@ MSL hier gaat het wel hoor, wel harde buiken, maar ja niet echt pijnlijk ofzo.. Ben alleen erg moe. Maar ja zal iig niet overtijd lopen volgens vk, nog een weekje en dan mag mijn ventje gewoon komen... ben zo benieuwd! En hoe is het met jou?
Hij lijkt op die van de Xenos. Maar ik heb m een euro goedkoper gekocht bij de feest winkel aan de overkant. Met nog eens een voetpomp erbij en extra touwtjes om m vast te kunnen maken. Meer voor minder. Altijd fijn... hihi
Ben weer terug... dit nog even ivm bedanktjes... goedkoper heb ik ze nog niet gevonden... Goedkope bedankjes
mama25 waarom zou je kereltje dan eerder komen? ? en dat je niet overtijd gaat lopen?? Denk ook niet dat je er vrolijk van word als je te vroeg gaat bevallen met nog een kleine erbij denk aan hoe vaak je per dag naar het ziekenhuis gaat enz bedoel het niet persoonlijk hoor maar gaat er nu al weken over dat je denkt dt het eerder komt denk dat je blijer moet zijn dat het gewoon optijd komt en gewoon mee naar huis kunt nemen en als jou voorgeschreven is dat je het heeeeeeel rustig aan moet doen denk dat het dan ook beter is je er aan te houden dan elke avond op de bank te zitten met harde buiken
Ah helaas, jullie kunnen niet kijken! Ik zal het laten weten als de winkel te zien is. De naam is overigens met streepjes ertussen, Li-La-Lovely. Vond 'm ook wel passen bij babykleertjes!!
mama: goed te horen! hier alles goed. rommeld een beetje maar dat is telkens maar even. wel grappig dat ze echt van iedereen mag komen nu omdat ze dit weekend niets hebben hahaha. O en ook leuk: ik heb mijn broertje opdracht te geven naar de mac te gaan als ik in het ziekenhuis lig. nu met die nieuwe mac flurrie zeg ik elke keer tegen me buik: jij bent tegen mama he Dondersteen: ja die bedoelde ik! leuk!
@ mir begrijp wat je bedoelt hoor. Tis gewoon een gevoel, had ik bij Jaylinn ook en die is met 38 weken geboren. Volgens de vk zal dit ventje ook rond die tijd komen, iets ervoor of iets erna. En als hij nu zou komen dan zou het geen ramp zijn, want morgen al 36 weken, maar tis natuurlijk beter dat hij nog een weekje wacht... dan is er niks aan de hand... en tuurlijk doe ik t rustig aan maar dat moet iedereen rond deze termijn... sorry hoor! Maar iedereen uit zijn gevoel enzo en nu krijgen we dit... Zullen de hormonen wel zijn!! En ook een kindje dat wel op tijd komt kan in het zkh belanden om wat voor reden dan ook. Mijn ventje zit nog in me buik en zie wel wanneer het komt, maar dat betekent niet dat ik mijn gevoel of iets niet mag uiten!!
mama; ken het gevoel. Mijn zoon kwam ook met 38 weken en deze verwachten ze ook eerder. Vooral om dat hij vrij groot is. Dus mag hij van mij eigenlijk nu al wel komen heb geen zin om over 2 weken een 10 ponder eruit te p**pen. Onze zoon was ook ruim 8 pond. Dus kan me een beetje je gevoel voorstellen.
@msl: jah ach, ik ga niet speciaal naar Tiel om even een molton bij de action te halen. Dan maar gewoon bij de hema... maar wordt lastig met de maat. Wij hebben 1 groot matras met de maten: 200/220-240 en daar is niet altijd wat in te verkrijgen... leuke profiel foto trouwens op je hyves