niks te schamen hoor!!! Ik hoop echt voor je dat je snel kan bevallen, en dat dat gesprek je wat zal helpen. knuff
Februari mama uitje in April 2010 Zaterdag 24 april te Utrecht? Gaan mee: 1. Mama 25 2. Ninja 2 3. Belliebel 4. Angelsfire 5. Mamastarlight 6. Melek42 7. 8. 9. 10. 11. Gaan zeker niet mee op 24 april: 1. Boni001 2. Dondersteen 3. Knorretje84 4. pnirmal Zaterdag 1 mei 2010 te Utrecht? Gaan mee: 1. Mama 25 2. Dondersteen 3. Belliebel 4. Knorretje84 5. pnirmal(?) 6. Angelsfire 7. Mamastarlight 8. 9. 10. Gaan zeker niet mee op 1 mei: 1. boni001 2. Ninja2 Even onder de aandacht houden!!!
Voordat mensen denken dat ik lig te bevallen: mijn man en ik gaan het er op wagen, hij heeft een sollicitatie in het midden van het land, en ik ga mee. Ik zit hier toch maar te niksen, en voor hem is het wel fijn om gezelschap te hebben. Uiteraard dropt hij mij ergens in een boekwinkeltje in de buurt, en gaat hij alleen naar het gesprek hihi. Vluchttas en maxi cosi gaan mee in de auto, en dat lekding voor op de stoel mocht er onverhoopt een vlies breken Je weet maar nooit. Het is een 'medische baan' (farmaceutische industrie), en het gebouw zit dicht bij het universitair ziekenhuis dus... Tot vanavond weer!
Goedemorgen allemaal! @ Schatje: Gefeliciteerd met BRADLEY....Fijn dat het uiteindelijk toch nog heeft doorgezet!!! Geniet ervan! Ennuhhh, snelle bevalling!!! @ Dondersteen: 40-weken wave voor jou....Hopelijk duurt het nu niet al te lang meer!!! @ Vicious: Je hoeft je helemaal niet te schamen....het is ook niet niks...Fijn dat je toch nog lekker hebt geslapen uiteindelijk thuis....Veel succes ook met het gesprek bij gg-net....Fijn dat er op je "gelet" wordt! @ Werk/opvoeding: Ach, die discussie ga ik niet meer voeren....Kan: Ja, maar vroeger.......niet meer horen! Tegenwoordig is het allemaal anders! Gelukkig ziet mijn mams dat wel in.....maar toch, je moet je zo verantwoorden tegenover iedereen...blehhh, heb daar een hekel aan! @ Ego: Vannacht redelijk geslapen....Eindelijk!!! Heb wel last van het feit dat mijn buik zo enorm "gevuld" is......De kleine kan echt geen kant meer op, maar ik voel hem overal!!!....pfff, begin er last van te krijgen! @ De rest: Hoe is het ermee? Nog plannen voor vandaag?
plannen voor vandaag? hmmm de kraamhulp is tot 3 uur voor het laatst en daarna ga ik eens lekker naar het winkelcentrum met mijn mannetje! De andere mannetjes zijn vandaag de deur uit. (met 3 zie ik nog even niet zitten om naar AH te gaan haha)
Schatje, gefeliciteerd meid! Meiden ik heb vannacht veel pijn gehad, het was heel raar mijn hele buik deed pijn maar nu voel ik hele rare bewegingen binnen... eerst voelde ik zijn voetjes aan mijn rechterkant en nu linkerkant en hij zit nu hoger?????? zal hij gedraaid zijn
Zie je dat niet zitten??? Raar!!! Hahaha!!! Jeetje johhh, zit je kraamtijd met kraamhulp er alweer op....De tijd vliegt echt voorbij!!! Nou, geniet er nog even van!!!
Wat voor soort rare bewegingen voel je dan??? Ennnuhhhh dat hoog liggen, daar heb ik nu ook last van sinds een paar dagen....Ook ik had het idee dat de kleine misschien anders was gaan liggen...Bij vk bleek van niet.....Als je je zorgen maakt, altijd even bellen....Wanneer moet je weer naar de vk? Zie het al staan, vandaag toch? Nou, dan voelt zij wel ff.....
knorretje, heel raar, vanmorgen voelde ik zijn kontje veel hoger dan normaal en had het gevoel dat ik zijn hoofdje heeft gevoeld ja vandaag gelukkig een afspraak bij mijn vk, pas vanavond om 18.45 uur... dus ben benieuwd... Mannetje zei vanochtend dat hij afscheid nam van binnen en dat hij zijn koffer aan het inpakken was moest zoooo lachen..
Mmm, het hoofdje zou je toch niet hoog moeten voelen.... Bij mij heeft de kleine zijn kont ook enorm omhoog gestoken, die zit nu vast tegen mijn ribben....Vooral erg vervelend gevoel....zo strak tegen de ribben, als ik ook maar een beetje onderuit ga zitten, heb ik pijn..... Nog even geduld.....vanaaf vk....zij kan je meer vertellen!
ja ik heb er ook last van, maar heb meer last van mijn zij ik ben ook overal uitgescheurd, het ziet er niet meer uit
Meldplicht! ego: probeer meestal wel te ontspannen maar (en ik weet dat het misschien stom klinkt) doordat ik elke keer weer naar de VK moet voro mijn bloeddruk maak ik me toch telkens "zorgen" van wel naar het ziekenhuis/niet naar het ziekenhuis. Ik merk gewoon dat dit ook niete cht bevoordelijk is. maar goed moet zo dus weer en zal dit dan wel even aangeven. Niet dat ze iets hoeft te doen maar gewoon om het aan te geven. Jode: leuke foto! Angel: snap je heel goed hoor meid knuf!
Ik heb wel een hele lieve vk maar ze kan nooit zo goed voelen hoe de baby ligt?????? ze twijfelt enorm... Dus denk dat ik vrijdag of volgende week een echo krijg en dan moet ik helemaal naar het WKZ
Goedemorgen allemaal.. Hier gaat het nog goed beetje verkouden, Vanacht wat rottig geslapen maar vanmorgen diep in slaap gevallen dus het is goed gekomen. Vic je hoeft je nergens voor te schamen! Sterkte. Evens leuk even een dag je uit even wat afleiding. Werken de moeders heb er eerlijk gezegt bewondering voor zou het zelf niet kunnen. Maar ook mijn tijd komt dat het weer moed maar of me het gaat lukken ? Maar voor de mammas die het die het we goed kunnen combineren top, En idd als je goed gestudeerd heb enz dan zou het zonde zijn om er dan mee op te houden. Gemma hoop dat je volgende week ingeleid kan worden!!! Kraamhulp geniet van de laatste dag! Wat vergeten het zal best! Sorry. Groetjes Patricia. Uitgerekend 15 feb nog 11 dagen te gaan ???
Mmm, ligt je placenta misschien in de weg....dat ze het daarom niet zo goed kan voelen??? Bij mij kan de vk het juist te goed voelen....De kleine ligt precies onder de huid....(en heb geen vet)....dus kan je het bijna letterlijk zien liggen...... Maar krijg je dan een echo? Puur om te kijken hoe de kleine uberhaupt ligt? Is de kleine al wel ingedaald?