Hihi woon je toch echt in het verkeerde gedeelte van nederland. Hier heeft de hele dag de zon geschenen, Zal wat zon naar je toesturen.
Kan me er iets bij voorstellen...Ik was die sneeuw ook echt spuugzat. Ben ook blij dat ik het groene gras weer kan zien buiten.
Hier vanmiddag even naar gouda geweest. Erheen was al lastig om er te komen, maar terug heb ik over een stukje waar ik normaal 15 minuten over doe, 2 uur over gedaan. Ik ben dus echt gesloopt nu, echt bek en bekaf. Kom er net achter dat er een bus in het water terecht is gekomen. Bus chaffeur is lichtgewond, verder waren er geen passagiers aanwezig. Nu lekker makkelijk eten, pizza on the way.
Willen jullie vast spieken naar de opmaak van mijn webwinkeltje? De naam is euh.. aan iemand opgedragen, hihi! Webwinkel gesloten. Oh, bij de link staat webwinkel gesloten omdat er nog geen artikelen in staan, maar je kunt wel kijken als je er op klikt! En de prijzen zijn nog niet definitief! Gewoon even vast voor het beeld...
Goedenavond meiden! Vici: leuk! en niet leuk nieuws mag je ook delen he dat weet je! Knorretje: veel plezier! mamamia: in Tiel zit een grote Action! liedel: knuf!
@ Vicious! Lieverd! Heel veel succes en sterkte. Het is ook niet leuk zo op deze manier. Maar je mag hier altijd mopperen dat weet je. Je hebt verdomd goede reden ervoor. En je webwinkel's naam is GAAF! Heb de site helaas niet kunnen bekijken. Maar de naam is geweldig. Zo lekker pakkend. Ga je mijn schilderijen verkopen via jouw site??? @ Belliebel, bestelling via pb bij mij..hihi. Knuffel!!
Waren snel allemaal weer weg. hihi. @ Ego Heb trouwens vanmiddag een onwijs grote, lelijke, belachelijke, maffe opblaas ooievaar gekocht. Die komt bij ons op het dak bij de voordeur te staan. WHaha! Manlief heeft m al opgeblazen. Hij staat nu de woonkamer compleet te vullen. hihi. OH! ja, vandaag een goede dag ivm handen gehad. Ik heb heerlijk kunnen schilderen. Het middelste gedeelte is af. Nu nog in de lak zetten (manlief gaat dat doen ivm de geur). En de bovenste moet ik nog maar een paar dingetjes doen en dan is ie ook af. De onderste ga ik voorlopig niet doen heb ik gezegd. Ik wil even rust en dingen voor mijzelf doen. Ook al vind ik dit erg leuk om te doen.
Ik doe gewoon een slinger: hoera een jongen voor het raam, woon op 4 hoog dus hier geen ooievaar of bord. Hhahaha site staat open, ondertussen tv aan het kijken...
mama hoe is het met jouw? nou mijn kamer is een hoog en dan beneden de woonkamer dus kan best iets doen. plus de voortuin versieren natuurlijk
Eerst waren we helemaal niet van plan om de boel te versieren. Maar ik kon het niet laten. hihi Maar ik ga weer. Ff rug ontlasten. Dag allemaal!