Februari 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bwtje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Melek ik kan absoluut niet tegen naalden en wil ook absoluut geen ruggenprik, maar klopt idd dat je eerst een mini prikje krijgt en dan pas de ruggenprik gezet word.
    Ik heb bij Jaylinn een prik in me been gehad, raakte daarvan beetje van de wereld tussen de weeen door sliep ik beetje.
    Nu wil ik thuis... en geen prikken dus! Hahaha

2. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    ik wil het ook absoluut niet maar stel dat ik geen ontsluiting krijg en het heeft lang geduurd ja dan weet ik het gewoon niet...

Vind het echt eng.. :(

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Komt echt wel goed hoor!! Niet te druk om maken en je angsten bespreken met je vk!!
    Kort gezegd moet je het gewoon over je heen laten komen, en meegaan met de weeen. Hoe pijnlijk ze ook zijn.
    Want ja bevallen dat doet pijn, maar je krijgt er zoiets moois voor terug!!

4. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    :) ja als ik daaraan denk dan weet ik dat het helemaal goed gaat komen omdat we zo graag een kleine willen :)

5. Gemma, dit is wel in mm aangegeven! Dus een sticker van 1,25m breed en 1,18m hoog kost 116,07 euro. Vind het nog best prijzig dus hoop niet dat je per ongeluk een klein stickertje hebt besteld :D

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Euh, als íe 100mm breed is ja, maar da's wel erg klein!
    Maak 'm normale grootte en de prijs is even duur als overal. ;)

7. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Haha Bloem, sorry, ik had al gequote voordat ik aan het eind was met lezen! ;)

8. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Frank heeft net nog een paar buikfoto's gemaakt en ik schrok me lam..

Dondersteen; wil je wedstrijdje??? Heb nog niet gemeten maar kijk!

9. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    En in m'n "blootje":

10. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    En dan vind ik deze gewoon supersweet..

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    wat een mooie foto,s vic vooral die laatste is toch om te smelten haha.

Ik heb net generatie 2010 zitten kijken poehhhh ik kijk nu wel op tegen de bevalling hoor. Vooral tegen die pijn.

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hoi hoi

zijn er hier ook dames die niet kunnen slapen:( Heb last van de kriebelhoest erggg vervelend hhihi..

Ga zo maar weer eens proberen te slapen en anders goedemorgen alvast,

Groetjes patricia

13. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Hier ook iemand die al een uurtje zit te draaien in bed :(

Ik vind dit echt vervelend, ik heb wel gewoon slaap...

14. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Nou ik heb helemaal nog niet geslapen als me zoon zo naar school is ga ik toch nog eens een poging wagen wat een vervelende hoest bah en dat op het einde van me zwangerschap hoop dat het weg is voor ik moet bevallen :(:(

15. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Grrrrrr, mijn reactie weg :x

Even een paar dingetjes die ik nog weet.......

@BWTJE: Wat een moppie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@Dennismartine; Wat vindt je vd frambozenbladthee. Ik vond hem echt vies. Ik heb hem tijdens mijn eerste zwangerschap gedronken, maar heb alles behalve een soepele bevalling gehad. Begin er nu dus ook maar niet meer aan :D

@Troeltje; Je zal het wel niet meer lezen, maar het is dan toch bijna zo ver. Heel veel succes!

@Angelsfire; Fijn dat het zo goed gaat :)

En dan weer gewoon verder reageren ;)

@Mammamia; Wat goed dat je op tijd aan geeft dat het zo niet verder kan. Ik heb na mijn 1ste bevalling in een depressie gezeten doordat ik te lang door ben gegaan, dus ik weet wat het is. Heel veel sterkte met je herstel. Jij en je gezin komen op de eerste plaats en wij zijn er voor je als jij er weer behoefte aan hebt. Een hele dikke knuffel. En wat een ontzettend knappe kerel hebben jullie!

@Winkelen; Ik ben woensdag nog snel even naar de stad geweest. En omdat ik niks kon vinden gisteren ook nog maar wat winkels "afgerend" Heb dan ook het idee dat onze beeb nog weken op zich laat wachten :D

@Ninja; Ik snap adt het een moeilijke beslissing is, maar volgens mij is het wel de juiste. Je hebt al je krachten nodig voor de naderende bevalling en ik denk dat zo'n weekend met je broer in huis ook niet echt ontspannend werkt

@Naomi; Wauw, wat gaaf! Van Harte Gefeliciteerd!

16. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Buddy MSL; Hier ook VK die je gewoon tot de 43 weken door laten lopen :$ Nu zit ik dan bij de GYN, maar die grijpen het liefste pas in na de 41 weken...... Een hele dikke knuffel. Hoop dat ik snel een sms-je van je krijg dat je kleine meid geboren is :D

@Mama25; Klinkt wel erg spannend. Hoe is het nu?

@Mirr; Spannend! Hopelijk zet het allemaal door!

@Jodelahiti; Succes met de uitslag van je schoonmoeder

@Luca; Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontjes.

Wat zijn er veel jongetjes geboren. Hier in het dorp (vd zwangerschapsgym) worden alleen meiden geboren.

@Melek; Fijn dat alles goed was. Ik heb voor de KS een ruggeprik gehad en heb er niks van gevoeld. Als je echt pijn hebt vd weeen ed dan is zo'n ruggeprik alleen maar een verademing :D

@Vic; Mooie foto's!

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Môge!

Hoe is het hier?

18. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ladytijger, mooie bram-spam weer!

Melek, fijn dat alles goed was bij de VK. En de ruggeprik, ik denk dat het idd zo werkte (was nogal in een roes toen ik mijn ruggeprik kreeg en dat was natuurlijk voor de keizersnee, volgens mij werkt het dan net iets anders). Maar ik geloof het wel dat het eerst verdoofd werd.

Mama25, beterschap voor Jaylinn!

Vicious, ik wil ook wel meedoen met de wedstrijd voor de grootste buik haha. Heb nog wel een foto van vorige week, ff opsnorren zo.

Slechte slapers: Dikke knuf en hoop dat jullie vandaag nog een beetje kunnen bijslapen.

19. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier alles goed Dondersteen, lekker geslapen vannacht (gelukkig!). Maar nog steeds geen tekenen van een aankomende bevalling.. pff.

En bij jou?

20. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Buik op 17-1 (37 weken zwanger)

Deel Deze Pagina