Ja wel een stukje beter, ik heb 2 nachten goed geslapen en vanmiddag een paar uurtjes, merk dat de pijn dan ook beter te handelen is! Verder drukt de baby al de hele dag onderin, maar durf er niet op te hopen dat er iets gaat gebeuren. Frank is werken maar 't was nu wel fijn geweest als ie er was met al dat gewroet. Nu ik er aan denk, wie gaat jou begeleiden bij de bevalling? Dat ga je niet alleen doen toch!!?
Mijn moeder zal bij de bevalling zijn, en mijn vader let op Jaylinn. Allemaal geregeld ga het zeker niet helemaal alleen doen hoor Me ouders staan stand by hahaha. En zijn hier met 15 min. Gelukkig gaat t wat beter, en toch scheelt het wel als je even hebt kunnen slapen. Ja dat wroeten gebeurd hier ook... haha en dan is het zeker fijn als je niet alleen bent...
Ah gelukkig maar.. Haha, moet ineens denken aan de gyn, die liet zien dat de baby moest plassen, haar blaas was groot. Zegt ie, wacht, effe plagen, en port op de plek van haar blaas! Er gebeurde niets, maar hij vertelde dat je dan vaak de blaas leeg ziet lopen. Arm meiske.. aan de andere kant, ze doet het bij mij ook..
Hahah wel grappig lijkt me om te zien... maar ook wel weer beetje zielig... Jaylinn werd door de kraamverzorgster in bad gedaan (2de dag) en toen hield ze Jaylinn tegen dr aan, toen ze uit bad kwam, en Jaylinn plaste haar onder hahah. Was ook erg grappig. Nu moet ik wel oppassen, want nu kan ik het wat hoger verwachten hahaha
Ahhh kindje plagen!!! Mijn moeder die vindt het al erg als ze ziet als ik een voetje uit mijn maag of ribben probeer de duwen (zachtjes).
************************************************** BUDDY TROELTJE NIEUWS!!! ************************************************** Om 14:51 zijn ze eindelijk mama en papa (en broer en zus) geworden van.... MARIBEL!!! ze weegt 3420gr. en maakt het goed! Het was een zware operatie dus mijn buddy is helemaal stuk..! ************************************************** EINDE BUDDY TROELTJE NIEUWS!!! ************************************************** Meid feli met de eerste februari damesbaby! Rust goed uit! Knuf en geniet met zijn 5jes!!
Bekijk bijlage 49442 Bevallingslijst: Bevallen: 01 okt 09 Prulleke - *Nikki - om?? - ??gr - ??cm - 19 wkn *Altijd in onze gedachte!* 27 dec 09 Moon85 - Wessel - om ?? - 2628gr - 44cm - 31+6 weken 10 jan 10 Babylove1 - Naam? - om 21:12 - 2360gr - 36 weken 20 jan 10 Sonja - Robin - om 14:30 - 3515gr - 37 weken 24 jan 10 Ladytijger - Bram - om 14:50 - 3330gr - 38+3 weken 27 jan 10 Mammamia - Etienne - om 13:24 - 3800gr - 53cm - 39 weken Angelsfire - Tygo - om 19:09 - 3330gr - 38+5 weken 28 jan 10 Luca - Tristan & Rafael - om ?? - 3450gr & 3200gr - ??weken 29 jan 10 Liedel1 - Melle - om 23:59 - 3280gr - 50cm - 38+1 weken 1 feb 10 Klusser - Jop - om 05:06 - 2860gr - ?? cm - 38+5 weken 2 feb 10 BWtje - Bas - om 03:04 - 3720gr - 49cm - 38+4 weken 3 feb '10 Belliebel - Dinand - om 10.24 - 2850gr - ?? cm - 37 weken 4 feb '10 Schatje - Bradley - om 02.40 - 3370gr - 47cm - 38+2 weken 5 feb 10 Troeltje - Maribel - om 14:51 - 3420gr - ??cm - 38..weken Gaan nog Bevallen: 02 feb 10 Guppekop -1e kindje - ZB - BV 07 febr 10 1dondersteen - 1e kindje - ZB - FB Boni001 -2e kindje - ZB - BV 09 febr 10 Mamastarlight - 1e kindje - ZB - BV 10 febr 10 Tonka - 1e kindje - KH - BV 11 febr 10 ViciousM - 1e kindje - ZB - BV Evenstar - 1e kindje -ZB - BV 12 febr 10 Minimouse -1e kindje - TB - BV Gemma Benjak - 3e kindje - TB - BV 14 febr 10 Bhappy -1e kindje - TB - BV 15 febr 10 Pnirmal - 2e kindje - ZB - FV 16 febr 10 Futuremama81 - 1e kindje - ZB - BV 18 febr 10 Bloempje83 - 1e kindje - ZB - BV Jo7 -3e kindje - ZB - BV 19 febr 10 Melek42 - 1e kindje - ZB - BV Dennismartine - 2e kindje - ZB - BV 20 febr 10 Ninja2 - 1e kindje - ZB - BV Mama25 - 2e kindje - TB - BV Naatje070 -2e kindje - TB - BV 22 febr 10 Knorretje84 - 1e kindje - TB/ZB - BV 23 febr 10 Mir5555 -2e kindje - ZB - BV 26 febr 10 Jodelahiti - 3e kindje - ZB - BV Aantal baby's: 37 Geslacht: Blauw: Jongen (8.) Roze: Meisje (7) Oranje: Onbekend / Verrassing (7) Bevallen van: Meisjes (3) Jongens (12) TB = thuis bevalling, ZB = ziekenhuis bevalling, KH = KraamzorgHotel GK= Geplande Keizersnede BV = borstvoeding, FV = Flesvoeding 1e kindje, 2e kindje, 3e kindje, 4e kindje, 5e kindje. Wil je ook op de bevallingslijst van het forum? Stuur mij dan een PBtje, ik zal de lijst hier bijhouden. (Op de site is dus een andere lijst en houden meerdere dit bij!) Graag ook even PBen als er iets aangepast moet worden, en waar ?? staan! Bedankt! BWtje
Maribel, gefeliciteerd met je papa, mama en je broer en zus!!! Wat leuk zeg! Maar wel een zware bevalling dus?
Troeltje gefeliciteerd met maribel!!!! ook voor je man en andere kindjes! geniet er van en hopelijk gaat het gauw weer goed... gr laura
* breekt even in * Troeltje en troeltje-man: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Maribel! Lisette en Marcus: van harte gefeliciteerd met jullie zusje! Liefs, Ramona, Rick & Joost * breekt weer uit *
grappig hier vonden sommige dat we hem ook max moesten noemen hihi sem eva max alle namen komen dan terug wel grappig maar het is toch Bas geworden Maar leuke datum he!
@mama25, wat spannend zeg! Zou het dan nu toch doorzetten??? Ze zeggen altijd dat de 2e vaak ietsje eerder komt als de 1e hé! Ik heb zo'n last van overtollige lucht... flatulentie dus (dat zeg ik netjes he??) Maar daardoor is die kleine superdruk en heb ik veel harde buiken. Haha... ik leg 't hem later wel uit. Auwtsj hij schopt echt hard af en toe!!!!
ik zie iemand online die net een kindje gekregen heeft.... troeltje.... hoe bedoel je verslaafd...hhhahahahahahaha