Van die hartjes snoepjes zijn idd ook leuk!!! Kan je die los kopen in kleuren??? Pfff, ik zie het allemaal wel...... Heb wel muisjes in huis....kan idd ook lange vingers doen ipv beschuit.....Komt goed!
Ohhhh choco spenen....ook leuk! Kan idd ook nog wel ff langs de echte bakker gaan....kijken wat die kan maken! Ohhhh, krijg er helemaal trek van!!!
Hoi hoi allemaal. Belle gefeliciteerd met jullie zoon Dinand leuke naam !! Hier alles goed vanmorgen ook even bij de gyn geweest en alles is goed! Alleen het spreek uur liep een beetje uit was een uur later dat ik geholpen ben ach ja het zit er weer op. Ze heeft de baby ook even goed na gekeken en het woord geen grote ik kan er van uit gaan dat het een zes pondje woord net zo als haar broer hihi.. Afscheiding ja begin te merken dat het hier ook begint te komen. Veel gelezen maar weinig onthouden wat is er weer veel getikt haha.' Mirr fijn dat je iets beter hebt geslapen in het ziekenhuis en hoop dat je miss vrijdag snel aan de slag kan met een haak of iets?? Kan me er niet zo veel bij voorstellen eerlijk gezegt maar sterkte! Verder niks te melden o ja lekker ongezond gegeten net hihi patatje oorlog met bamihab en een broodje kroket mmm smaakte me prima dus vanaaf geen koken haha. Veel te lui. Groetjes weer en tot straks of morgen bye.
@ Dochter lief is weer wakker en doet jullie de groeten, schopsgewijs... hihi. @ Melek, thanks... maar ik betwijfel het... hihi zou wel willen. Met Gup wel te verstaan! @ Oeh, speentjes ook leuk!!! Ja, die zakken zijn los te koop. 1 kilo 7 a 8 euro... en ze hebben in dat winkeltje nog veeeel meer....
@ Pniram, blij dat het goed gaat met jou en de kleine! Ik heb vandaag ook heeerlijk ongezond gegeten.hihi.. Lekker he?
Meiden ik ga even doen alsof ik iets ga doen. hahaha. Vind ik zo'n leuke uitspraak.... Of te wel. Ik ga weer ff liggen. Met heerlijk een boekje erbij. later! Of tot morgen!
@ Dondersteen: Tot morgen!!! @ Vicious: Veel succes in het ziekenhuis...Ik wens je een supernacht toe!!!
@Beliebel; Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje @Dondersteen; Fijn dat de HA wel naar luistert @Strippen; Geen idee, op de dag dat ze mij zouden strippen was ik zelf al begonnen Over MSL; Alles is volgens mij nog rustig. Heb wel een sms gehad, maar niks over een aankomende bevalling Morgen heeft ze weer controle bij de VK
meldplicht en bijlezen Allemaal een dikke knuffel! Dodnersteen: sterkte wijffie! Bellibel: o jeetje...sterkte! Jop: maar weinig die het goed schrijven zie ik. Meisjes: die golf komt nog jongens houd je vast is dat door de draaipoging bij bellibel gekomen dat de vliezen braken?
Je bent nog aan het bijlezen....dan kom je er zo achter dat ze inmiddels een keizersnee heeft gehad en Dinand ter wereld is gekomen!!!