Februari 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bwtje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
  2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Genoeg spam??? :D
    Bevallingsverhaal etc komt nog..
    ennuh voor de lijst ik ga hem zo nog posten zet mijzelf erbij..
    maar hoorde van mijn buddy dat klusser ook was bevallen en er nog meer spannens staat te gebeuren vertel???

Kunnen jullie voor de lijst ff pb'en? dan pas ik hem namelijk gelijk aan!!

Verder gaat hier alles goed met mij en Bas maar ja druk druk nu bezoek en de rest wat door gaat!
    Maar hij drinkt en poept goed en zijn temp ook! dus wij genieten hier nu jullie nog dames kom op!!

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    AAAAAAAAAH wat een poepie bwtje!

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
  5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Bwtje wat een leuk ventje!! En ook al snel zn duimpje ontdekt!! Lief hoor!! nou meid geniet er lekker van!!

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    dank je en jeetje wat gaat het snel en een hoop jochies!
    ik probeer hem vandaag nog aan te passen..
    maar hoor nu weer bezoek komen, dus ben weer weg!
    tot snel dames :)

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ik ga weer, Jasmijn uit bed halen en nog even een boodschapje doen in het dorp (ff de deur uit, lekker frisse lucht opsnuiven..). Tot later!

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Schatje1 gefeliciteerd met jullie zoontje!!!! Eindelijk is ie er dan he haha.

Wat een mooi menneke hebben jullie bwtje. Die foto van jouw en bas heerlijk zeg.

9. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Hey BWtje weer in de lucht! Wat een lekker ventje! Spam er maar lekker mee, komen die dames misschien ook eens naar buiten :D

Hier is inderdaad net de kraamhulp weggegaan. RAAAAAAARRRRRR hihihi
    Maar ik ben fit genoeg om er weer voor te gaan hoor, probeer nog wel rustig aan te doen en zo nu en dan een dutje te doen.

Tygo is sinds eergisteren (dag 6) weer op geboortegewicht. Bij de geboorte was hij 3330 gram. Eergisteren al 3400 gram en vandaag was zijn 'ontslaggewicht' zelfs 3520 gram! Dat is echt snel. Een turbogroeier dus.

De borstvoeding loopt ook lekker, maar ik heb het natuurlijk al 2x eerder ruim een jaar gedaan. Dat scheelt zeker. Verder slaapt hij veel, maar helaas vooral veel overdag. Ik heb nog wel veel korte nachten met soms 3 voedingen. Gelukkig slaapt Tygo bij ons in bed (op een veilige manier, in zijn eigen plekje) dus hoef ik niet al te veel te doen 's nachts. Hopelijk wordt dat wel snel beter. Verder heb ik eigenlijk weinig klagen.

Ik had een paar kleine hechtingen, die zijn verwijderd door de vk, dus daar heb ik ook geen last meer van. Stuwing is gelukkig ook over. Ik heb alleen nog vaak wat pijn in mijn onderbuik, dus misschien wil ik soms toch wat te snel!

Zo... en dan staat nu het echte leven weer voor de deur. Ik ben er klaar voor!

10. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Oh wat een lekker Basje!! Ongelooflijk vind ik het, zo'n kindje gewoon in je buik...Bijzonder!

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Jaaa bwtje, ik heb Bas gezien, wat een poepie, hij lijkt wel op zijn zusjes! Hier lig ik lekker in het zh, bloed geprikt en ctg gehad! Morgen sta ik om 10 uur op de lijst dus jullie zullen vlot van me horen! Zit nu mobiel te internetten trouwens, was toch ff nieuwsgierig naar eventueel meer babynieuws! Spanning begint wel te stijgen nu, maar dat is logisch! Hoop niet dat het onsamenhangend verhaal is, heb geen enter namelijk! Toedeloe

12. mammamia

mammamia Niet meer actief

Dames,

Ik ben hier voorlopig even niet meer te vinden, ik heb besloten om mij op te laten nemen, omdat het niet zo goed gaat met mij. Ik neem nu rust gevende pilletjes en mijn schoonouders slapen hier 's nachts om voor de kleine te zorgen. Ik zie het allemaal eventjes niet meer zitten, er is teveel op me afgekomen, waardoor ik even met mezelf in de knoop zit. Met de kleine gaat nog steeds alles erg goed, dus dat is het niet. Maar ik ben zelf gewoon erg paniekerig en daar gaat nu wat aan gedaan worden. Morgen vertrek ik voor nog onbepaalde tijd naar Arnhem om daar samen met Etiènne verzorgt te worden. Het is heel dubbel allemaal, maar wel het beste voor mezelf dat ik er op tijd bij ben, anders raak ik misschien in een depressie en dat wil ik natuurlijk helemaal niet!

Daarom dan nu eindelijk een paar foto's van onze lieve kleine man, zodat jullie in ieder geval weten hoe hij eruit ziet:D

Ik wens jullie allen een hele voorspoedige bevalling en het allerbeste!
    Geen idee wanneer ik hier weer te vinden ben... maar het komt allemaal wel goed met mij, het heeft alleen even de tijd nodig!

Liefs, Stephanie

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Jeetje mammamia wat vervelend dat je jezelf zo voelt. Ik hoop dat je er zelf snel boven op bent. Heel veel sterkte voor jouw en je gezinnetje. We zien je vast wel weer terug hier.
    Dikke knuffel.

14. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Oh jee mamamia wat naar dat je je zo slecht voel. Goed dat je hulp hebt gezocht en krijgt. Ik hoop dat je heel snel weer de oude bent en van je mannetje kunt genieten. Want: het is een mooi kereltje zo te zien.

Veel sterkte en alle liefs!

15. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Beste mammie heel veel sterkte de komen de tijd en ik weet wat je door maakt, Groetjes en hoop dat je snel bent opgeknapt!;)

16. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Mammamia Heel veel sterkte voor jullie!! Dikke knufff!!

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Wat leuk om te lezen nou ben uitgerekend de 15 dus een gevoelig kindje op komst dan is ze hier aan het juiste adres allemaal gevoels mensen!!!

18. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

;)Wat een scheetje btwje geniet er maar van

19. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Morgen het eerste feb meisje juppie, sterkte troel groetjes ;)

20. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Tonka, heb je mijn pb ontvangen?

Deel Deze Pagina