Ik was alweer weg hoor. Misschien nog even gekeken met 1 oog, en toen stonden al jouw berichtjes er nog niet, ik denk dat het soms ook wel een beetje achterloopt wat daar staat!
Ik heb 140x200 en die was 18 euro.....maar je hebt ook grotere maten hoor.......iets van 21 euro....Weet dat ie bij de action veel goedkoper is, maar ja, zit hier niet in de buurt! Heb toevallig ook nog gekeken voor zo'n raamsticker....Wel leuk hoor, heb manlief nog niet kunnen overtuigen....Hij gaat er klakkeloos vanuit dat onze ouders van alles regelen (nu is dat denk ik ook wel zo, maar dan nog)......hihi!
Stort je hart hier maar lekker uit hoor, daar zijn we hier ook voor. Tuurlijk hoop je leuk nieuws te brengen, maar het is even niet anders... balen hoor! Nog steeds geen nieuws van je galzure zouten... duurt wel lang he? Je word erg op de proef gesteld... Ik wens je het allerbeste en probeel lekker veel te rusten!
Het lijkt erop dat Ladytjiger gaat bevallen, ze is de slijmprop verloren en heeft menstruatieachtige krampen, en Schatje1 heeft nog steeds 4 cm ontsluiting en mocht naar huis.
Dankjewel Knor en Mamamia voor de lieve woorden. Ik weet wel dat ik er mee mag komen hier, maar ik denk dat iedereen zich wel een zeur zou gaan voelen ook al is dat niet zo.. Wacht; leuk nieuws.. Ik heb wat goedkope stof kunnen kopen, het moet alleen nog opgestuurd worden, ik ga donderdag een nieuwe naaimachine ophalen in de winkel (de oude was kapot en ik leen er nu één) en ik ben bezig met het bouwen van een webwinkeltje!!
Sorry, kreeg ff telefoon dus heb niet meer kunnen reageren op msn. Daarna was je zelf offline... maaruh, ik vind het heerlijk jah! Maar kan me ook wel voorstellen dat sommige het vies vinden... ik was altijd heel erg fan van erwtensoep. Totdat ik het een keer bij mijn tante teveel had gegeten. Ik had al 1 kop op en had nog wat opgeschept, lukte me niet meer om te eten en moest en zou het van mijn tante opeten... nou, ik heb het geweten... 's avonds kwam alles eruit en sindsdien kan ik dat ook niet meer vedragen... ben nog steeds boos op mijn tante haha... Fijne/gezellige avond gewenst met lekker veel eten en goeie gesprekken! Ik spreek je... X
Wij hebben die van Ikea, gewoon onder ons normale hoeslaken: IKEA | Beddengoed | Beschermhoezen | SKYDDA HÖGT | Matrasbeschermer 16,95, kraakt niet, zweet niet, bevalt (hahahaha wat grappig) prima
Kijk eens aan, dan kun je daar wat afleiding in vinden... dat is wel zo fijn! Waarom is iedereen zo handig? Ik kan nog net een knoop aannaaien of een gaatje dichtmaken hahaha... heb ik van mijn moeder, die is daar ook geen ster in hihi...
Thnx voor de tip! Heb ff gekeken, maar wij hebben een huge bed 200/220/240 maten en die zit er niet tussen en die zijn natuurlijk ook gelijk weer duurder als ik die van 180x200 zou nemen... maar weet niet of die dus om ons matras heen past??? ennuh, leuke woordspeling jah ik hoor em vaker haha
We kunnen al het nieuws aan hoor, goed en slecht, daar zijn we een clubje voor toch? Echt K*T van die uitslagen en hoe je heen en weer geslingerd wordt, ik zou er gek van worden en ik weet niet hoeveel geduld ik op zou brengen om nog met artsen te praten. Maar ja. Je bent GEEN zeur. Super van die kleertjes en een webwinkeltje, echt te gek. En wat nou als mensen ZELF ook kleding hebben die ze wel willen offeren voor een leuk babypakje? Ik heb best ook truien die niet meer zo in model zijn, zag dat jij bv. een Converse trui... geconverteerd had in een kek babypakje... het is maar een idee, maar je zou op je website zelfs op den duur kunnen aanbieden dat je partijen oude kleding opkoopt, of van dierbare maar afgedankte stukken op maat iets voor een kindje kan maken.
wel spannend ladytiger en schatje 1. Balen dat je je seeds zo beroerd voelt vicious. Hopelijk duurt het nie meer te lang en heb je straks je kindje in je armen... Hier een baaldag, kben niet zo lekker, hang al de hele dag als een zombie op de bank. Ik wil nog van alles doen voordat ik donderdag word ingeleid,maar ik he nergens puf voor. Isa is ook nog es zziek, erg verkouden en is vannacht wel 6 x wakker geweest; doet ze gelukkig alleen als ze ziek is. Ach, kunnen we vast oefenen voor volgende week, dan zullen de begroken nachen ook wel regelmatig voorkomen...
Thank youuuu.. Ik wil ook de mogelijkheid van oude kleding in iets nieuws voor de baby te laten vermaken op de site zetten. Ik heb er wel bij gezet in overleg, want i.v.m. stofrichting en patroontjes die door moeten lopen is niet alles mogelijk. En ik denk dat ik er niet te moeilijke dingen van moet gaan maken, het zou maar eens mis gaan, klant geen kledingstuk en oude kledingstuk foetsie! Ik ga geen oude kleding opkopen, want ik denk niet dat mensen zitten te wachten op stof van een oud kledingstuk van een ander. Het kan wel heel leuk zijn als het van jezelf is, dan heeft het emotionele waarde. Ik ben nu bezig met een shirtje van een buikband. er staat op "made by Frank" en hij vond dat zo stom dat ik de band niet gedragen heb, maar als shirtje is ie vast leuk!
Slopend he, die slapeloze nachten. Ik hoop dat je gauw een paar nachten goed kunt doorslapen, je hebt je energie hard nodig straks!!