een m&m zetten....En je kan ze in alle kleuren krijgen (dus ook lichtblauw/roze).....Misschien een tip? Weet alleen niet wat het kost....site doet een beetje lastig.... www.mymms.nl (even via google zoeken: persoonlijke m&m's....dan kom je er wel....alleen blijft de site af en toe ff hangen!)
@ Knor... hier iets aan? EVMI - Nieuws: Je eigen tekst op M&M's Chocolade Kado M&M’s met eigen persoonlijke tekst M&M?s met eigen tekst Echte M&M's - met jouw tekst!
We zullen zien, ik hoop dat ik stil lig en niet steeds hoef te draaien, omdat ik "verdoofd" ben. Spannend allemaal, ik zie zelfs hier al tegenop Ik weet niet waarom hij er niet happig op is, ik hoor wel steeds zeggen dat inleiden ook heel zwaar kan zijn. Misschien is hij bang dat de druk op mij dan nog groter wordt, psychisch, ik weet het niet! Ik denk dat hij in ieder geval eerst wil kijken hoe het met me aat na een nacht fatsoenlijk geslapen te hebben, misschien kunnen we het dan tch weer even rekken en kan ik er i.c.m. een gesprek met oud behandelaar weer een paar dagen tegenaan..
@ Knor, ik heb een grote pot met van die roze en witte hartjes staan om in te graaien. En ik heb zowel lange vingers als beschuit staan waar hagel op kan. En als de gekheid nog toe slaat ga ik nog een taart maken... maar of dat m wordt... Weet ik niet. Trouwens bij de hema kan je hele leuke taarten bestellen... of bij die multivlaai dinges... die brengen m thuis. Is dat n idee?
De 3e link doet het.....het is 75 euro voor 1,5 kilo!!! Das best prijzig! En je hebt last van levertijd.....Mmmm, misschien toch niet zo handig! Al is het wel erg leuk, orgineel en vooral lekker!!!
Oh leuk die M&M's, maar wel duur zeg. Als je een kamer vol visite hebt... een zak van 300 g kost al 27.50! En boek: - Donna Tartt's The Secret History - Kate Mosse Labyrinth - alles van Haruki Murakami (echt, verslaaavend, maar je moet van Kafka-eske literatuur/beetje surrealisme houden). - David Mitchell's Ghostwriter Ik lees graag in het Engels en geen vertalingen.
Ik heb chocolade speentjes en flesjes, met roze spikkels, van de bakker. Zit ik net al die pagina's bij te lezen en in mijn hoofd al te bedenken wat ik ga zeggen, kom hier aan en ben alles weer kwijt. Dank voor de reacties op mijn verhaal en het medeleven, en een dikke knuffel aan degenen die nu ook moeilijk zitten! @ Troel, ik kan me voorstellen dat je het spannend vind zeg, het is niet niks, en je weet nu wanneer het gaat gebeuren, da's toch anders dan wanneer het je overvalt! @ Ladytijger, je hebt niet gefaalt, je hebt er alles aan gedaan om het te laten lukken, beter zo dan dat je kleine ventje er op achteruit gaat, toch? Hij heeft ook een fitte mama nodig! Ik ben het verder echt even kwijt weer, sorry..