En dan die 2 hier alleen laten? Ja, zou kunnen maar ik voel me toch verantwoordelijk. Ze gaan dan toch te laat naar bed of sluiten de boel hier niet goed af... en de hond moet straks ook nog uitgelaten worden Nee dat gaat dus echt niet! Maar ja, ik lig nu op de bank en ik moet het gewoon zo volhouden. Dat moet maar gewoon. Pff denk je dat je geen last van kwaaltjes en pijntjes hebt...! Als ik maar NIET ga bevallen! Dat wil ik wel met mijn man samen doen!
Oh...haha in hun bed! Ja, ik kan vanavond als ze slapen wel naar het bed van mijn zoontje sneaken Mijn man zit hier 2,5 uur rijden vandaan. De 2e was er binnen een uur en daarom verwacht ik dat het deze keer ook wel eens heel snel kan gaan. En dan is ie dus niet op tijd!
nee dat gaatie niet redden dan. wim zit 2u rijden bij mij vandaan mar verwacht dat hij het wel gaat redden ast zover is.
hoi dames ben vanmiddag voor een echo heen geweest en er zitten er gewoon 2 haha was ff schrikken maar oh zo geweldig
Twee !?!? Jee zeg Wat een verrassing! Al een beetje bekomen van de schrik? Gefeliciteerd dan! Wat leuk, 2 voor de prijs van 1
naomi gefeliciteerd! evenstar welkom terug nog ff vraagje: hebben jullie dat ook weleens dat als je harde buik krijg je hoofd begint te bonzen en dat ook weer over is zodra harde buik weg is?
Schuldgevoel: zo herkenbaar...hier heb ikd at ook. ik wil 3 dagen maar moetw aarschijnlijk meer gaan werken. wel in goed overleg ect met alle partijen maar toch erg lastig en schulgevoelig! Gemma: geef mij ook een VK die luisterd!
Bekijk bijlage 49125 Bevallingslijst: Bevallen: 01 okt 09 Prulleke - *Nikki - om?? - ??gr - ??cm - 19 wkn *Altijd in onze gedachte!* 27 dec 09 Moon85 - Wessel - om ?? - 2628gr - 44cm - 31+6 weken 10 jan 10 Babylove1 - Naam? - om 21:12 - 2360gr - 36 weken 20 jan 10 Sonja - Robin - om 14:30 - 3515gr - 37 weken 24 jan 10 Ladytijger - Bram - om 14:50 - 3330gr - 38+3 weken 27 jan 10 Mammamia - Etienne - om 13:24 - 3800gr - 53cm - 39 weken Angelsfire - Tygo - om 19:09 - 3330gr - 38+5 weken 29 jan 10 Liedel1 - Melle - om 23:59 - 3280gr - 50cm - 38+1 weken 1 feb 10 Klusser - Jop - om 05:06 - 2860gr - ?? cm - 38+5 weken 2 feb 10 BWtje - Bas - om 03:04 - 3720gr - 49cm - 38+4 weken 3 feb '10 Belliebel - Dinand - om 10.24 - 2850gr - ?? cm - 37 weken 4 feb '10 Schatje - Bradley - om 02.40 - 3370gr - 47cm - 38+2 weken Gaan nog Bevallen: 02 feb 10 Guppekop -1e kindje - ZB - BV 05 febr 10 Troeltje - 3e kindje - GK - BV 07 febr 10 1dondersteen - 1e kindje - ZB - FB Boni001 -2e kindje - ZB - BV 09 febr 10 Mamastarlight - 1e kindje - ZB - BV 10 febr 10 Tonka - 1e kindje - KH - BV 11 febr 10 ViciousM - 1e kindje - ZB - BV Evenstar - 1e kindje -ZB - BV 12 febr 10 Minimouse -1e kindje - TB - BV Gemma Benjak - 3e kindje - TB - BV 14 febr 10 Bhappy -1e kindje - TB - BV 15 febr 10 Pnirmal - 2e kindje - ZB - FV 16 febr 10 Futuremama81 - 1e kindje - ZB - BV 18 febr 10 Bloempje83 - 1e kindje - ZB - BV Jo7 -3e kindje - ZB - BV 19 febr 10 Melek42 - 1e kindje - ZB - BV Dennismartine - 2e kindje - ZB - BV 20 febr 10 Ninja2 - 1e kindje - ZB - BV Mama25 - 2e kindje - TB - BV Naatje070 -2e kindje - TB - BV 22 febr 10 Knorretje84 - 1e kindje - TB/ZB - BV 23 febr 10 Mir5555 -2e kindje - ZB - BV 26 febr 10 Jodelahiti - 3e kindje - ZB - BV Aantal baby's: 35 Geslacht: Blauw: Jongen (8.) Roze: Meisje (8.) Oranje: Onbekend / Verrassing (7) Bevallen van: Meisjes (2) Jongens (10) TB = thuis bevalling, ZB = ziekenhuis bevalling, KH = KraamzorgHotel GK= Geplande Keizersnede BV = borstvoeding, FV = Flesvoeding 1e kindje, 2e kindje, 3e kindje, 4e kindje, 5e kindje. Wil je ook op de bevallingslijst van het forum? Stuur mij dan een PBtje, ik zal de lijst hier bijhouden. (Op de site is dus een andere lijst en houden meerdere dit bij!) Graag ook even PBen als er iets aangepast moet worden, en waar ?? staan! Bedankt! BWtje
hier de lijst kijken jullie of hij zo goed is? anders pb en ik pas het aan.. ga nu mijn bedje in...kijken hoeveel we kunnen slapen truste dames n nog bedankt voor de complimentjes! alle boys die geboren zijn feli!!
Goedeavond! Zo, kom weer even buurten. Vanmiddag nog even boodschappen gedaan (toch maar wat nieuwe flessen en spenen, je weet nooit of het met de bv goed gaat en anders heb ik die wel nodig als ik weer ga werken). Daarna lekker gekookt (stamppot wortel) en gegeten. En nu ligt Jasmijn in bed en mama zit lekker op de bank haha. Wat fijn dat Tygo zo goed groeit Angel! En lekker dat de stuwing al geweest is en de bv goed loopt. En die pijn in je onderbuik, kan ook komen door de hormonen bij het aanleggen hè! Heb er destijds bij Jasmijn ook wel last van gehad, is het samentrekken van de baarmoeder. Jeej Troel, je kunt ook geen afscheid van ons nemen . Nogmaals veel succes dan maar.. Mammamia, hele dikke knuf voor jou. Ik hoop dat je snel weer lekker in je vel zit.. heel veel succes en ik heb bewondering voor deze beslissing van je. Ninja, tja, als het niet uitkomt met je broer is het niet anders. En ik denk dat je besluit helemaal te begrijpen is. Dikke knuf voor jullie! Guppekop, hier alleen maar plannen om vanavond eens rustig aan te doen en lekker bank te hangen met manlief. Jeej Naomi, wat een super nieuws! Spannend hoor... Evenstar, hoe ging het gesprek van je man?
Boni: dank je! ja ik wordt er echt gek van. zeker als ik lees dat andere VK's wel "makkelijk" iets doen. hier dus niet!