Ik heb ook wel trek in patatjes, maar ik kreeg net alweer maagzuur aanvallen van macaroni dus ik denk dat ik maar oversla Ik heb ook last van die opvliegers mir, kan me herinneren dat ik het bij die andere 2 ook had op het eind. Want Lisette is van 17 februari en toen liep ik in mijn korte mouwen en zomerjasje buiten, en bij Marcus had ik het liefst helemaal niks aan zo heet, maar ja hij is ook in de zomer na 3 hittegolven geboren. Jodelahiti, gefeliciteerd met je zoontje! Lijkt me inderdaad druk zeg hoogzwanger en een kinderfeestje.
Dochter zit te 'hyven' dus ik moet de laptop delen Ik laat haar maar even doen, ik kom straks wel weer online!
hahahahhahaha we hebben 3 wc hier in huis dus kan er wel een in gebruik nemen voor een uur hahaha moeten ze maar vechten om de andere 2
ja idd toch zijn er veel online.. Ik heb geen zin om bij te lezen. Klets vanaf hier weer mee haha. Ik heb echt te veel gedaan vandaag nu heb ik weer overal last van grrr. De beeb zit nu ook lekker te hikken. Voel hem nu echt helemaal onderin hikken grappig. ZO me auto is weer goedgekeurd en hij heeft een beurtje gehad. Ben ik daar weer effe vanaf.
Troeltje: veel succes vrijdag!!!! Spannend hoor! Hier een beetje melancholisch avondje: kraamhulp is morgen voor het laatst. Nu is het tijdperk van zwanger zijn echt afgesloten! Begrijp me niet verkeerd, het is goed zo hoor... (4 kinderen is way too much for me) maar het is een raar idee. Lekker maar ook een beetje moeilijk. Echt een belangrijke periode uit mijn leven die wordt afgesloten!
Ja angel, ik kan me je gevoel wel indenken. Ze zeggen (en het is ook zo) dat je vanaf de geboorte alleen maar afscheid neemt, maar nu neem je ook nog eens definitief afscheid van periodes. Bij Marcus wist ik nog wel dat ik ooit nog een keer zwanger zou raken en ik nu nog niet afscheid hoefde te nemen voor altijd, maar nu weet ik het wel en dat is inderdaad heel vreemd!
ja idd. Het begon om 11 uur heerlijke rugweeen. Daar aan gekomen had ik wel 1cm ontsluiting. Maar om 3 uur namen de weeen af en kreeg ik niet meer ontsluiting dus mocht ik weer naar huis. Tot op heden blijft de beebs nog lekker zitten maar heb wel veel voorweeen en ben al veel delen van de slijmprop verloren maar het wil maar niet doorzetten. We wachten maar af he
Ja dat lijkt me idd ook wel raar. Dat je waarschijnlijk nooit meer zwanger bent. Het is toch heel bijzonder als z,n kindje in je groeit.
Ohhh wat lastig dat het dan niet doorzet zeg! En dan die vervelende voorweeen! Hoop dat het snel klaar is en je mag bevallen!
Zeker weten! Voor mij is het ook echt genoeg zo, heb nog geen ervaring van 3 kinderen hebben, maar het lijkt me onwijs druk! Zeker in het begin! Maar goed morgen check ik om 11 uur in en dan begint mijn dagje afscheid nemen, een soort van hello - goodbye word het Maar dan andersom
Ja, de kids liggen nu op bed en nu begint het besef wel een beetje te komen hoor! Ik voel wat kriebels in mijn buik en wat gezonde spanning opkomen. Ben benieuwd hoe ik mij morgen voel!
Ja ik moet zeggen dat ik aan de ene kant wel blij ben dat ie nog in me buik zit. Toch wel bijzonder dat ik hem iedere dag voel bewegen enz heel intiem. En omdat ie nog nietz o zwaar is is het wel beter dat ie er nog zit natuurlijk. Maar tot week 42 rondlopen met die vervelende voorweeen zie ik ook niet zitten eigenlijk